FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wysokie obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
horcio 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 71
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-02-2014, 21:10   wysokie obroty na biegu jałowym
   Bolid: sporting 99'


silnik jak w tytule
po wymianie dolotu (robiony z nierdzewki fi 45) na jałowym biegu chwilę po urchumieniu obroty skaczą z 1000 do 2000 a następnie trzymją stałą wartość ok. 1500-2000..
śladów lewego powietrza nigdzie nie znalazłem
nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły

dodatkowo przy przyspieszaniu na niższych obrotach szarpie i nierówno pracuje silnik
przy wyższych obrotach jest względnie ok

ktoś mi może powiedzieć jaka może być przyczyna i jak to ewentualnie usunąć?

wcześniej dolot zrobiony był z gumowej rury fi 65 i brak takich objawów..
_________________
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 21-02-2014, 18:49   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Króćce przy przepustnicy pozaślepiane? Bo rozumiem że nie masz oryginalnej odmy i cienkiego przewodu do przepustnicy? Przewód z evapu wpięty tak jak powinien być w górny króciec a nie w dolny? Jest takiej samej średnicy można pomylić wtedy obroty jałowe są wyższe.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
D_Mrozu 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 37
Skąd: łódzkie EZG
Wysłany: 21-02-2014, 19:50   
   Bolid: SC 1,1 MPI 2005 LPG model rocznikowy 2004 VAN


Szukaj lewego powierza.
Serwo wspomagania hamulców?
Wężyk MapSensora?
Niedokładne przyleganie przepustnicy do kolektora dolotowego?
W moim (co prawda MPI) jak "wyskoczył" silnik krokowy, zachowywał się tak, jakby gaz był wciśnięty na maxa (lewe powietrze przez dziurę od krokowca).
Pozdrawiam.
 
 
siwyy73 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 1
Skąd: głowno
Wysłany: 09-03-2014, 21:47   
   Bolid: seicento 1.1 SPI


Kupiłem seicento 1.1 spi 2000r, i też mam wysokie obroty na biegu jałowym,obroty nie falują są stałe ale wysokie,jak odłącze map sensora to spadają ,silnik krokowy wymieniłem na używany oryginał.Odłączyłem kleme na noc rano podłączylem i odpaliłem auto,obroty wysokie za chwilę niskie i taka huśtawka wysokie niskie przez około minutę i potem już tylko wysokie.Gdzie dokładnie ma być podłączony wężyk map sensora ?
 
 
dirty 
nówka sztuka ;)


Wiek: 35
Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Radom
Wysłany: 11-03-2014, 12:30   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI AKA "Złomek"


Ja mam natomiast za niskie

1. Podmieniłem map sensor z cc 1.1

2. Nowy krokowy firma Getz nie wiem czy dobra

3. Nowy wężyk do map sensora na razie cały bez tego filterka "czy on musi być"?

4.wywaliłem odmę bo trochę pluło na przepustnicę

5. Które króćce można zaślepić przy przepustnicy na razie ten od odmy co idzie mały wężyk nie mam zaślepiony czym najlepiej go zaślepić ??

6. Mam wrażenie że wtryskiwacz tak strzela dosyć głośno czy może jest na wykończeniu ?

PS:Mam 1.1 SPI jest ktoś wstanie odpowiedzieć mi na te pytania :-P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum