Zbyt wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 09-10-2014, 10:33 Zbyt wysokie obroty
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
Witam wszystkich, wczoraj pojechałem moim szerszeniem na przegląd i miałem problem ażeby diagnosta mi do klepnął, doczepił się że sej ma zbyt wysokie obroty, w sumie ma rację. Od jakiegoś czasu sej po odpaleniu wskakuje na wysokie obroty i ma czasami problem z nich zejść a jak zejdzie to pochodzi jakąś chwilę równa a za moment zaczyna rzucać obrotami, nie raz jest jeszcze tak że po dodaniu gazu za luzie zacina się na obrotach i trzeba zaczekać chwilę ażeby się uspokoił.
Dziś zakupiłem już nowy silniczek krokowy oraz zamówiłem nowy zaworek podciśnienia gdyż przepuszcza ciśnienie w obie strony. Jak myślicie Panowie czy taki zabieg powinien ujarzmić ogiera?
A i jeszcze jedno pytanie, ile będzie kosztować podpięcia seja pod kompa? |
|
|
|
 |
pwwp
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 42 Skąd: stąd
|
Wysłany: 09-10-2014, 13:27
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Gdzieś 100 150 zł będzie cię kosztować. 2 sposobem jest zakup kabla obd II bodajże za 60 zł i samemu możesz się podpiąć pod samochód. Co do tych obrotów to może być też lewe powietrze
EDIT:
U mnie tak biorą |
Ostatnio zmieniony przez pwwp 09-10-2014, 19:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
iNteNse
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 835 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 09-10-2014, 18:51
Bolid: White lover |
|
|
pwwp napisał/a: | Gdzieś 100 150 zł będzie cię kosztować. 2 sposobem jest zakup kabla obd II bodajże za 60 zł i samemu możesz się podpiąć pod samochód. Co do tych obrotów to może być też lewe powietrze |
Nie pisz głupot, normalnie w serwisach kasują po 50zł. Skąd przyszło Ci do głowy 150zł?
Podepnij pod komputer, chociaż ja obstawiam silnik krokowy. |
_________________ Youtube
White lover
All bad things must come to an end.. |
|
|
|
 |
dariush
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 58 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 09-10-2014, 21:01
Bolid: SC 899 / Corsa C 1.0 |
|
|
Jak będziesz chciał mam kabel fiat ecu scan i soft, mogę Ci to podpiąć i sprawdzimy co trzeba |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 10-10-2014, 10:23
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
Panowie dziś o 9.00 sej odbył bliskie spotkanie z kompem u diagnosty, wyszło na to że wszystko jest ok, zero jakichkolwiek błędów.
Powiedział mi że wystarczy dokładnie wyczyścić układ ssący, gniazdo krokowego i samego sprawce zamieszania, i przesmarować go i nie powinno być już problemów z obrotami. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-10-2014, 20:21
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Gms napisał/a: | Panowie dziś o 9.00 sej odbył bliskie spotkanie z kompem u diagnosty, wyszło na to że wszystko jest ok, zero jakichkolwiek błędów.
Powiedział mi że wystarczy dokładnie wyczyścić układ ssący, gniazdo krokowego i samego sprawce zamieszania, i przesmarować go i nie powinno być już problemów z obrotami. |
Cały korpus przepustnicy wymontowujesz rozbierasz i czyścisz jakimś carb cleane, benzyną.
Krokowy warto z torxów przerzucić na normalne śrubki,nic nie smarujesz,sprawdzasz linkę gazu-składasz i powinno być ok.
Komp. w spi jest potrzebny w 10% usterek osprzętu. |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 31-10-2014, 11:39
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
Paweł1984, wykonałem wszystko to co mi poradziłeś, kupiłem specjalny środek do czyszczenia gaźników i przepustnic wyszorowałem ją aż się świeci, zamontowałem nowy silniczek krokowy, fabrycznie nowy zaworek podciśnienia i skręciłem przepustnice używając małej ilości masy uszczelniającej.
Odpiąłem akumulator na całą noc i następnego dnia go odpaliłem i zaczął mi to samo robić co przed tą całą operacją, wchodzi na wysokie obroty to jest do zaakceptowania gdyż zimny silnik z samego rana, ale to że po jakiejś minucie sam dodaje gazu to już przesada. Wygląda to tak jak by ktoś siedział za kółkiem i trzymał nogę na gazie.
Już mi ręce opadają, nie wiem co to może być, może czujnik temperatury na termostacie, albo czujnik położenia przepustnicy?
Pomóżcie Panowie |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 01-11-2014, 12:11
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
Pomóżcie Proszę |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-11-2014, 12:23
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Został map sensor i cała masa przewodów podciśnieniowych i TPS-czujnik położenia przepustnicy-zobacz sobie na rozgrzanym, w leju przepustnicy czy talerzyk sam się nie uchyla -będzie odpowiedź. |
|
|
|
 |
|