Przerywanie SC 1.1 SPI |
Autor |
Wiadomość |
Remix1988
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 32 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-02-2015, 12:42 obroty
Bolid: fiat seicento 1.1 |
|
|
ktos podpowie ile powinien mie sej obrotow na jalowym ? |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 07-02-2015, 13:46
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
900
u mnie wygląda to tak, że pozaślepiałem te wszystkie kanały porządnie, sprawdziłem mapsensor i przewód, przewod do serwa, podokrecalem wszystkie sruby, odkreciłem krokowca wyczysciłem i wykreciłem tą śrubke, złozyłem i na moje oko byłoby te 900 bo tak ledwo ledwo. Aczkolwiek pojawił się problem gdy załozyłem dolot (dexcraft) obroty wskoczyły na poprzedni stan..
także jakieś pomysły ? |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 07-02-2015, 13:54
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
1922 napisał/a: | odkreciłem krokowca wyczysciłem i wykreciłem tą śrubke, |
trzpienia się nie wykręca na siłę - tam są prowadnice. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 07-02-2015, 13:58
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
1922 napisał/a: | Linduś, możesz troche rozwinąc swoją myśl, bo ja nie w temacie |
na przewodzie gumowym od przepustnicy do MAPu masz taką beczuszkę - nie jest obojętne jak ją tam umieścisz
ja się kiedyś kilka dobrych dni głowiłem co jest nie tak - auto jeździło, ale zdarzało się szarpać, czasem wywaliło checka ni z tego ni owego, jak ruszałem to albo żabką, albo na pełnej dzidzie na piskach, żeby nie zadusić
Problem był jedynie w tym, że ta beczuszka była odwrotnie włożona... po zmianie stron jak ręką odjął |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 07-02-2015, 14:07
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeśli masz dwukolorową to czarną stroną napisem CARB w kierunku przepustnicy
Tak nawiasem to jakiś zawór kompensacyjny podciśnienia w przewodzie by czujnik MAP (przepona ceramiczna) nie odkształcała się skokami jak podciśnienie tętni w ruch zasysania Wygłusza tętnienia powietrza w układzie |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 07-02-2015, 15:53
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Zobaczyłem ten filterek ale nic niestety nie dało, co dalej ? krokowy do wymiany ? |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 08-02-2015, 15:41
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Podłączyłem przewód od odmy i pochłaniacza do odpowiednich króćców i się poprawiło. Reakcja na gaz jest bardziej płynna (wcześniej po odpuszczeniu gazu silnik gwałtownie hamował), wygląda na to, że pozostałe objawy, które były przy zimnym silniku (podwyższone obroty, samochód sam jechał) również ustąpiły, także lepiej podłączyć te przewody niż mostkować i zaślepiać. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 08-02-2015, 17:00
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
czyli załozyłeś pochłaniacz z powrotem ? |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 08-02-2015, 19:12
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Tak, podłączyłem wszystko tak jak powinno być seryjnie i jest o wiele lepiej niż bez, praca silnika się poprawiła i obroty są OK, więc to chyba przez to było. Choć może też by dobrze silnik chodził jakby zamiast mostkować te dwa króćce to je osobno pozaślepiać. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 08-02-2015, 20:05
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Pozaślepiałem ale niestety bez zmian. Chyba będe musiał zrobić tak jak Ty. |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12-02-2015, 15:11
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
1922, aktualizuję sprawę, jednak nadal mam mocno zawyżone obroty na zimnym silniku i nadal "sam jedzie". Po prawidłowym podłączeniu odmy i pochłaniacza silnik o wiele lepiej chodzi, ale na zimnym silniku te dziwne objawy pozostały. Następną rzeczą którą zrobię to ponowne uszczelnienie kolektora ssącego i przepustnicy, podmienię również na próbę silniczek krokowy i czujnik temp zasysanego powietrza. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 12-02-2015, 18:12
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Panowie pilna sprawa..
Silnik sobie jedzie niedogrzany w miare ok, ale po rozgrzaniu zaczyna dziwnie chodzić i przerywać, i walić w dolot, po wcisnieciu pedału do oporu zaczyna normalnie jeździć, dodam że zrobiło się to wczoraj podczas jazdy i trwa do teraz
Sprawdziłem krokowy, czujnik polozenia wału wyczysciłem, posprawdzałem masy i styki, ale dalej gówno.. przerywa i jeździ żabim krokiem
prosze o pilna pomoc, bo musze to do jutra ogarnąć
U mnie obroty obniżyły się bez filtra powietrza, ale po załozeniu dolotu znów wzrosły.. a teraz jeszcze testosteron mu skoczył i "rucha" podczas jazdy |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
koniu189
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 1 Skąd: połaniec
|
Wysłany: 12-02-2015, 18:18
Bolid: seicento 1.1 80km |
|
|
sprawdz czy nie ma bicia na kablach jak jest to albo przewody albo swiece
albo wiesz co ja mialem podobnie wczoraj kable i swiece spoko i byla pompka do wymiany dzisiaj zmienilem i wszystko ok jest |
_________________
 |
|
|
|
 |
Remix1988
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 32 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-02-2015, 18:23 przerywanie
Bolid: fiat seicento 1.1 |
|
|
Ja swojego czasu też miałem problemy że strasznie się dławił i szarpał jak bawiłem się filtrem powietrza i na końcu okazało się że wina była spowodowana fałszywym powietrzem z braku szczelności uszczelki mieczy obudowa filtra a przepustnicą . |
|
|
|
 |
|