Wentylator pracuje non-stop? |
Autor |
Wiadomość |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 06-07-2014, 17:03
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Wracając do baku warto kupić lepszy u mnie był wymieniany więcej niż 4 lata temu + od razu zabezpieczenie przed rdzą przed montażem i nic się nie poci Warto dodać że zawszę utrzymuję stan paliwa powyżej połowy zbiornika co też powinno przynieść korzyść
Do chłodnicy mam zalany Dynagel i jestem bardzo zadowolony, są też lepsze płyny ale ten jest chyba w najlepszej cenie i właściwościach
z resztą rotax wie lepiej |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Mr. Hyde
Nałogowiec

Wiek: 38 Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 112 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-07-2014, 17:13
Bolid: szukam |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | rotax |
Co to lub kto to jest |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 06-07-2014, 17:19
Bolid: Seicento Young |
|
|
jeszcze sie przyznawaj, że tyle paliwa masz...
Płyn zalewasz, odpalasz, nawiew na grzanie, zeby też płyn krążył po nagrzewnicy. Odkręcasz odpowietrznik przy zbiorniku, później przy nagrzewnicy. |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2014, 17:26
|
|
|
co to,co to
Zacznijmy od oleju - zalanie Elf Start 15w40 to czyste barbarzyństwo szczególnie przy przebiegu 88kkm Elf ma w swojej ofercie mineralkę 15w40 co się zwie Sporti SRI 15W40 i jest odpowiednikiem Mobil 1000 czy Castrol GTX ale Elf Start to minerał najniższego sortu porównywalny z rodzimym Lotos City - ogólnie rzecz ujmując jest to nowsza wersja selektola można go użyć do przesmarowania zawiasów w bramie ewentualnie kółka w taczkach czym prędzej zlej to (że się nie wyrażę) i zalej choćby Shell HX7 10w40.Co do płynu chłodniczego to polecam przepłukać układ i zastosować coś OAT - może być w/w Dynagel ale według mnie zawartość kwasu 2-etyloheksanowego jest w nim zbyt wysoka dlatego polecam Prestone w niewiele wyższej cenie |
Ostatnio zmieniony przez rotax24 06-07-2014, 17:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Mr. Hyde
Nałogowiec

Wiek: 38 Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 112 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-07-2014, 17:29
Bolid: szukam |
|
|
Rollo1323 napisał/a: | nawiew na grzanie |
rozumiem max ciepło i najwyższy bieg??
Rollo1323 napisał/a: | Odkręcasz odpowietrznik przy zbiorniku, później przy nagrzewnicy. |
Oba odkręcam i zakręcam na raz???
dawiddawidowski napisał/a: | Za pewne zabierze tu głos |
Chętnie poczytam |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 06-07-2014, 17:40
Bolid: Seicento Young |
|
|
nie no tylko dajesz grzanie na maksa, wentylatora nawiewu odpalac nie musisz
pierwszy jeden, pozniej drugi odpowietrznik. Oczywiście robisz to na rozgrzanym silniku, bo na zimnym masz tylko mały obieg, a musi być puszczony duży obieg (czyli przez chłodnice). |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 07-07-2014, 23:29
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | Wracając do baku warto kupić lepszy u mnie był wymieniany więcej niż 4 lata temu + od razu zabezpieczenie przed rdzą przed montażem i nic się nie poci Warto dodać że zawszę utrzymuję stan paliwa powyżej połowy zbiornika co też powinno przynieść korzyść |
ja zrobiłem lepszą opcje z bakiem
kupiłem tani wziąłem na zgrzewarke dołożyłem mu zgrzewów zabezpieczyłem bak i od 7 lat spokój. fakt faktem nie każdy ma zgrzewarke. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 08-07-2014, 00:05
Bolid: Seicento Young |
|
|
Uncrossed napisał/a: | fakt faktem nie każdy ma zgrzewarke. |
więc temu lepiej dołożyć trochę do interesu i cieszyć się przez wiele lat |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
Mr. Hyde
Nałogowiec

Wiek: 38 Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 112 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-07-2014, 13:05
Bolid: szukam |
|
|
rotax24, dzięki za fachową odpowiedź .
A jeszcze pytanko mam, muszę wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów. Tak samo to się wymienia jak w UNO 899?? Jakiś manualik tu macie?? Ztcp w Uno trzeba było dodatkowo jakieś papierowe uszczelki
BTW może ktoś władny zmieni temat na bardziej pasujący do treści |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 08-07-2014, 17:24
Bolid: Seicento Young |
|
|
Motor masz ten sam a jeżeli chodzi o te papierowe uszczelki..to jakaś pod przepustnicą bodaj i jak zrzucasz termostat to też warto wymienić. |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
Mr. Hyde
Nałogowiec

Wiek: 38 Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 112 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14-07-2014, 20:23
Bolid: szukam |
|
|
A filtery( powietrza, oleju, paliwa) jakie polecacie. Warto dopłacać do Bosha czy Manna |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2014, 21:25
|
|
|
Mr. Hyde napisał/a: | A filtery( powietrza, oleju, paliwa) jakie polecacie. Warto dopłacać do Bosha czy Manna |
Filtry dla Boscha produkuje Mann
Powietrza - MANN C2345,KNECHT LX 532,HENGST E323L,FILTRON AP 022
Paliwa - MANN WK510,KNECHT KL 238,HENGST H115WK,FILTRON PS 921
Oleju - MANN W714/2,KNECHT OC 473,HENGST H14W12, tutaj Filtrona zdecydowanie odradzam
tutaj porównanie Mann vs Bosch:
 |
Ostatnio zmieniony przez rotax24 14-07-2014, 21:51, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Mr. Hyde
Nałogowiec

Wiek: 38 Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 112 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14-07-2014, 21:40
Bolid: szukam |
|
|
rotax24, czyli prócz oleju można brać Filtrona? Ogólnie dzięki za ładną rozpiskę |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-07-2014, 21:48
|
|
|
Mr. Hyde napisał/a: | czyli prócz oleju można brać Filtrona? | - właśnie tak
o ile gorsza jakość filtracji Filtrona w przypadku filtra powietrza i paliwa jest do przyjęcia to w filtrze oleju jest problem z beznadziejnie wykonanym zaworem "eko" który nie dość że jest z tworzywa to jeszcze przepuszcza olej do miski wydłużając tym samym czas napełnienia magistrali olejowej - a to jest nie do przyjęcia |
|
|
|
 |
|