FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wyciek oleju tz. pocenie
Autor Wiadomość
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 07-07-2014, 12:06   

Pewnie zalałeś jakiś pełny syntetyk na bazie PAO i zjadł uszczelkę :lol:
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-07-2014, 12:07   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


ale ten wyciek jest z tyłu silnika, tam jest taka krawędź i jak byk widać że się tam wyciek zatrzymuje ( jeszcze )
_________________

 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 07-07-2014, 23:21   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


opcji kilka.
uszczelka dekla, UPG ( wątpie), podstawa cewek ale to raczej dawałoby na skrzynie. i przód silnika.

czy tylko ja mam takie malutkie to zdjęcie ?
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
dark210 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 31-07-2014, 21:18   
   Bolid: Seicento 1.1 Mpi 2003


Witam,

ja się podepnę ze swoim zdjęciem, poci mi się wokół filtra oleju, dokręcałem go już ręką ile tylko siły miałem i dalej jest tak samo, czy to da się jakoś usunąć ? czy da się dokręcać inne śruby tam znajdujące się, od zawsze tak było już któryś filtr oleju i któraś wymiana oleju ale teraz to już mnie zaczeło to wkurzać, czy da się coś z tym zrobić, poza ciągłym dociąganiem filtra ?





pozdro
_________________


CASTROL MAGNATEC 5W40
TUTELA CAR ZC 75 SYNTH 75W80
 
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2014, 21:58   

dark210 napisał/a:
poci mi się wokół filtra oleju, dokręcałem go już ręką ile tylko siły miałem i dalej jest tak samo, czy to da się jakoś usunąć ?
- zacznij od umycia tego miejsca najlepiej pianą aktywną żeby móc ustalić czy na 100% jest to przepuszczająca uszczelka filtra - jeżeli będziesz miał pewność co do uszczelki a dzieje się to już któryś raz to proponuję zmienić filter na Mann W712/16 - ponieważ cieknący Filtron to żadna nowość i nie jesteś odosobniony z tym problemem :wink:



tutaj można nabyć - http://galonoleje.pl/skle...u-w-712-16.html
Z podpisu wynika że masz zalany Castrol Magnatec 5w40 i tutaj proponuję w podobnej cenie Shell Helix Ultra 5w40 który jest o niebo lepszy od Castrola :wink:
http://galonoleje.pl/skle...el-5w40-4l.html
 
 
lukaszt112233 
Bywalec

Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 96
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-08-2014, 17:00   
   Bolid: Seicento 1.1 kat MPI


Cieknie mi dokładnie tak samo jak koledze wyżej. Tez mam filtrona. I chyba już wszystko jasne. A mechanik chciał mnie po półtora roku od wymiany znowu naciągnąć na wymianę rozrządu, pompy i uszczelniaczy ;-) . Bo powiedział ze uszczelniacze. Tymczasem uszczelniacze maja obowiązek wytrzymać jeszcze przynajmniej minimum 30 tys.

Ja mam zalany Mobil Super 3000 X1 5w40. Co o nim sadzicie?

http://galonoleje.pl/skle...x1-5w40-5l.html

Ten Schell naprawde taki super?
_________________
Seicento 1.1 KAT MPI
Rok: 2003
Przebieg: 144300km
LPG: Stag 4 plus
?rednie Spalanie LPG: 6.0 - przy średniej nodze
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2014, 21:21   

lukaszt112233 napisał/a:
Cieknie mi dokładnie tak samo jak koledze wyżej. Tez mam filtrona. I chyba już wszystko jasne. A mechanik chciał mnie po półtora roku od wymiany znowu naciągnąć na wymianę rozrządu, pompy i uszczelniaczy ;-) . Bo powiedział ze uszczelniacze. Tymczasem uszczelniacze maja obowiązek wytrzymać jeszcze przynajmniej minimum 30 tys.

Ja mam zalany Mobil Super 3000 X1 5w40. Co o nim sadzicie?

http://galonoleje.pl/skle...x1-5w40-5l.html

Ten Schell naprawde taki super?
- tu jest wzmianka o Twoim Mobilu i co nie co o Shell Helix Ultra - http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=365599 :wink:

ps. przy wyborze filtra Mann zwróć uwagę na ostatnie 7 cyfr numeru nadwozia:
do numeru - 1051576 - MANN W 712/16 - http://galonoleje.pl/skle...u-w-712-16.html
od numeru - 1051577 - MANN W 610/3 - http://galonoleje.pl/skle...ju-w-610-3.html
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 02-08-2014, 08:11   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


lukaszt112233, a gdzie to pisze ile uszczelniacze wytrzymują ? Mam w domu 16 letnie auto benzyniak i uszczelniacze nigdy nie były nigdzie ruszane, przelot 300 tys, nie wiadomo czy nie wiecej.... uszczelniacze mają pol melona wytrzymac, tylko we fiatach jest czasami inaczej
_________________

 
 
dark210 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 33
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 26-10-2014, 17:17   
   Bolid: Seicento 1.1 Mpi 2003


Witam,

dzięki za rady wymieniłem filtr na MANN-a i wyciek zmniejszył się prawie całkowicie, nie powiem że jest sucho ale teraz pocenie to 10 % tego było, więc pomaga.

Jeśli ktoś jeszcze ma takie problemy z wyciekiem oleju w okolicy filtra proponuje zakup filtrów MANN trochę droższe ale z lepszą uszczelką.

Pozdrawiam
_________________


CASTROL MAGNATEC 5W40
TUTELA CAR ZC 75 SYNTH 75W80
 
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2014, 21:57   

dark210 napisał/a:
trochę droższe ale z lepszą uszczelką
- a ponadto lepszą filtracją (15-20 mikronów) oraz bardziej precyzyjnie skalibrowanym zaworem by-pass :wink:
 
 
slonik 
Bywalec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 99
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 26-10-2014, 22:03   
   Bolid: sc x3


Zaciekawił mnie temat bo ja z kolei walczę z podobnym wyciekiem w 900. Zacząłem od uszczelki miski olejowej, dalej leciało. Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju, dalej kapie. Za każdym razem zakładałem filtrona(566/2). Następnym razem założę coś innego i zobaczę jaki będzie efekt.
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2014, 22:21   

slonik napisał/a:
Za każdym razem zakładałem filtrona(566/2)
- najgorzej wykonany zawór "anty syphon valve" ze wszystkich filtrów jakie znam do 899 i chyba jedyny z tym zaworem wykonanym z polietylenu który odkształca się pod wpływem gorącego oleju - zawór jest odpowiedzialny za stałe wypełnienie filtra olejem a jeżeli zaczyna przepuszczać to efekt jest taki że po odpaleniu najpierw ponownie jest wypełniany filtr a dopiero później kasatory - filtr nędznie wykonany i szkodliwy dla silnika :!: zdecydowanie polecam MANN W714/2 - tutaj w świetnej cenie - http://www.kolegaberlin.p...NN-W-714-2.html :ok:
ps. w sumie piszę o tym 146 raz :))
 
 
Ichtio 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 376
Skąd: Marklowice (SWD)
Wysłany: 26-10-2014, 23:09   
   Bolid: Fiat Seicento 900 Young


Również mogę polecić filtr MANN W714/2 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum