FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
swap 1.2 16v plus inne pierdoly
Autor Wiadomość
Canguru77 
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 92
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-03-2015, 13:38   swap 1.2 16v plus inne pierdoly
   Bolid: SCS 1.1


Wiem wiem po raz 100000 temat o swapie. Chce wykonac swap mojemu znajomemu na 1.2 16v plus wymiana kompletu zawieszenia i wymiana synchro w skrzyni plus rozrzad itp w nowym silniku. Ile mam wziąć za taką robotę? Ile wy bierzecie? Samochod to cc900 najprawdopodobniej (jeszcze nie wiadomo bo dopiero szuka auta ) chce się wyorobic do 10 tys złoty że wszystkim.. Samochód ma być tjuningowozem a nie sportową maszynka więc raczej silnik seria zostanie. Co mu jeszcze mogę zaproponowac? Nie wiedziałem dokładnie gdzie umieścić temat więc jak coś to sorry
 
 
Manniek66 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 208
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-03-2015, 16:52   
   Bolid: Seicento 900 S-class


10 klocków na swap'a 1.2 16v to zdecydowanie za dużo :) Spokojnie w 5-6 się zmieści z kapitalnym remontem silika, zawieszenia :)
 
 
Canguru77 
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 92
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-03-2015, 17:26   
   Bolid: SCS 1.1


no ja wiem ze duzo tylko on chce to zrobic razem z "zajebistymi felami z naciagiem opon" itp i ewentualna blacharka jesli bedzie wymagana.. dlatego taki budzet przewiduje. no i nadal nie ma samochodu:) ale nadal nie wiem ile wziac za taka robote?
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 03-03-2015, 17:40   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Wszystko wychodzi podczas pracy i koszt zależy od stanu samochodu i silnika na swapa :wink:
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
MateuszLDZ 
Bywalec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 71
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-03-2015, 19:04   
   Bolid: Seicento VAN 1,2 16V


Manniek66 napisał/a:
10 klocków na swap'a 1.2 16v to zdecydowanie za dużo :) Spokojnie w 5-6 się zmieści z kapitalnym remontem silika, zawieszenia :)

Jeśli powiążesz drutem, to jeszcze reszta zostanie. :))
Canguru77 obawiam się, że 10 tysięcy złotych to będzie mało aby osiągnąć założony cel.
 
 
Canguru77 
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 92
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-03-2015, 22:44   
   Bolid: SCS 1.1


Yhy ok rozumiem no jakoś będziemy robić żeby się zmiescic. A w jakich kwotach obracać się jesli chodzi o ten swap? Macie jakieś pomysly czy doświadczenia w tej kwestii?
 
 
panczo1511 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 53
Skąd: Kolbuszowa/ Rzeszów
Wysłany: 04-03-2015, 14:34   
   Bolid: cc 1.2


Z doświadczenia u nas przy już jakiejś tam ilości swapów samych 16v mozna powiedzieć że to przedział między 1tys. - 6tys. W zależności na jakich cześciach ma sie opierać swap i co ma być robione z silnikiem ;)

Co nie oznacza że kwota nie może być większa ;)
_________________
Fanpage-Cento Rally Team
https://www.facebook.com/CentoRallyTeam


Swaps 1.2 & 1.4 16v
 
 
Canguru77 
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 92
Skąd: Tarnów
Wysłany: 04-03-2015, 17:55   
   Bolid: SCS 1.1


Silnik ma pozostac seria :) wiadomo jak sie chce to z wymiany klockow hamulcowych zrobi sie kilka tysi jak ma sie dobra gadane:P juz mniejwiecej wiem w jakich granicach operowac co do ceny:) dzieki wszystkim za odpowiedzi
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 04-03-2015, 21:41   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Po co 1.2?? W tych samych pieniądzach kupisz słupek 1.4 16V, będzie młodszy i prawdopodobnie nie będzie wymagał rewizji.
_________________
Moje Seicento
 
 
Canguru77 
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 92
Skąd: Tarnów
Wysłany: 04-03-2015, 22:38   
   Bolid: SCS 1.1


To akurat nie jest moja decyzja ale oczywiście będę to proponował :-)
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 04-03-2015, 23:06   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


ir3n3usz napisał/a:
Po co 1.2?? W tych samych pieniądzach kupisz słupek 1.4 16V, będzie młodszy i prawdopodobnie nie będzie wymagał rewizji.


Na swoim przypadku potwierdzam - słupek 1.2 za 1300 zł -złom zdechł po 1000 km w międzyczasie wymiana UPG remont głowicy. Na pierścienie i dół nie miałem już sił.
Za co prawda 2300 co prawda ale kupiony słupek 1.4 z wałkami świątka - jeździ do tej pory a wrażenia z jazdy nieporównywalne xD
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum