FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ładowanie
Autor Wiadomość
Brodziu 
nówka sztuka ;)


Wiek: 34
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa / Bydgoszcz
Wysłany: 16-08-2014, 09:22   ładowanie
   Bolid: SCS 1.4 16v


Witam,
problem raczej standardowy, ale...

odpalam, pali się kontrolka ładowania, na większych obrotach gaśnie. następnie kontrolka przestała się palić, ale już aku co raz bardziej się rozładowywał i zdążyłem tylko kulturalnie odstawić samochód pod blok.

winy szukać w regulatorze napięcia? czy raczej altek kaput?
 
 
maku1980 
nówka sztuka ;)

Wiek: 44
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 10
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 16-08-2014, 09:53   
   Bolid: Sei 900


zacznij od sprawdzenia paska i jego naciągu
później zdejmij altka i luźno nim zakręć jak chodzi i nie szumi hałasuje to sprawdź szczotki jeśli i one są OK to zostaje regulator
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-08-2014, 12:12   Re: ładowanie
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Brodziu napisał/a:
Witam,
problem raczej standardowy, ale...

odpalam, pali się kontrolka ładowania, na większych obrotach gaśnie. następnie kontrolka przestała się palić, ale już aku co raz bardziej się rozładowywał i zdążyłem tylko kulturalnie odstawić samochód pod blok.

winy szukać w regulatorze napięcia? czy raczej altek kaput?

Objawy kończących się szczotek.
 
 
 
Brodziu 
nówka sztuka ;)


Wiek: 34
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa / Bydgoszcz
Wysłany: 17-08-2014, 14:48   
   Bolid: SCS 1.4 16v


Naciąg ok. Zdejmie go i sprawdzę jak te szczotki. Dam znać po weekendzie co tam się dzieje. Dodam tylko , że latek dokładne 2 lata po regeneracji...
 
 
Brodziu 
nówka sztuka ;)


Wiek: 34
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa / Bydgoszcz
Wysłany: 17-08-2014, 14:49   
   Bolid: SCS 1.4 16v


Naciąg ok. Zdejmie go i sprawdzę jak te szczotki. Dam znać po weekendzie co tam się dzieje. Dodam tylko , że altek dokładne 2 lata po regeneracji...
 
 
nerevarine 
Nałogowiec


Wiek: 44
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 149
Skąd: P-ń -> Kutno
Wysłany: 17-08-2014, 14:49   
   Bolid: SC 0.9 S + LPG / Astra 1.6 16V + LPG


Ewentualnie tak jak w moim było teraz - regulator napięcia poszedł :P
_________________
 
 
Brodziu 
nówka sztuka ;)


Wiek: 34
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa / Bydgoszcz
Wysłany: 17-08-2014, 14:50   
   Bolid: SCS 1.4 16v


Naciąg ok. Zdejmie go i sprawdzę jak te szczotki. Dam znać po weekendzie co tam się dzieje. Dodam tylko , że altek dokładne 2 lata po regeneracji...
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-08-2014, 15:50   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Brodziu napisał/a:
Naciąg ok. Zdejmie go i sprawdzę jak te szczotki. Dam znać po weekendzie co tam się dzieje. Dodam tylko , że altek dokładne 2 lata po regeneracji...

Regeneracja tych alternatorów w sc/cc polega na użyciu najtańszych części w 90%-dlatego 2lata to sporo wytrzymał :mg:
Ja regenerowanego zabiłem jednym wyścigiem z Q7 :mg:
 
 
 
maku1980 
nówka sztuka ;)

Wiek: 44
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 10
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 18-08-2014, 07:03   
   Bolid: Sei 900


Ja ostatnio swojego oddałem do sprawdzenia. Po odpaleniu OK ale zdjecie klemy "+" i zapalenie świateł powodowało że Sei gasł. koleś go wziął sprawdził i powiedział że nic mu nie jest szczotki OK stojan tez - ogólnie działa. Kazałem mu wymienic regulator. Po wymianie założyłem odpalam ściągam kleme i spokojnie wszystko działa światła szyby a autko pracuje nie gasnie.
Tak że i na magików od alternatorów uważać trezba.
 
 
Brodziu 
nówka sztuka ;)


Wiek: 34
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Warszawa / Bydgoszcz
Wysłany: 18-08-2014, 17:35   
   Bolid: SCS 1.4 16v


widzę, że przyspamowałem temat troszkę pisząc z telefonu.
altek zrzucony, no i faktycznie szczotek to w ogóle nie ma ;) ale wymienię chyba cały regulator, bo to jeden mały i nie drogi element ;)
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-08-2014, 11:45   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Brodziu napisał/a:
widzę, że przyspamowałem temat troszkę pisząc z telefonu.
altek zrzucony, no i faktycznie szczotek to w ogóle nie ma ;) ale wymienię chyba cały regulator, bo to jeden mały i nie drogi element ;)

Jeszcze są drogie na szczęście :wink: Hella, na pierwszy montaż-u mnie wytrzymała w tym seju 10lat i 130tys.km-takiego bynajmniej kupiłem- i ładowała jak być powinno-14,20-14,25v bez świateł.
Każdy inny chińczyk(a tego jest 90% rynku łącznie z MM), wytrzymuje od miesiąca do roku,dwóch, jak wcześniej nie padnie chińskie łożysko :mg:
Regeneracja na łożyskach Skf+ regulator ze szczotkami hellla+ stojan ori-mnie wyszło lekko ponad 300zł-robiłem sam.
Teraz porównaj altek regenerowany za 149zł-części+ praca+ marża na nim=czego użyto do ,,regeneracji'' :))
Dodatkowo jak masz pecha jak ja to pada Ci to przy pierwszym przekroczeniu 6500obr,, kupujesz już nie sprawne+ dodatkowo ładuje Ci 14,6-14,7v na światłach co przyspiesza agonie żarówek,kostek elektrycznych i akumulatora.
A w trasie nigdy nie wiesz czy kiedy padnie zwłaszcza jak lubisz podkręcić :wink:
Ale to Seicento-awaryjne, ale części tanie jak barszcz-bull shit-części w normalnych jak nie wysokich cenach(markowe,oryginalne), awaryjność umiarkowana :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum