śWIąTEK |
Autor |
Wiadomość |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 12-04-2014, 20:32
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | lepiej wstawiać głowice 1.2 z 866 i kompia 1.2 8v:) i to jest chyba najlepszym ROzwiązaniem. |
Najlepszym rozwiązaniem jest wstawić całe 1.2, a potem do tego turbo, bo N/A nie jedzie. Już 150KM będzie dawało frajdę z jazdy |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-04-2014, 20:59
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | dyzio_abarth napisał/a: | lepiej wstawiać głowice 1.2 z 866 i kompia 1.2 8v:) i to jest chyba najlepszym ROzwiązaniem. |
Najlepszym rozwiązaniem jest wstawić całe 1.2, a potem do tego turbo, bo N/A nie jedzie. Już 150KM będzie dawało frajdę z jazdy |
Dodaj koszt zbudowania silnika i modów pod 150kmT+ koszty T, bo pierwszy lepszy silnik spod płotu się nie nada nawet pod N/A na 80km+
5-9tys. gdzieś w zależności od ceny i stanu tajli i know how + zmiany , żeby to T wykorzystać -zawias-hamulce+ opony+kasta sprawna |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 12-04-2014, 21:12
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Chłopaki ŻEBY nie odbiegać od tematu!!!
ŚWIĄTEK lub inne ostre wałki to dla kogoś kto chce naprawdę modzić 1.1 itp. Efektem tego będzie hm... to jak się wszystko wykona:). Mimo wszystko cokolwiek byśmy chcieli zrobić trzeba mieć fundusz. A najtańszym z tych modów jest jednak zrobienie swap'a (konkretnie). |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13-04-2014, 04:34
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | Nio Paweł1984, heh... to już jednak zmienia co nie co oblicze wałka 866:) . Czyli mimo wszystko jest sens włożyć 866 tylko kompa podstroić hmm.. ale czy to sens w 100%?:) Chyba że 866- głowica dłubnięta- + strojenie - SENS??To już lepiej wstawiać głowice 1.2 z 866 i kompia 1.2 8v:) i to jest chyba najlepszym ROzwiązaniem. |
Jedno z powszechniejszych rozwiązań-zachowujesz krótki skok tłoka 1.1 i zyskujesz tchochę mocy i momentu na górze. Ważne, żeby na kompie 1.2-z 10-15% dodatkowych parametrów uzyskasz, ceny głowic nawet w niezłym stanie przyzwoite-warto zmienić uszczelniacze i ustawić luz zaworowy. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13-04-2014, 04:35
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | Nio Paweł1984, heh... to już jednak zmienia co nie co oblicze wałka 866:) . Czyli mimo wszystko jest sens włożyć 866 tylko kompa podstroić hmm.. ale czy to sens w 100%?:) Chyba że 866- głowica dłubnięta- + strojenie - SENS??To już lepiej wstawiać głowice 1.2 z 866 i kompia 1.2 8v:) i to jest chyba najlepszym ROzwiązaniem. |
Jedno z powszechniejszych rozwiązań-zachowujesz krótki skok tłoka 1.1 i zyskujesz tchochę mocy i momentu na górze. Ważne, żeby na kompie 1.2-z 10-15% dodatkowych parametrów uzyskasz, ceny głowic nawet w niezłym stanie przyzwoite-warto zmienić uszczelniacze i ustawić luz zaworowy. |
|
|
|
 |
piters33
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 6 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 24-05-2015, 11:05
Bolid: sc 1.1 spi |
|
|
Panowie czy wałek 866 jest PP do 1.1 spi jak rozrząd??, gdzie były one montowane. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-05-2015, 14:33
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
piters33 napisał/a: | Panowie czy wałek 866 jest PP do 1.1 spi jak rozrząd??, gdzie były one montowane. |
P&P tylko luz ustawiasz od nowa. Montowane w Punto I 75, Palio /siena z tym silnikiem, czasami w P I po 99 z silnikiem 1.2 60km. |
|
|
|
 |
piters33
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 6 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 24-05-2015, 17:15
Bolid: sc 1.1 spi |
|
|
dzięki, a z jakimi luzami??, płytki są co ile ?, koło zębate i pasek zostaje?? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-05-2015, 21:41
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
piters33 napisał/a: | dzięki, a z jakimi luzami??, płytki są co ile ?, koło zębate i pasek zostaje?? |
Koło zębate zakładasz swoje z seryjnego wałka, chyba, że wałek masz ten sam, pasek i rolkę warto wymienić przy okazji na nowe-dayco kosztuje grosze(pamietaj, że są 2 rodzaje).
Luzy to kwestia silnika-w sprawnym ustawiam nawet 0,3s, 0,4 w, ale jeżeli to jedyna zmiana ustawiasz seryjne 0,35s, 0, 45w.
Nie wiem co ile i jakie płytki ma miejsce gdzie kupujesz ważne, żeby ustawić wszystkie 8 pod ten sam luz. |
|
|
|
 |
piters33
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Maj 2015 Posty: 6 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 24-05-2015, 21:54
Bolid: sc 1.1 spi |
|
|
ok wielkie dzięki. |
|
|
|
 |
|