wysokie obroty na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
horcio
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 71 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-02-2014, 21:10 wysokie obroty na biegu jałowym
Bolid: sporting 99' |
|
|
silnik jak w tytule
po wymianie dolotu (robiony z nierdzewki fi 45) na jałowym biegu chwilę po urchumieniu obroty skaczą z 1000 do 2000 a następnie trzymją stałą wartość ok. 1500-2000..
śladów lewego powietrza nigdzie nie znalazłem
nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły
dodatkowo przy przyspieszaniu na niższych obrotach szarpie i nierówno pracuje silnik
przy wyższych obrotach jest względnie ok
ktoś mi może powiedzieć jaka może być przyczyna i jak to ewentualnie usunąć?
wcześniej dolot zrobiony był z gumowej rury fi 65 i brak takich objawów.. |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=39705 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 21-02-2014, 18:49
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Króćce przy przepustnicy pozaślepiane? Bo rozumiem że nie masz oryginalnej odmy i cienkiego przewodu do przepustnicy? Przewód z evapu wpięty tak jak powinien być w górny króciec a nie w dolny? Jest takiej samej średnicy można pomylić wtedy obroty jałowe są wyższe. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
D_Mrozu
nówka sztuka ;)
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 37 Skąd: łódzkie EZG
|
Wysłany: 21-02-2014, 19:50
Bolid: SC 1,1 MPI 2005 LPG model rocznikowy 2004 VAN |
|
|
Szukaj lewego powierza.
Serwo wspomagania hamulców?
Wężyk MapSensora?
Niedokładne przyleganie przepustnicy do kolektora dolotowego?
W moim (co prawda MPI) jak "wyskoczył" silnik krokowy, zachowywał się tak, jakby gaz był wciśnięty na maxa (lewe powietrze przez dziurę od krokowca).
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
siwyy73
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 1 Skąd: głowno
|
Wysłany: 09-03-2014, 21:47
Bolid: seicento 1.1 SPI |
|
|
Kupiłem seicento 1.1 spi 2000r, i też mam wysokie obroty na biegu jałowym,obroty nie falują są stałe ale wysokie,jak odłącze map sensora to spadają ,silnik krokowy wymieniłem na używany oryginał.Odłączyłem kleme na noc rano podłączylem i odpaliłem auto,obroty wysokie za chwilę niskie i taka huśtawka wysokie niskie przez około minutę i potem już tylko wysokie.Gdzie dokładnie ma być podłączony wężyk map sensora ? |
|
|
|
 |
dirty
nówka sztuka ;)

Wiek: 35 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: Radom
|
Wysłany: 11-03-2014, 12:30
Bolid: Seicento 1.1 SPI AKA "Złomek" |
|
|
Ja mam natomiast za niskie
1. Podmieniłem map sensor z cc 1.1
2. Nowy krokowy firma Getz nie wiem czy dobra
3. Nowy wężyk do map sensora na razie cały bez tego filterka "czy on musi być"?
4.wywaliłem odmę bo trochę pluło na przepustnicę
5. Które króćce można zaślepić przy przepustnicy na razie ten od odmy co idzie mały wężyk nie mam zaślepiony czym najlepiej go zaślepić ??
6. Mam wrażenie że wtryskiwacz tak strzela dosyć głośno czy może jest na wykończeniu ?
PS:Mam 1.1 SPI jest ktoś wstanie odpowiedzieć mi na te pytania |
|
|
|
 |
|