Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-04-2015, 23:25
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Canguru77 napisał/a: | Hmm no to widze ze juz czesc z tego mam zrobione tak wiec koszty nie beda strasznie wielkie dot samej glowicy kanaly powiekszylem ale nie na maks bo balem sie ze dziura wyskoczy ale powiekszylem dosc sporo. Co masz na mysli obrobka komory spalania? Ja ja wycxyscilem ale nie polerowalem bo przypomnialem sobie o tym jak juz mialem zawory zrobione dotarte itd. Prowadnice podcialem przepustnice jeszcze wieksza niz 42? Wydech juz mam 45.szczerze mówiąc myslalem ze bede mial wieksze koszty jezeli bede chcial zmienic walek:-D. Generalnie wzorowalem sie na tym co mi podpowiadal kolega ktory kiedys zbudowal kilka mocnych cc. Jak bede chcial zmieniac walek to tez bede chcial to zrobic na duzym tloku. Dobra bo sie maly offtop robi. Czyli gazownicy beda mieli przyrzady do sprawdzenia afr i egt? U mnie hamownie sa raczej slabo wyposazone wiec nie sadze zeby mieli takie przyrzady.. Jezeli egt nie bedzie w normie to znaczy że temp zabija sonde? |
Od końca-EGT przy planowaniu maxymalnym głowicy na dole 1.1spi zawsze jest za wysokie-dowód masz w kolorze sondy/jej awariach. Dobre stacje zakładania gazu maja to, lepsze hamownie też-wybrał bym się na Twoim miejscu max 200zł i przy obeznanym hamującym wiedział byś jak to się przedstawia.
Wiesz myślę, że nie starczyło by tu stron i czasu, żebym opisał Ci dokładnie wszyskie modyfikacje krok po kroku z 8v fire/a x 10 pod dane mody to nie osiągalne-komora w strócie powinna być gładka i jak najbardziej przypominać po założeniu głowicy 0 przeciete na pół.Kanału powieksza też w zależności od wałka/preferencji/lub tylko usuwasz niepotrzebne nadlewy.
Jeżeli masz przepustnicę 42mm to większa nie jest potrzebna-38mm seria MPI 75 też ujdzie...do wałka 866 . Wałki Rajdowe /Wyczynowe to też historia, szczególnie z firmy, która idzie w założeniach swoją drogą.Do takiego wałka warto zdjąść w przypadku zamachu z 1.1 z 1-1,5kg....i tak można dywagować bez końca, raczej nikumu nie udało się zbudować typowego streeta na podstawie opisów, informacji , książek, filmików z youtube
Trzeba skopać parę głowic, robić je etapami/ 100 razy szukać jeszcze błedu i pod konkret-typowe GT sprawnego silnika fire 8v dające 10-12% mocy 3-8% momentu robi się tak samo, wyższe formy już inaczej. |
|