Felgi do kjs |
Autor |
Wiadomość |
uxon
Nałogowiec
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 130 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 21-05-2014, 12:45
Bolid: CCS |
|
|
W sumie to racja
Ale tak sie zastanawiam czy szpilki rzeczywiscie sa warte zachodu. Poza mozliwoscia dobierania dowolnej dlugosci (ale znowu zeby za duzo nie wystawaly :\ ), co z ksztaltem nakretki? Przeciez rozne felgi wymagaja roznych ksztaltow (stozek, kuliste). Wiec co, i tak musze miec przy sobei 2 komplety nakretek?
Moglby ktos wkleic jakis link do szpilek i nakretek, ktore beda ok do cc/sc? |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-05-2014, 15:21
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Na allegro wpisz w szukajkę "szpilki kjs fiat".
np: http://allegro.pl/szpilki...4256805942.html
Ja używam nakrętek od Łady Nivy i jakoś nigdy mi koło nie odpadło
Ten z linku ma bardzo fajne nakrętki z kołnierzem. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 21-05-2014, 17:04
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
uxon napisał/a: | co z ksztaltem nakretki? Przeciez rozne felgi wymagaja roznych ksztaltow (stozek, kuliste). |
Ja miałem dokładnie nakrętki takie jak wkleił DeZ. Pasowały do każdych felg
Natomiast co do szpilek mialem takie z aledrogo twardość 10.9 a jednak się ułamały 4 szt. przy piaście.
Kupiłem firmowane przez Sparco i jakoś takiego problemu z nimi nie było. Jednak stal stali nierówna [?] |
|
|
|
 |
uxon
Nałogowiec
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 130 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 21-05-2014, 19:37
Bolid: CCS |
|
|
OK, dzieki
TO kolejne pytanie, jak sie taka szpilka urwie, to nie ma problemu z wymiana (skoro jest na kleju)?
Oraz jak sie zalozy zwykla stalowke bez dystansu, to szpilki nie bede wystawac za duzo? Nikt sie nie przyczepi? I chyba wtedy moze byc problem z odkrecaniem, zeby klucz dostawal? |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-05-2014, 19:49
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Ja się urwie to nie ważne czy to szpilka czy śruba zawsze jest z tym problem. Kleju nie musisz używać. Najwyżej czasami będą Ci się wykręcać szpilki razem z nakrętką. Nie jest to specjalny problem choć bywa upierdliwy.
O wystawaniu już Ci kolega nosferatu napisał.
Klucz fabryczny na pewno nie da rady. Najlepiej taki jak w tym zestawie:
http://www.majsterkownia....z-KS-Tools.html
tylko że dłuższy. Daje się je na sztuki kupować np w Castoramie. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 21-05-2014, 23:07
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
DeZ napisał/a: | Kleju nie musisz używać. Najwyżej czasami będą Ci się wykręcać szpilki razem z nakrętką. Nie jest to specjalny problem choć bywa upierdliwy. |
no tu się niezgodzę. jak czesto wymieniasz koła,szczgólnie na imprezie to jest mega upierdliwa sprawa
Do takiego zestawu stosujesz poprostu długą nasadkę i adapter do wkrętarki. np. :
http://swiatnarzedzi.pl/p...CFWqWtAodnVwAHA
Lub krzyżak z końcówką na nasadki :
Zakrętarki mają już wyjście na nasadki.
 |
|
|
|
 |
uxon
Nałogowiec
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 130 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 22-05-2014, 13:37
Bolid: CCS |
|
|
I co, wozisz taki elektryczny ze soba na pojezdzawki? Przykladowo wozisz na dojazdowkach zamiast normalnego klucza taki udarowy elektryczny? |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-05-2014, 17:23
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
uxon napisał/a: | I co, wozisz taki elektryczny ze soba na pojezdzawki? Przykladowo wozisz na dojazdowkach zamiast normalnego klucza taki udarowy elektryczny? |
Na kjs słabo się to nadaje ale na superoesy mam podobny zestaw.
