FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Sonda
Autor Wiadomość
Canguru77 
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 92
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18-04-2015, 19:07   
   Bolid: SCS 1.1


No wiec dzis zalozylem ta tulejke i nie dzialalo to tak jak myslalem czyli poprostu samochod znow nie jechal a na samej sondzie bez tulejki zapier.... musze sie udac do gaziarzy zeby sprawdzic AFR i EGT.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-04-2015, 23:25   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Canguru77 napisał/a:
Hmm no to widze ze juz czesc z tego mam zrobione tak wiec koszty nie beda strasznie wielkie dot samej glowicy kanaly powiekszylem ale nie na maks bo balem sie ze dziura wyskoczy ale powiekszylem dosc sporo. Co masz na mysli obrobka komory spalania? Ja ja wycxyscilem ale nie polerowalem bo przypomnialem sobie o tym jak juz mialem zawory zrobione dotarte itd. Prowadnice podcialem przepustnice jeszcze wieksza niz 42? Wydech juz mam 45.szczerze mówiąc myslalem ze bede mial wieksze koszty jezeli bede chcial zmienic walek:-D. Generalnie wzorowalem sie na tym co mi podpowiadal kolega ktory kiedys zbudowal kilka mocnych cc. Jak bede chcial zmieniac walek to tez bede chcial to zrobic na duzym tloku. Dobra bo sie maly offtop robi. Czyli gazownicy beda mieli przyrzady do sprawdzenia afr i egt? U mnie hamownie sa raczej slabo wyposazone wiec nie sadze zeby mieli takie przyrzady.. Jezeli egt nie bedzie w normie to znaczy że temp zabija sonde?

Od końca-EGT przy planowaniu maxymalnym głowicy na dole 1.1spi zawsze jest za wysokie-dowód masz w kolorze sondy/jej awariach. Dobre stacje zakładania gazu maja to, lepsze hamownie też-wybrał bym się na Twoim miejscu max 200zł i przy obeznanym hamującym wiedział byś jak to się przedstawia.
Wiesz myślę, że nie starczyło by tu stron i czasu, żebym opisał Ci dokładnie wszyskie modyfikacje krok po kroku z 8v fire/a x 10 pod dane mody to nie osiągalne-komora w strócie powinna być gładka i jak najbardziej przypominać po założeniu głowicy 0 przeciete na pół.Kanału powieksza też w zależności od wałka/preferencji/lub tylko usuwasz niepotrzebne nadlewy.
Jeżeli masz przepustnicę 42mm to większa nie jest potrzebna-38mm seria MPI 75 też ujdzie...do wałka 866 . Wałki Rajdowe /Wyczynowe to też historia, szczególnie z firmy, która idzie w założeniach swoją drogą.Do takiego wałka warto zdjąść w przypadku zamachu z 1.1 z 1-1,5kg....i tak można dywagować bez końca, raczej nikumu nie udało się zbudować typowego streeta na podstawie opisów, informacji , książek, filmików z youtube :wink:
Trzeba skopać parę głowic, robić je etapami/ 100 razy szukać jeszcze błedu i pod konkret-typowe GT sprawnego silnika fire 8v dające 10-12% mocy 3-8% momentu robi się tak samo, wyższe formy już inaczej. :wink:
 
 
 
Canguru77 
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 92
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18-04-2015, 23:45   
   Bolid: SCS 1.1


jak narazie nie szukam wiecej mocy bo autko naprawde daje rade zwlaszcza ze fajnie sie zachowuje w tej chwili nie chcialbym wydawac kasy co 700km na sonde:P w poniedzialek pojade do jakiegos gaziarza i zapytam czy moze mi to zbadac.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum