FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wyciek oleju tz. pocenie
Autor Wiadomość
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2014, 18:28   wyciek oleju tz. pocenie
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


zauwazylem ze z tylu slinika patrzac od strony prawego kola nad uszczelka miski jest spocone od oleju, olej nie cieknie po misce musi to byc jakas mala nieszczelnosc. Z pod uszczelki pokrywy zaworow od gory nie widze wycieku z kad to moze pocic?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 06-07-2014, 18:31   
   Bolid: Seicento Young


jeśli to jest zaraz przy uszczelce olejowej to jest ona winna. Wymieniałeś ją kiedyś już?
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2014, 18:48   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


tylko ze to jest odrazu nad uszczelka miski olejowej to by do gory sie pocilo:-) nie wymienialem bo mam cos okolo 53tys. przebieg
_________________
Fiat 600 2009
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-07-2014, 18:49   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


nie masz uszczelki tylko silicon

jak to miska to współczuje, bo trzeba ciąć silicon, wydech opuszczać, kupa smrodu i brudu
_________________

 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 06-07-2014, 19:01   
   Bolid: Seicento Young


no jak sie poci, to w kolo, nie tylko w dół.
Silicon jest? Ja wymienialem miske, normalnie uszczelka jest + pasta uszczelniająca, choć w zasadzie oryginalnie nie wiem jak to wyglądało ;)
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-07-2014, 19:04   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Miska jest mocowana na pastę nie silikon-bynajmniej fabrycznie :wink:
Cykni fotkę-bo nieszczelne uszczelnienie miski zdarza się 1/50, umyj zimny silnik i zobacz czy spod uszczelki głowicy się nie poci.
Z miski leci jak oberwie od spodu zazwyczaj.
 
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2014, 19:06   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


narazie niech poci niez bede robil jak nie plami tylko przestraszylem ze moze z ussczelki glowicy jak nad uszczelka miski widac
_________________
Fiat 600 2009
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 06-07-2014, 19:17   
   Bolid: Seicento Young


w sklepie dowiedziałem się też, że są zupełnie inne uszczelnienie pod miskę oryginalną a inne pod zamiennik... Miałem na oku oryginalną miskę ale okazało się że uszczelka do niej kosztowała tyle co za zboże,więc to nie warte takiej zabawy. Ile w tym prawdy-nie wiem. Dla sprostowania mówię o 900, nie 1.1, różnica jest kształtem miski, uszczelnieniem jej zapewne też. W newralgicznych miejscach też mam pastę uszczelniającą. Po 2 tygodniach jest sucho, a wcześniej też pociła się w koło uszczelki - powyżej i poniżej.
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-07-2014, 19:19   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


w 1.1 nie ma uszczelki
_________________

 
 
kOOgel 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 18
Skąd: z bankomatu
Wysłany: 06-07-2014, 19:24   
   Bolid: Nysa Towos


Łukasz napisał/a:
w 1.1 nie ma uszczelki
Zgadza się, i najlepiej kłaść michę na Reinzosil albo DIRKO, inaczej zaraz wracamy do tematu. :grin:
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 06-07-2014, 19:35   
   Bolid: Seicento Young


więc 900 jest mniej problemowa..przynajmniej przy wymianie ;)
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
tomo90rbk 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 81
Skąd: Rybnik
Wysłany: 06-07-2014, 19:39   
   Bolid: Fiat Seicento 900


Rollo1323, zgadza sie wystarczy dobra uszczelka i klopot z glowy.
Lecz do pewnosci uszczelka + pasta i problem zalatany na zywotnosc auta :)
 
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 06-07-2014, 19:45   
   Bolid: Seicento Young


no to wyjdzie w praktyce jak to będzie z tą uszczelką i pastą i jak długo wytrzyma :)
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2014, 20:01   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


zdjecia zrobilem

http://naforum.zapodaj.net/992f802d5c05.jpg.html
_________________
Fiat 600 2009
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 06-07-2014, 20:10   
   Bolid: seicento 899


Widać że to idzie gdzieś z góry,cholera wie ;/ Pewnie byś to zlokalizował ale musiałbyś się nieźle nagimnastykować.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum