SWAP 1.4 T-Jet POMOC |
Autor |
Wiadomość |
adik942
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 27 Kwi 2013 Posty: 10 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 27-04-2014, 08:53 SWAP 1.4 T-Jet POMOC
Bolid: Seicento SX |
|
|
Witam.
Mam w planach wsadzenie do mojego SC 1.4 T-Jet. Slyzzalem o takich projektach i ponoc bardzo dobrze sie to sprawuje. Tylko nie umiem nigdzie znalesc informacji jak to jest z wymiana. Czy lepszy pod SWAP jest 1.1 czy zwykla 900 taka jaka ja mam . Z tego co slyszalem to 1.1 lepiej sie nadaje. Chcial bym sie dowiedziec co trzeba kupic (poza silnikiem) co przerobic gdzie wsadzic itp. Chodzi mii raczej o takie ogolne informacje bo reszta wyjdzie sama podczas wymiany, a chce to wiedziec ze wzgledu na starannosc wykonania bo jak wiadomo ze jak cos zrobi dobrze to dluzej bedzie dzialalo. Zdaje sobie tez sprawe ze do wymianh pojda hamulce itp bo wieksza moc masa itd. I zastanawiam sie na skrzynia ze stilo oczywisciw 6b. Bede bardzo wdzieczny jak ktos udzieli mi odpowiedz i da dobre rady.
Z gory dziękuje |
|
|
|
|
krzysiek680
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 114 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 27-04-2014, 09:02
Bolid: Fiat Seicento 1.1 S |
|
|
z tego co mi się obiło o uszy to 1.1 się lepiej nadaje...
Do wymiany na pewno pójdzie całe zawieszenie hamulce itp.. jeżeli chcesz zrobić takiego szatana to naszykuj worek pieniędzy, warsztat mechanika i zapas nerwów ;D a co do opisu potrzebnych rzeczy to pewnie zaraz ktoś ci to opowie ;D |
|
|
|
|
adik942
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 27 Kwi 2013 Posty: 10 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 27-04-2014, 09:40
Bolid: Seicento SX |
|
|
Jesli chodsi o mechanika to chcial bym zrobic to sam z pomoca kolegi dlatego tu pisze bo nie chxe wydawac kupy kasy na cos co moge zrobic sam bo jak bym.mial pieniadze to ktos.by.mi ten silnik wsadzil ale tu nie o to chodzi |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 27-04-2014, 17:30
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Szykuj 10000zł, a najlepiej 15000zł żeby zrobić wszystko inne(hamulec, zawias, fotel, szelki, klatka i takie tam), a nie tylko silnik. W sumie to nie ważne czy 1.1 czy 900, bo i tak wszystko będziesz musiał wymienić. 300zł w jedną czy drugą stronę nie robi żadnej różnicy.
Nie pytaj co potrzebujesz, bo powinieneś sam to wiedzieć biorąc się za bardzo gruby SWAP. Skoro nie wiesz co potrzebujesz to na pewno nie dasz rady. Musisz się określić ile chcesz z tego KM, czy turbo seria czy coś większego. I wiele, wiele innych rzeczy trzeba przerobić. Kupić silnik to nie problem, odpalić i dmuchnąć porządnie może być już kosztownym problemem. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
Michas
Nałogowiec
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 162 Skąd: wawa
|
Wysłany: 29-04-2014, 12:20
Bolid: 1.4 T-jet |
|
|
Jakos dziwnie piszesz koledze, Muwisz gruby SWAP a co w tym trudnego wiele informacji jest na forum. Mowisz ze cos trzeba przerabiac tzn co trzeba?
Chlopak chce wsadzic silnik to po co mu klatka np,wieksze hamulce ,fotele?
po co pisac 10tys albo15tys.nie robiles tego a o kasie muwisz. |
|
|
|
|
z0mek
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 24 Lis 2009 Posty: 404 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 29-04-2014, 14:14
Bolid: Odpychające się 95KM |
|
|
> słownik się kłania.
ir3n3usz dobrze pisze koledze bo jak robić SWAP to z głową a nie tylko wsadzić silnik i się rozłożyć na pierwszym lepszym winklu bo nie ma czym wyhamować, bo nie ma przyczepności na seryjnym zawiasie itp itd.
Trudnego owszem nic jak się ma pojęcie ale jak się zadaje pytania jeszcze przed wszystkim Cytat: | co przerobić, gdzie wsadzić i o ogólne informacje | to trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy na pewno chce się to samemu ogarniać czy nie lepiej jednak oddać to komuś kto już to robił |
_________________ dobry plan nigdy nie jest zły, bo zły plan rzadko bywa dobry
Borki 2010 #122
Szczyrk 2013 #124
Szczyrk 2014 #65 |
|
|
|
|
martinpoz
nówka sztuka ;)
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-04-2014, 18:02
Bolid: Seicento 1.1 Vanna |
|
|
Już kilka projektów Tjetów jest i sporo pracy z tym jest a na samym silniku się nie kończy.
To jest duża moc nawet w serii i seryjne podzespoły nie wytrzymują.
Już kilka firm ogarniało takie projekty np TRS Racing czy Ital Performance.
Poszukaj po forach projektów, poczytaj na pewno to ci ułatwi troszkę zabawę i naszykuj 10000zł.
Bo to kwota za którą zrobisz auto sensownie i będzie zap,... i szybko hamować i dobrze w zakrętach się trzymać. No i do tego zmiana felg na 14 aby była jakakolwiek trakcja o ile można o takim czymś mówić w Tjetowych projektach. |
_________________ Bass by PB-149,7db i będzie więcej
Zawiesznie, sprężyny MTS, Eibach, H&R, KW, Weitec, Sparco, Ta-technix i nie tylko to.
|
|
|
|
|
muszek92
Nałogowiec
Wiek: 32 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 130 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 30-04-2014, 08:18
Bolid: Seicento T-Jet 1.4 16v |
|
|
Wal na priv, gdybyś miał pytania, ja ze względu na brak czasu moje sc swapuje na T-jeta już 1.5 roku ale temat mam rozeznany praktycznie w 100%
Troszkę Cię koledzy może straszą kwotami, ale szczerze Ci powiem, tez myślałem ze wieszczę się w 5tys. ale przy rozbieraniu auta, wyszły jakieś drobnostki, potem okazało się czegos brakuje, że coś trzeba wymienić, że można dopłacić za lepsze itd.. no i na 8-9 tys przestałem liczyć.
na sam silnik 5-5,5 k. na swap starczy, ale seryjne seicento, seryjny zawias, seryjne podzespoły + t-jet, szczerze.. nie ryzykowałbym. |
_________________ Włoska Grupa Trzymająca Władzę ^^
http://www.fiatwlkp.pl |
|
|
|
|
|