FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik kreci sie do max 2.5 tys obr
Autor Wiadomość
widwa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-02-2014, 14:24   silnik kreci sie do max 2.5 tys obr
   Bolid: scs 1.2 8v


Witam. Sejek po stłuczce chodzil dobrze. Niestety po jakims czasie odpaliłem go i zaczął chodzić kulawo na wolnych obrotach, wskażówka jest na okolicach 500 obrotow. Jak wcisne gaz do dechy to wkręca się powoli na obroty ale dalej niż 2.5 nie pojdzie. i caly czas kulawo chodzi. co może być tego przyczyną ? Pozdrawiam :)
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 25-02-2014, 14:42   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


cewka któraś?
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
widwa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-02-2014, 14:45   
   Bolid: scs 1.2 8v


Linda napisał/a:
cewka któraś?
sprawdzone. na tej i na tej odpala . więc problem tkwi gdzie indziej :(
 
 
widwa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-02-2014, 22:56   
   Bolid: scs 1.2 8v


wydaje mi się że cpw mógł paśc jak chlodnica troche sie cofnęła ... chociaż nw gdzie dalej szukac przyczyny ;D
 
 
stopa15 
Nałogowiec


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 364
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-02-2014, 13:15   
   Bolid: seicento 1.4 t-jet


sprawdz czujnik położenia wału i ustawienie rozrządu.
_________________
>>>>>>Moje wozidło<<<<<<

900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 
 
zieluny 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Krak
Wysłany: 26-02-2014, 19:34   
   Bolid: sc sporting


Ja bym obejrzal rozrzad. Przskoczyl mi o 4 zabki i auto mialo polowe mocy krecilo do 3 tys
_________________
Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego ;)
 
 
widwa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-03-2014, 11:54   
   Bolid: scs 1.2 8v


odpiąłem kostke od cpw przy alternatorze i tam są 3 wtyki. nw który jest plus a który minus. ale próbowałem różnych kombinacji miernikiem i jak kolwiek podłącze to miernik pokazuje 1. a w niektórych pozycjach wskoczy na chwile np do 1200 albo 400. jak sprawdzić ten cpw ? przez IAW_Scan 2 sprawdzie ?
 
 
widwa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-04-2014, 21:36   
   Bolid: scs 1.2 8v


po długiej nieobecności powracam :) przyczyną problemu był przestawiony rozrząd o 4 ząbki. aż nie możliwe a jednak :)
wymieniłem świece przy okazji i poprzednie ngk czarne były, za bogatą mieszanke daje ? a na tych swiecach 10k ponad zrobiłem. coś z tym robić czy jak ?
 
 
jacek8s 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 4
Skąd: opolskie
Wysłany: 10-05-2014, 02:54   
   Bolid: seicento 1,108 MPI


widwa napisał/a:
wymieniłem świece przy okazji i poprzednie ngk czarne były, za bogatą mieszanke daje ? a na tych swiecach 10k ponad zrobiłem. coś z tym robić czy jak ?

Przestawiony rozrząd daje takie objawy na świecach. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum