| 
		Jaką macie kompresję w sc 1.1 z górą 1.2 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 T.R.S  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 39  Dołączył: 12 Lis 2012 Posty: 54 Skąd: Dolnośląskie 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 07-07-2014, 12:55   Jaką macie kompresję w sc 1.1 z górą 1.2
                                 
               Bolid: SC 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, możecie napisac jaka macie kompresje na górze od 1.2 ?  Auto mi dymi jak mu dam w "gaz", głowica idzie do kompletnej przeróbki i zastanawiam sie co z dołem robic, remontowac, kupić drugi czy nie ruszać tego    . Dzisiaj mierzylismy to na wszystkich bylo pomiedzy 13-14 PSI , po wlaniu oleju przez "świece" wychodzilo okolo 15 PSI
 
 
Jak to wyglada u was? jaka powinna byc prawidłowa kompresja ?
 
 
Z góry dzieki za odpowiedź | 
             
						
				_________________ https://www.facebook.com/SolarTransRally
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-07-2014, 15:28   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               13-14psi z tym, że ważniejsze niż jaka to czy równa na wszyskich cylindrach.
 
Tak wymusza już stosowanie Pb98 przy wyższej tem i bucie, dół jeżeli na zimny silniku po nocy nie stuka(po rozgrzaniu ustaje), to teoretycznie ok-ja bym sobie wymienił pierścienie i panewki dla świętego spokoju jak dół ma ponad 150tys. km. szczególnie na mineralnym, kiepskim semisyntetyku.
 
Dymi olejowo(pierścienie/na ciemno skład mieszanki ,czy uszczelniacze zaworowe?) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 T.R.S  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 1 raz Wiek: 39  Dołączył: 12 Lis 2012 Posty: 54 Skąd: Dolnośląskie 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-07-2014, 00:19   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czyli dół też trzeba ruszyć-pierścienie i panewki.    
 
A kupowanie drugiego dołu 1.1 to loteria-możesz jakiś świeży teoretycznie tylko dla tłoków i korb np. z 600, ale najlepiej ocenić toki i cylinder po zdjęciu korby z tłokiem.
 
Warto sprawdzić grupy selekcyjne-literki A/najczęściej B i nadwymiar C w bloku na tłokach.
 
+ jest jeszcze taki, że dostaniesz świeższą pompę oleju-plistikowa pasuje na 3 z 4 srób z MPI do spi-tak ma działa, nic się nie dzieje.
 
Ale najpier looknij swój dół-tłoki i ślady honowania na cylindrach. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |