Rodzaje ECU SC/CC |
Autor |
Wiadomość |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 16-12-2013, 18:39
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
macher napisał/a: | Raczej odcina paliwo. |
 |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
ROMEL
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2011 Posty: 27 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 16-12-2013, 20:49
Bolid: Astra Sport, Focus, Yaris, Seicento KitCar1,1 |
|
|
Macher...
Czytacie co pisze? Czy czytacie i myślicie, że pierdoły wam wciskam...?
Ne jestem bajkopisarzem:)
Wynalzek w moim garażu nie ma katalizatora, cały wydech jest przeliczany pod wałek i układ ssący, elementami wydechu są: baran 4-2-1, puszka rozprężna (pierwsza fala zwrotna), tłumik przelotowy i tyla, nic go nie rozerwie:),
jakby był zainstalowany choć kawałek katalizatora to i tak by się zdematerializował przy spalaniu ponad 20 litrów na 100km (wyścig, trening)...:)
Ludzi na przestanku straszyć nie będę:) za stary jestem na takie zabawy...
Chodzi tylko o zabezpieczenie silnika... |
_________________ "Wykorzystujmy życie zanim ono wykorzysta nas..."
www.romel-motorsport.vot.pl
 |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 16-12-2013, 21:27
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
tak wiec się da, co do marchewek to będą jak będziesz chciał kwestia ustawienia
pozostaje ci wybrać czy chcesz DET 3 za jakieś 650 czy EMU za 2tys, ja kilka setupów przerobiłem bo akurat w odróżnieniu od ciebie grzebie bardziej w elektronice niż mechanice
rozumiem że głównym problem jaki masz obecnie to zasadniczo brak odcięcia i łatwo ci przekręcić silnik wyżej niż byś chciał, ja na to widzę łatwe rozwiązanie zakładając że masz jakiś obrotek z shift lightem wystarczy 1 ekstra przekaźnik i masz odcięcie na cewkach w dowolnie ustawionym punkcie |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
aby
nówka sztuka ;)
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 2 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 17-12-2013, 10:35
Bolid: SC 900 |
|
|
macher napisał/a: |
Fiat 500 czyli cinquecento. Sterownik IAW6 chyba program IAW SCAN2 powinien rozgryść. Dziwne to że mechanik łaczy się ze sterownikiem ale nie może nic więcej. Drzwi ma otwarte ale jakaś zapora jest jeszcze?
Ten IAW6F jest chyba większym sterownikiem jak IAW16F. Nikt nie powiedział że jest wizualnie większy? Pod kodem kreskowym po prawej stronie masz datę jego produkcji. Do seicento masz od roku 98. U Ciebie pewnie będzie poniżej tego roku
aby jakie masz auto? Pisałeś w innych postach że masz 1100 MPI a teraz ze masz 900? |
Jeżeli chodzi o połączenie się ze sterownikiem to mówili że jakby nie mogli się dostać do sterownika - tak jak pisałem wcześniej uzyskiwali połączenie i tyle, a niby próbowali na kilku modelach.
Pod kodem po prawe stronie mam 308 94 czyli mam rozumieć że jest to sterownik z 94r.
Faktycznie wcześniej miałem SC1100 ale musiałem się go pozbyć i teraz mam 900.
Czy może mieć jakiś wpływ na działanie auta ten sterownik jeżeli jest on od CC?
Dzięi |
|
|
|
 |
|