nosferatu napisał/a: | jak czesto wymieniasz koła,szczgólnie na imprezie to jest mega upierdliwa sprawa |
Napisałem, że jest upierdliwe ale co kto lubi. Na kjs aż tak często się kół nie wymienia jak na torze więc koledze aż tak nie będzie to przeszkadzać. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 22-05-2014, 17:31
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
uxon napisał/a: | I co, wozisz taki elektryczny ze soba na pojezdzawki? Przykladowo wozisz na dojazdowkach zamiast normalnego klucza taki udarowy elektryczny? |
tak, woziłem. Przecież to dużo miejsca nie zajmuje.
Teraz KJS'y są raczej "jedno-nawierzchniowe" ale kiedyś były miesznae odcinki i warto było brać dwie szutrówki np. i przed PKC'em wymieniać. |
|
|
|
 |
młody85
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 44 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 23-07-2014, 09:12
Bolid: czerwony sportaś |
|
|
a jak się ma jazda na 14' bo widzę, że coraz więcej osób w sc/cc jeżdzi tak. Znajomy mówi że wg niego auto jest dużo stabilniejsze. Co myślicie? Duże straty będą? |
|
|
|
 |
cargopilot
nówka sztuka ;)
Dołączył: 11 Sty 2013 Posty: 12 Skąd: KRK
|
Wysłany: 24-07-2014, 11:40
Bolid: CC 1,2 16V |
|
|
Jeszcze dodam odnośnie szpilek.
Ja używam Sparco o twardości 12,9 - ale musiałem je złapać na klej do gwintów (średniej "mocy") bo mi sie wykręcały razem z nakretką. Teraz jest już OK.
Przy felgach z CC Sporting do dystansu 20mm długość szpilki 82mm, dla dystansu 5 mm szpilka 62mm.
Szpilki 52 mm wchodzą bez dystansu albo do stalówek - teraz już o tym wiem bo pięknie leżą sobie na półce |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-07-2014, 15:58
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
młody85 napisał/a: | a jak się ma jazda na 14' bo widzę, że coraz więcej osób w sc/cc jeżdzi tak. Znajomy mówi że wg niego auto jest dużo stabilniejsze. Co myślicie? Duże straty będą? |
Zależy od silnika/opony,zawiasu-na 175/50r14 w 74konnym sc 1.1 nie ma tragedii przy śrenio twardym zawiasie-b4/kyb+ eibach, nawet na jamex+ kyb większe koła niwelowały miększy zawias.
Na równym torze(miedziana góra)kyb+eibach na + w porównaniu z 13''.
Winkle na ręcznym tylko niekiedy do 1-ki zmuszają i samo prowadzenie jest od momentu poślizgu bardziej nerwowe.
Takie moje spostrzeżenia. |
|
|
|
 |
piotr1231
Nałogowiec

Wiek: 30 Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 467 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-09-2014, 20:11
Bolid: Seicento 900 |
|
|
nosferatu napisał/a: |
- "turbinki", w białym lakierze są bardzo efektowne
|
Masz jakieś zdjęcia Speedlinów w białym lakierze? |
_________________ Samochód jak dziewczyna, musi mieć maksymalny wet look
Mój: http://www.seicento.pl/vi...59547&start=180
 |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 08-09-2014, 20:14
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
nie miałem białych felg Speedline |
|
|
|
 |
piotr1231
Nałogowiec

Wiek: 30 Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 467 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-09-2014, 20:38
Bolid: Seicento 900 |
|
|
nosferatu, No nic. Dzięki
Może ktoś inny ma jakieś zdjęcia? |
_________________ Samochód jak dziewczyna, musi mieć maksymalny wet look
Mój: http://www.seicento.pl/vi...59547&start=180
 |
|
|
|
 |
|