FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaką macie kompresję w sc 1.1 z górą 1.2
Autor Wiadomość
T.R.S 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Dolnośląskie
  Wysłany: 07-07-2014, 13:55   Jaką macie kompresję w sc 1.1 z górą 1.2
   Bolid: SC 1.1


Witam, możecie napisac jaka macie kompresje na górze od 1.2 ? Auto mi dymi jak mu dam w "gaz", głowica idzie do kompletnej przeróbki i zastanawiam sie co z dołem robic, remontowac, kupić drugi czy nie ruszać tego :) . Dzisiaj mierzylismy to na wszystkich bylo pomiedzy 13-14 PSI , po wlaniu oleju przez "świece" wychodzilo okolo 15 PSI

Jak to wyglada u was? jaka powinna byc prawidłowa kompresja ?

Z góry dzieki za odpowiedź
_________________
https://www.facebook.com/SolarTransRally
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-07-2014, 16:28   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


13-14psi z tym, że ważniejsze niż jaka to czy równa na wszyskich cylindrach.
Tak wymusza już stosowanie Pb98 przy wyższej tem i bucie, dół jeżeli na zimny silniku po nocy nie stuka(po rozgrzaniu ustaje), to teoretycznie ok-ja bym sobie wymienił pierścienie i panewki dla świętego spokoju jak dół ma ponad 150tys. km. szczególnie na mineralnym, kiepskim semisyntetyku.
Dymi olejowo(pierścienie/na ciemno skład mieszanki ,czy uszczelniacze zaworowe?)
 
 
 
T.R.S 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 07-07-2014, 18:26   
   Bolid: SC 1.1


Bardziej na jasnoniebiesko dymi, przy dodaniu gazu.
_________________
https://www.facebook.com/SolarTransRally
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-07-2014, 01:19   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Czyli dół też trzeba ruszyć-pierścienie i panewki. :wink:
A kupowanie drugiego dołu 1.1 to loteria-możesz jakiś świeży teoretycznie tylko dla tłoków i korb np. z 600, ale najlepiej ocenić toki i cylinder po zdjęciu korby z tłokiem.
Warto sprawdzić grupy selekcyjne-literki A/najczęściej B i nadwymiar C w bloku na tłokach.
+ jest jeszcze taki, że dostaniesz świeższą pompę oleju-plistikowa pasuje na 3 z 4 srób z MPI do spi-tak ma działa, nic się nie dzieje.
Ale najpier looknij swój dół-tłoki i ślady honowania na cylindrach.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum