SWAP Seicento 1.2 |
Autor |
Wiadomość |
face2121
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 2 Skąd: Jaworzynka
|
Wysłany: 16-07-2014, 20:51 SWAP Seicento 1.2
Bolid: Seicento 900cc |
|
|
Witam
Od ponad roku jestem właścicielem Seicento 900 i jak na mój gust ma troszkę za mało mocy.
Mam zamiar nabyć silnik 1.2 dla mojego bolidu Chciałbym się dowiedzieć z jakiego auta silnik najlepiej kupić i czy będę musiał też pomyśleć nad nową skrzynią biegów... i jakie będą koszta takiej zabawy
____________________________________
Odnośnie tuningu wizualnego mam też kilka pytań...
Czy zderzaki ze sportinga lub oryginalne zderzaki Abartha będą pasować do 900-tki?
Jakie najszersze opony założę na felgi 13"?
Czytałem coś o tym, że w Sportingach opony były troszeczkę szersze... Co było powodem zakładania szerszych opon? Czy po SWAPIE na 1.2 będę mógł założyć szersze niż można zakładać do 900?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam właścicieli Seicento |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 17-07-2014, 18:00
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
face2121 napisał/a: | i jak na mój gust ma troszkę za mało mocy. |
Masz dobry gust
face2121 napisał/a: | Mam zamiar nabyć silnik 1.2 dla mojego bolidu |
1.2 tylko z turbo, a jeśli ma być N/A to zdecydowanie 1.4 16V
face2121 napisał/a: | czy będę musiał też pomyśleć nad nową skrzynią biegów... |
Oczywiście!
face2121 napisał/a: | jakie będą koszta takiej zabawy |
od 3 do 6tyś za N/A
turbo więcej, bo trzeba nad innymi układami popracować. Samochód musi skręcać, hamować itp. Seryjne hamulce palą się bardzo szybko. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
|