wymiana piasta przód |
Autor |
Wiadomość |
etyl77
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 207 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 27-06-2014, 23:22 wymiana piasta przód
Bolid: był czarnuch jest bravo |
|
|
Jako, że okazło się, że jest luz na łożysku a mam drugą dobrą piastę to bezsens jest mi zabawa w wymianę łożyska. Ale jak tego dokonać? ANALogicznie do TYŁU? |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28-06-2014, 07:31
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
z tyłu to pikus, 10 minut roboty, z przodu do demontażu zwrotnica i prasapotrzebna |
_________________
 |
|
|
|
 |
etyl77
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 207 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 28-06-2014, 08:09
Bolid: był czarnuch jest bravo |
|
|
Prasa do wymiany piasty? A co ty tam chcesz prasować? |
_________________ Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka. |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 28-06-2014, 08:12
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
etyl77 napisał/a: | Prasa do wymiany piasty? A co ty tam chcesz prasować? |
Z tyłu masz piastę razem z łożyskiem i wymieniasz całość , natomiast z przodu możesz łożyska wyprasować z piasty a piastę masz zachowaną.Jeżeli się nie mylę a mogę się mylić rzecz jasna to łożyska chyba trzeba wyprasować ze zwrotnicy bo one tam są osadzone. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28-06-2014, 09:03
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
łożysko trzeba wprasować w piastę a piastę w zwrotnicę |
_________________
 |
|
|
|
 |
owen
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 28-06-2014, 09:44
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
Da się to ogarnąć bez prasy ale jest to męczące...bieżnia zewnętrzna łożyska jest wciśnięta do zwrotnicy, bieżnia wewnętrzna jest wciśnięta na piastę...Myślę, że to jedna robota...Jeśli piastę masz prostą to lepiej wymienić łożysko Robota w obu przypadkach jest podobna... |
|
|
|
 |
etyl77
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 207 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 28-06-2014, 11:15
Bolid: był czarnuch jest bravo |
|
|
No to lipa, myślałem, ze może wystarczy piastę zmienić. Dzięki za info. |
_________________ Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka. |
|
|
|
 |
|