FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
akumulator kiedy wymieniac
Autor Wiadomość
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-11-2014, 22:49   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


no ale tym bardziej rzadszy to wszedzie dotrze :lol:
_________________
Fiat 600 2009
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2014, 22:56   

biznesik napisał/a:
no ale tym bardziej rzadszy to wszedzie dotrze :lol:
- możesz spokojnie zalać Shell Helix Ultra 0w40 który ma lepszą bazę od 5w40 i wyższą lepkość w 100°C - http://galonoleje.pl/skle...ra-0w40-4l.html :wink:
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-11-2014, 23:34   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


rotax24 napisał/a:
biznesik napisał/a:
no ale tym bardziej rzadszy to wszedzie dotrze :lol:
- możesz spokojnie zalać Shell Helix Ultra 0w40 który ma lepszą bazę od 5w40 i wyższą lepkość w 100°C - http://galonoleje.pl/skle...ra-0w40-4l.html :wink:


no ale pisales ze jak dla mnie z lpg to lepszy bedzie ten co mam czyli 5W40
a dzi po 12h aku mial 12,57 wczoraj zapomnialem wyjac z obd2 interfejs i nie wiem czy diodka tyle zjadla, zobaczymy jak jutro
_________________
Fiat 600 2009
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2014, 23:57   

biznesik napisał/a:
no ale pisales ze jak dla mnie z lpg to lepszy bedzie ten co mam czyli 5W40
- widzę że z nadmiaru postów coś Ci się miesza :wink: pisałem że do LPG ma być sae40 :!: to odnośnie Twojej chęci zalania 5w30 :wink:
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 11-11-2014, 06:35   
   Bolid: Seicento Young


Najlepiej to zalej jaką tanią mineralką z hipermarketu - tak na prawdę taki olej używa rotax sam mi się przyznał niedawno a dla oszczędności dolewa jeszcze kujawskiego bo z pierwszego tłoczenia... :))
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2014, 13:46   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


dzis po 13 godzinach odstania aku 12,66V Wiec chyba nie tak zle jeszcze z nim :grin:

rotax moze juz sie gubie w mojej ilosci postow, dobrze ze Ty sie odnajdujesz w moich i swoich :wink: A co do oleju to przejdzmy do tematu "ubywa oleju a wyciekow nie ma" :lol:
_________________
Fiat 600 2009
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2014, 15:46   

Rollo1323 napisał/a:
rotax sam mi się przyznał niedawno a dla oszczędności dolewa jeszcze kujawskiego bo z pierwszego tłoczenia
- to była tajemnica :bije:
Cytat:
A co do oleju to przejdzmy do tematu "ubywa oleju a wyciekow nie ma"
- ale ten temat też był przerabiany i wyszło że lubisz czasem pogonić seitka w trasie a przy LPG ma prawo w takiej sytuacji wciągnąć trochę więcej :wink:
proponuję zalać 0w40 a przy kolejnej 5w50 - jestem przekonany że doświadczalnie wybierzesz "złoty środek" :))
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 11-11-2014, 16:04   
   Bolid: Seicento Young


rotax24 napisał/a:
- to była tajemnica :bije:

oj, wydało się... wybacz :))
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-2014, 16:24   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


no ladnie rotax ja tu kase wydaje na dobre oleje a Ty kujawskiego lejesz i nic nie mowisz ze dobrze na nim chodzi :roll:
_________________
Fiat 600 2009
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2014, 16:44   

biznesik - widzę że lubisz zgłębiać tajniki doboru środków smarnych więc możesz pobawić się jak w przypadku doboru lepkości do silnika 13B-MSP RENESIS który jest słynny ze żłopania w ogromnych ilościach :wink: kupujesz 4l 10w60 i 4l 0w30 - ważne żeby były na tej samej bazie i z podobnym ZDDP (fosfor+cynk) lub (bor+molibden) upraszczając Shell 0w30 (a5/b5) + Shell 10w60 - tutaj masz program do wyliczenia lepkości względem użytych proporcji - http://www.widman.biz/Eng...s/Mixtures.html - ja uzyskałem tym sposobem 17w35 i ta lepkość jest idealna dla 13B bez konieczności dolewek na 6kkm :wink: wspomnę że zalecanej lepkości przez producenta wciągał 0,8l na 1kkm :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum