FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
konserwacja progow
Autor Wiadomość
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 06-09-2014, 16:40   
   Bolid: seicento 899


Chyba znalazłem odpowiedź na moje pytanie,to może być FLUIDOL. Tylko nie wiem czy to wchodzi w reakcje z rdzą i nie dopuszcza do powstania na nowo.
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-09-2014, 22:27   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


ja wpryskalem w progi novola do profili w kazdy prog poszlo po poltorej puszki lalem odplywami u dolu,slupkiem i od srodka, ale u mnie nie bylo widac chociazby nalotu tylko troszke pylu czarnego
_________________
Fiat 600 2009
 
 
boonsaw 
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 128
Skąd: Tychy
Wysłany: 07-09-2014, 09:55   
   Bolid: była Czerwona strzała 899ccm:( jest O2 FL


Moim zdaniem usuniecie rdzy do golej blachy w tym miejscu jest niewykonalne...Jak pisalem wczesniej ja po usunieciu luznej rdzy ze srodka calość najpierw potraktowalem http://brunox.pl/brunox-epoxy/ ktory wchodzi właśnie w reakcje w rdze i ja wiąze a pozniej klasyczna konserwacja profili zamknietych. Przed calą operacja radze sparwdzic drożność odpływów w progach ;)
_________________

 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 07-09-2014, 10:58   
   Bolid: seicento 899


Jaką użyłeś konserwację do tych profili i po jakim czasie po brunoxie? Mój problem polega na tym że wewnątrz progów zauważyłem plamki rdzy i faktycznie nie ma szans ją usunąć chyba że wytresować mysz i dać jej w łapy druciankę :lol:
 
 
boonsaw 
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 128
Skąd: Tychy
Wysłany: 07-09-2014, 15:05   
   Bolid: była Czerwona strzała 899ccm:( jest O2 FL


jakies 3-4 dni ale to tylko dlatego ze nie potrzebowalem samochodu i moglo to sobie spokojnie tak stac i schnac. tylko trzeba pamietac ze brunox twardnieje najszybciej tam gdzie jest rdza bo wchodzi w reakcje na czystej powieszchni "lepki" zostaje dlugo ale nie zwracalem na to uwagi.
_________________

 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 07-09-2014, 17:13   
   Bolid: seicento 899


No to postanowione, kupuję brunoxa,za dużo jest tego wszystkiego na rynku aż głowa boli i nie można się zdecydować.
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2014, 18:52   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


gdzie w Wawie mozna kupic bolla do konserwacji podwozia na pedzel? Moze ktos wie bo nigdzie nie moge znalesc a na zamawianie to za pozno bo tylko w ten weekend mam czas i pogode :-? Moze byc cos innego ale dobrego koniecznie na pedzel
_________________
Fiat 600 2009
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 03-10-2014, 19:50   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Tylko nie maluj bolla na gołą blachę bo to bez sensu...
Najpierw podkład epoksydowy a jak nie możesz dobrze doczyścić rdzy to dodatkowo np brunox
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-10-2014, 20:14   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


proshotter napisał/a:
Tylko nie maluj bolla na gołą blachę bo to bez sensu...
Najpierw podkład epoksydowy a jak nie możesz dobrze doczyścić rdzy to dodatkowo np brunox


rdzy nie ma zadnej, dlaczego nie malowac bollem golej blachy? W jednym miejscu od spodu tak zrobilem w zeszlym roku i wszystko dobrze, chcialem zmywac go i klas wlasnie podklad ale koledzy z forum mi to odradzali ze pod bolla nic nie wejdzie, blacha byla wolna od jakiejkolwiek rdzy
_________________
Fiat 600 2009
 
 
dariush 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 58
Skąd: Bytom
Wysłany: 03-10-2014, 20:53   
   Bolid: SC 899 / Corsa C 1.0


http://allegro.pl/valvoli...4611222005.html

ja robiłem czymś takim, podobno wchodzi w reakcję z rdzą.

Facet, który zajmuje się między innymi restauracją starych pojazdów mi to polecił - mówił, że oni korzystają często z produktów Valvoline`a

Dodatkowo uczulił, żeby nie kupować żadnych środków produkowanych na bazie bitumicznej.
Podobno ich odczyn robi się kwaśny i buszuje rdza podpowierzchniowa. Polecał na bazie żywic epoksydowych z kauczukami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum