1.1 spi odpala i gasnie |
Autor |
Wiadomość |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 08-11-2014, 21:34
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Posprawdzaj masy dla sterownika wtrysku (pin 17 i 34 pin sterownika) Możesz też mieć zwarcie do masy na przewodzie z pinu 6 sterownika. Jest to włączanie kontrolki wtrysku.
Ten przewód koloru białoczerwonego ma połączenie w tym samym złączu o którym pisałem wcześniej pod pinem nr 9. Jeśli ten przewód ma zwarcie do masy to kontrolka świeci po przekręceniu kluczyka |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 09-11-2014, 19:09
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Wtrsyk załatwiony
Tylko mam taki problem, ze na załączonym silniku napięcie na akumulatorze oscyluje się w granicach 12V i nie wiem czym to jest spowodowane, które kable odpowiadają za alternator ? dodam też że nie swieci mi kontrolka ładowania, chociaz jest prawidłowo podłączona.
Czy alternator też ma biezpiecznik ? |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
wojtek12321
Nałogowiec
Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 443 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 09-11-2014, 21:13
Bolid: Fiat seicento 900 SX |
|
|
1922 napisał/a: | dodam też że nie swieci mi kontrolka ładowania |
Wogóle ci nie świeci? Pierwsze to sprawdzić żarówkę w kontrolce...
Kontrolka ładowania zapala się tylko po przekręceniu kluczyka na zapłon podczas rozruchu silnika. Po uruchomieniu silnika nie powinna świecić. Gdyby swieciła po uruchomieniu silnika to wtedy dopiero trzeba się martwić... |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 09-11-2014, 21:24
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
nie świeci, a po zwarciu kabla z masą świeci czyli żarówka okej. Ahh naprawiłem teb bład we wtrysku, to zaś coś nie gra.. no ja pier... |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 10-11-2014, 11:54
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Dziś pojechałem do Rybnika (20km) po czym seicento w czasie ciągu motoru zgasło.
Po czym odpaliłem, i bez świateł normalnie dojechałem do domu, i teraz kręci normalnie. Czy to wina alternatora czy akumulatora ? |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10-11-2014, 14:20
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Zapewne wina złego połączenia na linii alternator-akumulator. Sprawdź połączenie tego grubego czerwonego przewodu który łączy akumulator z alternatorem. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 11-11-2014, 09:27
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Nie działa mi tez kontrolka z akumulatora.
Dziś w nocyu dojechałem tak na styk, po wyłączeniu samochodu w garażu już nie odpalił. |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 11-11-2014, 15:19
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Poruszałem kablem kontroli przy alternatorze, zaczęła działać, oczywiście podczas biegu nie pali się.
Zregenerowałem plusową klemę, podlałem akumulator wodą destylowaną naładowałem i jest wszystko OK.
Ładowanie 14,5V, wtrysk nie świeci auto nie faluje. Dziękuje wszystkim za pomoc, szczególniemacher'owi oraz barkor'owi Pozdro. Sej ma się bardzo dobrze, i wiązka pod cleana już zrobiona |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
|