swap 1.2 16v plus inne pierdoly |
Autor |
Wiadomość |
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-03-2015, 13:38 swap 1.2 16v plus inne pierdoly
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
Wiem wiem po raz 100000 temat o swapie. Chce wykonac swap mojemu znajomemu na 1.2 16v plus wymiana kompletu zawieszenia i wymiana synchro w skrzyni plus rozrzad itp w nowym silniku. Ile mam wziąć za taką robotę? Ile wy bierzecie? Samochod to cc900 najprawdopodobniej (jeszcze nie wiadomo bo dopiero szuka auta ) chce się wyorobic do 10 tys złoty że wszystkim.. Samochód ma być tjuningowozem a nie sportową maszynka więc raczej silnik seria zostanie. Co mu jeszcze mogę zaproponowac? Nie wiedziałem dokładnie gdzie umieścić temat więc jak coś to sorry |
|
|
|
 |
Manniek66
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 30 Kwi 2014 Posty: 208 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-03-2015, 16:52
Bolid: Seicento 900 S-class |
|
|
10 klocków na swap'a 1.2 16v to zdecydowanie za dużo Spokojnie w 5-6 się zmieści z kapitalnym remontem silika, zawieszenia |
|
|
|
 |
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-03-2015, 17:26
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
no ja wiem ze duzo tylko on chce to zrobic razem z "zajebistymi felami z naciagiem opon" itp i ewentualna blacharka jesli bedzie wymagana.. dlatego taki budzet przewiduje. no i nadal nie ma samochodu:) ale nadal nie wiem ile wziac za taka robote? |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 03-03-2015, 17:40
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Wszystko wychodzi podczas pracy i koszt zależy od stanu samochodu i silnika na swapa |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
MateuszLDZ
Bywalec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 71 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-03-2015, 19:04
Bolid: Seicento VAN 1,2 16V |
|
|
Manniek66 napisał/a: | 10 klocków na swap'a 1.2 16v to zdecydowanie za dużo Spokojnie w 5-6 się zmieści z kapitalnym remontem silika, zawieszenia |
Jeśli powiążesz drutem, to jeszcze reszta zostanie.
Canguru77 obawiam się, że 10 tysięcy złotych to będzie mało aby osiągnąć założony cel. |
|
|
|
 |
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 03-03-2015, 22:44
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
Yhy ok rozumiem no jakoś będziemy robić żeby się zmiescic. A w jakich kwotach obracać się jesli chodzi o ten swap? Macie jakieś pomysly czy doświadczenia w tej kwestii? |
|
|
|
 |
panczo1511
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 53 Skąd: Kolbuszowa/ Rzeszów
|
Wysłany: 04-03-2015, 14:34
Bolid: cc 1.2 |
|
|
Z doświadczenia u nas przy już jakiejś tam ilości swapów samych 16v mozna powiedzieć że to przedział między 1tys. - 6tys. W zależności na jakich cześciach ma sie opierać swap i co ma być robione z silnikiem
Co nie oznacza że kwota nie może być większa |
_________________ Fanpage-Cento Rally Team
https://www.facebook.com/CentoRallyTeam
Swaps 1.2 & 1.4 16v |
|
|
|
 |
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 04-03-2015, 17:55
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
Silnik ma pozostac seria wiadomo jak sie chce to z wymiany klockow hamulcowych zrobi sie kilka tysi jak ma sie dobra gadane:P juz mniejwiecej wiem w jakich granicach operowac co do ceny:) dzieki wszystkim za odpowiedzi |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 04-03-2015, 21:41
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Po co 1.2?? W tych samych pieniądzach kupisz słupek 1.4 16V, będzie młodszy i prawdopodobnie nie będzie wymagał rewizji. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 04-03-2015, 22:38
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
To akurat nie jest moja decyzja ale oczywiście będę to proponował |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 04-03-2015, 23:06
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | Po co 1.2?? W tych samych pieniądzach kupisz słupek 1.4 16V, będzie młodszy i prawdopodobnie nie będzie wymagał rewizji. |
Na swoim przypadku potwierdzam - słupek 1.2 za 1300 zł -złom zdechł po 1000 km w międzyczasie wymiana UPG remont głowicy. Na pierścienie i dół nie miałem już sił.
Za co prawda 2300 co prawda ale kupiony słupek 1.4 z wałkami świątka - jeździ do tej pory a wrażenia z jazdy nieporównywalne xD |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
|