silnik kreci sie do max 2.5 tys obr |
Autor |
Wiadomość |
widwa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 25-02-2014, 14:24 silnik kreci sie do max 2.5 tys obr
Bolid: scs 1.2 8v |
|
|
Witam. Sejek po stłuczce chodzil dobrze. Niestety po jakims czasie odpaliłem go i zaczął chodzić kulawo na wolnych obrotach, wskażówka jest na okolicach 500 obrotow. Jak wcisne gaz do dechy to wkręca się powoli na obroty ale dalej niż 2.5 nie pojdzie. i caly czas kulawo chodzi. co może być tego przyczyną ? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 25-02-2014, 14:42
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
cewka któraś? |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
widwa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 25-02-2014, 14:45
Bolid: scs 1.2 8v |
|
|
Linda napisał/a: | cewka któraś? | sprawdzone. na tej i na tej odpala . więc problem tkwi gdzie indziej |
|
|
|
 |
widwa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 25-02-2014, 22:56
Bolid: scs 1.2 8v |
|
|
wydaje mi się że cpw mógł paśc jak chlodnica troche sie cofnęła ... chociaż nw gdzie dalej szukac przyczyny ;D |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-02-2014, 13:15
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
sprawdz czujnik położenia wału i ustawienie rozrządu. |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
zieluny
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 26-02-2014, 19:34
Bolid: sc sporting |
|
|
Ja bym obejrzal rozrzad. Przskoczyl mi o 4 zabki i auto mialo polowe mocy krecilo do 3 tys |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
widwa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-03-2014, 11:54
Bolid: scs 1.2 8v |
|
|
odpiąłem kostke od cpw przy alternatorze i tam są 3 wtyki. nw który jest plus a który minus. ale próbowałem różnych kombinacji miernikiem i jak kolwiek podłącze to miernik pokazuje 1. a w niektórych pozycjach wskoczy na chwile np do 1200 albo 400. jak sprawdzić ten cpw ? przez IAW_Scan 2 sprawdzie ? |
|
|
|
 |
widwa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Gru 2012 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-04-2014, 21:36
Bolid: scs 1.2 8v |
|
|
po długiej nieobecności powracam przyczyną problemu był przestawiony rozrząd o 4 ząbki. aż nie możliwe a jednak
wymieniłem świece przy okazji i poprzednie ngk czarne były, za bogatą mieszanke daje ? a na tych swiecach 10k ponad zrobiłem. coś z tym robić czy jak ? |
|
|
|
 |
jacek8s
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Kwi 2014 Posty: 4 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 10-05-2014, 02:54
Bolid: seicento 1,108 MPI |
|
|
widwa napisał/a: | wymieniłem świece przy okazji i poprzednie ngk czarne były, za bogatą mieszanke daje ? a na tych swiecach 10k ponad zrobiłem. coś z tym robić czy jak ? |
Przestawiony rozrząd daje takie objawy na świecach. |
|
|
|
 |
|