FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zbyt wysokie obroty
Autor Wiadomość
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 09-10-2014, 10:33   Zbyt wysokie obroty
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


Witam wszystkich, wczoraj pojechałem moim szerszeniem na przegląd i miałem problem ażeby diagnosta mi do klepnął, doczepił się że sej ma zbyt wysokie obroty, w sumie ma rację. Od jakiegoś czasu sej po odpaleniu wskakuje na wysokie obroty i ma czasami problem z nich zejść a jak zejdzie to pochodzi jakąś chwilę równa a za moment zaczyna rzucać obrotami, nie raz jest jeszcze tak że po dodaniu gazu za luzie zacina się na obrotach i trzeba zaczekać chwilę ażeby się uspokoił.
Dziś zakupiłem już nowy silniczek krokowy oraz zamówiłem nowy zaworek podciśnienia gdyż przepuszcza ciśnienie w obie strony. Jak myślicie Panowie czy taki zabieg powinien ujarzmić ogiera? :P

A i jeszcze jedno pytanie, ile będzie kosztować podpięcia seja pod kompa?
 
 
pwwp 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 42
Skąd: stąd
Wysłany: 09-10-2014, 13:27   
   Bolid: Seicento 1.1


Gdzieś 100 150 zł będzie cię kosztować. 2 sposobem jest zakup kabla obd II bodajże za 60 zł i samemu możesz się podpiąć pod samochód. Co do tych obrotów to może być też lewe powietrze

EDIT:
U mnie tak biorą
Ostatnio zmieniony przez pwwp 09-10-2014, 19:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
iNteNse 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 835
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 09-10-2014, 18:51   
   Bolid: White lover


pwwp napisał/a:
Gdzieś 100 150 zł będzie cię kosztować. 2 sposobem jest zakup kabla obd II bodajże za 60 zł i samemu możesz się podpiąć pod samochód. Co do tych obrotów to może być też lewe powietrze


Nie pisz głupot, normalnie w serwisach kasują po 50zł. Skąd przyszło Ci do głowy 150zł?
Podepnij pod komputer, chociaż ja obstawiam silnik krokowy.
_________________
Youtube
White lover

All bad things must come to an end..
 
 
dariush 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 58
Skąd: Bytom
Wysłany: 09-10-2014, 21:01   
   Bolid: SC 899 / Corsa C 1.0


Jak będziesz chciał mam kabel fiat ecu scan i soft, mogę Ci to podpiąć i sprawdzimy co trzeba :)
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 10-10-2014, 10:23   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


Panowie dziś o 9.00 sej odbył bliskie spotkanie z kompem u diagnosty, wyszło na to że wszystko jest ok, zero jakichkolwiek błędów.
Powiedział mi że wystarczy dokładnie wyczyścić układ ssący, gniazdo krokowego i samego sprawce zamieszania, i przesmarować go i nie powinno być już problemów z obrotami.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-10-2014, 20:21   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Gms napisał/a:
Panowie dziś o 9.00 sej odbył bliskie spotkanie z kompem u diagnosty, wyszło na to że wszystko jest ok, zero jakichkolwiek błędów.
Powiedział mi że wystarczy dokładnie wyczyścić układ ssący, gniazdo krokowego i samego sprawce zamieszania, i przesmarować go i nie powinno być już problemów z obrotami.

Cały korpus przepustnicy wymontowujesz rozbierasz i czyścisz jakimś carb cleane, benzyną.
Krokowy warto z torxów przerzucić na normalne śrubki,nic nie smarujesz,sprawdzasz linkę gazu-składasz i powinno być ok.
Komp. w spi jest potrzebny w 10% usterek osprzętu. :wink:
 
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 31-10-2014, 11:39   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


Paweł1984, wykonałem wszystko to co mi poradziłeś, kupiłem specjalny środek do czyszczenia gaźników i przepustnic wyszorowałem ją aż się świeci, zamontowałem nowy silniczek krokowy, fabrycznie nowy zaworek podciśnienia i skręciłem przepustnice używając małej ilości masy uszczelniającej.
Odpiąłem akumulator na całą noc i następnego dnia go odpaliłem i zaczął mi to samo robić co przed tą całą operacją, wchodzi na wysokie obroty to jest do zaakceptowania gdyż zimny silnik z samego rana, ale to że po jakiejś minucie sam dodaje gazu to już przesada. Wygląda to tak jak by ktoś siedział za kółkiem i trzymał nogę na gazie.
Już mi ręce opadają, nie wiem co to może być, może czujnik temperatury na termostacie, albo czujnik położenia przepustnicy?
Pomóżcie Panowie :)
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 01-11-2014, 12:11   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


Pomóżcie Proszę :)
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-11-2014, 12:23   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Został map sensor i cała masa przewodów podciśnieniowych i TPS-czujnik położenia przepustnicy-zobacz sobie na rozgrzanym, w leju przepustnicy czy talerzyk sam się nie uchyla :wink: -będzie odpowiedź.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum