FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
śWIąTEK
Autor Wiadomość
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 12-04-2014, 20:32   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


dyzio_abarth napisał/a:
lepiej wstawiać głowice 1.2 z 866 i kompia 1.2 8v:) i to jest chyba najlepszym ROzwiązaniem.


Najlepszym rozwiązaniem jest wstawić całe 1.2, a potem do tego turbo, bo N/A nie jedzie. :)) Już 150KM będzie dawało frajdę z jazdy :))
_________________
Moje Seicento
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-04-2014, 20:59   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


ir3n3usz napisał/a:
dyzio_abarth napisał/a:
lepiej wstawiać głowice 1.2 z 866 i kompia 1.2 8v:) i to jest chyba najlepszym ROzwiązaniem.


Najlepszym rozwiązaniem jest wstawić całe 1.2, a potem do tego turbo, bo N/A nie jedzie. :)) Już 150KM będzie dawało frajdę z jazdy :))

Dodaj koszt zbudowania silnika i modów pod 150kmT+ koszty T, bo pierwszy lepszy silnik spod płotu się nie nada nawet pod N/A na 80km+ :mg:
5-9tys. gdzieś w zależności od ceny i stanu tajli i know how + zmiany , żeby to T wykorzystać -zawias-hamulce+ opony+kasta sprawna :mg:
 
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 12-04-2014, 21:12   
   Bolid: Abarth 1.1


Chłopaki ŻEBY nie odbiegać od tematu!!!
ŚWIĄTEK lub inne ostre wałki to dla kogoś kto chce naprawdę modzić 1.1 itp. Efektem tego będzie hm... to jak się wszystko wykona:). Mimo wszystko cokolwiek byśmy chcieli zrobić trzeba mieć fundusz. A najtańszym z tych modów jest jednak zrobienie swap'a (konkretnie).
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-04-2014, 04:34   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


dyzio_abarth napisał/a:
Nio Paweł1984, :)) heh... to już jednak zmienia co nie co oblicze wałka 866:) . Czyli mimo wszystko jest sens włożyć 866 tylko kompa podstroić hmm.. ale czy to sens w 100%?:) Chyba że 866- głowica dłubnięta- + strojenie - SENS??To już lepiej wstawiać głowice 1.2 z 866 i kompia 1.2 8v:) i to jest chyba najlepszym ROzwiązaniem.

Jedno z powszechniejszych rozwiązań-zachowujesz krótki skok tłoka 1.1 i zyskujesz tchochę mocy i momentu na górze. Ważne, żeby na kompie 1.2-z 10-15% dodatkowych parametrów uzyskasz, ceny głowic nawet w niezłym stanie przyzwoite-warto zmienić uszczelniacze i ustawić luz zaworowy.
 
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-04-2014, 04:35   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


dyzio_abarth napisał/a:
Nio Paweł1984, :)) heh... to już jednak zmienia co nie co oblicze wałka 866:) . Czyli mimo wszystko jest sens włożyć 866 tylko kompa podstroić hmm.. ale czy to sens w 100%?:) Chyba że 866- głowica dłubnięta- + strojenie - SENS??To już lepiej wstawiać głowice 1.2 z 866 i kompia 1.2 8v:) i to jest chyba najlepszym ROzwiązaniem.

Jedno z powszechniejszych rozwiązań-zachowujesz krótki skok tłoka 1.1 i zyskujesz tchochę mocy i momentu na górze. Ważne, żeby na kompie 1.2-z 10-15% dodatkowych parametrów uzyskasz, ceny głowic nawet w niezłym stanie przyzwoite-warto zmienić uszczelniacze i ustawić luz zaworowy.
 
 
 
piters33 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 6
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 24-05-2015, 11:05   
   Bolid: sc 1.1 spi


Panowie czy wałek 866 jest PP do 1.1 spi jak rozrząd??, gdzie były one montowane.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-05-2015, 14:33   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


piters33 napisał/a:
Panowie czy wałek 866 jest PP do 1.1 spi jak rozrząd??, gdzie były one montowane.

P&P tylko luz ustawiasz od nowa. Montowane w Punto I 75, Palio /siena z tym silnikiem, czasami w P I po 99 z silnikiem 1.2 60km.
 
 
 
piters33 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 6
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 24-05-2015, 17:15   
   Bolid: sc 1.1 spi


dzięki, a z jakimi luzami??, płytki są co ile ?, koło zębate i pasek zostaje??
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-05-2015, 21:41   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


piters33 napisał/a:
dzięki, a z jakimi luzami??, płytki są co ile ?, koło zębate i pasek zostaje??

Koło zębate zakładasz swoje z seryjnego wałka, chyba, że wałek masz ten sam, pasek i rolkę warto wymienić przy okazji na nowe-dayco kosztuje grosze(pamietaj, że są 2 rodzaje).
Luzy to kwestia silnika-w sprawnym ustawiam nawet 0,3s, 0,4 w, ale jeżeli to jedyna zmiana ustawiasz seryjne 0,35s, 0, 45w.
Nie wiem co ile i jakie płytki ma miejsce gdzie kupujesz :] ważne, żeby ustawić wszystkie 8 pod ten sam luz.
 
 
 
piters33 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Maj 2015
Posty: 6
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 24-05-2015, 21:54   
   Bolid: sc 1.1 spi


ok wielkie dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum