FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pomoc przy wycenie części
Autor Wiadomość
piotr13 
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 107
Skąd: Garwolin
Wysłany: 01-05-2015, 20:57   pomoc przy wycenie części
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


witam:) prosze o pomoc w wycenie części do mojego seicento 1.1 spi:)

Przewody wysokiego napiecia
koncowki drazkow przod tuleje wahaczy tyl uszczelka pokrywy zaworow
dobry olej polsyntetyk
filtry oleju powietrza paliwa
podpiecie pod kompa
zaozenie wskaznika temperatury wody
_________________

 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 01-05-2015, 21:13   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Temat raczej na HP a nie warsztat :wink:

chcesz wycenę wymiany tych części bo przy wycenie samych części to musisz podać ich producentów :p
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 02-05-2015, 12:00   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Przewody NGK lub Sentech ok (ngk 50zł sentech 35..)
Wskaźnik zależy jaki.. Auto Gauge Peak ok 150zł Smoke 100zł do tego czujnik temperatury z CC sporting ok 25zł
Podpięcie pod kompa coś koło 20-30zł + usunięcie opcjonalnych usterek
Filtr oleju ok 20zł
Olej - mistrz od olejów może tutaj wpadnie przywołany do tablicy :wink:
Uszczelka koło 20-30zł

reszte luknij na allegro :wink: + robocizna ale to już zależy czy będziesz robił sam, czy u mechanika
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2015, 12:17   

piotr13 napisał/a:
dobry olej polsyntetyk

świetny półsyntetyk w doskonałej cenie - http://allegro.pl/shell-h...5255407676.html :ok:
jak znajdziesz lepszy półsyntetyk w tej cenie z tą lepkością choćby o zbliżonych parametrach to osobiście go kupię dla Ciebie i wyślę na mój koszt :wesoly:
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-05-2015, 12:30   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


rotax24 napisał/a:
piotr13 napisał/a:
dobry olej polsyntetyk

świetny półsyntetyk w doskonałej cenie - http://allegro.pl/shell-h...5255407676.html :ok:
jak znajdziesz lepszy półsyntetyk w tej cenie z tą lepkością choćby o zbliżonych parametrach to osobiście go kupię dla Ciebie i wyślę na mój koszt :wesoly:

5w40 i nie jest napisane olej syntetyczny , pełny syntetyk-cena minaralnego lotosa 10w40 w makro -uczciwi na allegro jeszcze są :shock:
 
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-05-2015, 12:42   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


1922 napisał/a:
Przewody NGK lub Sentech ok (ngk 50zł sentech 35..)
Wskaźnik zależy jaki.. Auto Gauge Peak ok 150zł Smoke 100zł do tego czujnik temperatury z CC sporting ok 25zł
Podpięcie pod kompa coś koło 20-30zł + usunięcie opcjonalnych usterek
Filtr oleju ok 20zł
Olej - mistrz od olejów może tutaj wpadnie przywołany do tablicy :wink:
Uszczelka koło 20-30zł

reszte luknij na allegro :wink: + robocizna ale to już zależy czy będziesz robił sam, czy u mechanika


Z AG tylko wersja peak na oryginalnym czujniku, jak chcesz mieć zawyżony tylko o 2-3 stopnie odczyt i zegar nie ma być tylko dla ozdoby.
Czujnik (oryginalny dać do tokarza i wytoczyć tulejkę na jego wymiary-mowa o tym w głowicy), wtedy widać dlaczego należy po pałowaniu, włączeniu wiatraka nie gasić od razu-w głowicy z 95 stopni po zgaszeniu , gdy wentyl chodzi płyn dochodzi do 110-115stopni przez chwilę. :wink:
AG smoke pokazuje jak chce-10 w tą 10 w drugą-w każdym miejscu i na różnych czujnikach-to taki gadżet informacyjny tylko, jak co nie halo Ci pokarze.-nie spotkałem dotąd pokazującego dokładniej z kompem jak 8 stopni różnicy-na czujce z ccs jest przy 92 stopniach na komp.-98 na smoke. :wink:
 
 
 
piotr13 
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 107
Skąd: Garwolin
Wysłany: 03-05-2015, 22:01   
   Bolid: Fiat Seicento Sporting


zegar ma mi pokazywac idealnie moge dac za niego nawet 200 ale jade w lipcu 1000km z jedną osoba i pelnym bagaznikiem wiec chce miec przed oczami temperature:) nie wiem czemu ale nie moge jezdzic tym samochodem powoli bo nie umiem czasem go dre ostro:) leje 98 i chodzi jak potrzeba ale jak juz mowlem to chcialbym to widziec:) mam dobrego goscia od tego to juz powinien wiedziec co dobrego wsadzic:) w kazdym badz razie dzienki wszystkim za pomoc:)
_________________

 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-05-2015, 22:30   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


piotr13 napisał/a:
zegar ma mi pokazywac idealnie moge dac za niego nawet 200 ale jade w lipcu 1000km z jedną osoba i pelnym bagaznikiem wiec chce miec przed oczami temperature:) nie wiem czemu ale nie moge jezdzic tym samochodem powoli bo nie umiem czasem go dre ostro:) leje 98 i chodzi jak potrzeba ale jak juz mowlem to chcialbym to widziec:) mam dobrego goscia od tego to juz powinien wiedziec co dobrego wsadzic:) w kazdym badz razie dzienki wszystkim za pomoc:)

To kupuj AG peak czujnik oryginalny od tego zegara w tulejkę w głowicę, kabel od lampki zailoluj i odejmu sobie 3-5 stopni od wskazań :mg:
Im szybciej jedziesz możesz go cisnąć na autostradzie do maxa będzie max 95stopni w serii -sej grzeje się najbardziej stojąc w korku :] -mowa o temp. płynu.
100km A2 jechałem max poza skalę i AG peak nie pokazał powyżej 95stopni 78konnym spi-dlatego tak ważne jest powietrze-dolot, niepozaginana, drożna chłodnica.
A przy dziadkowej jeździe wystarczą 2 postoje na światła i skacze do 97-92-93 realne i włacza wentyl.
Idealnie to myślę, że VDO za 500zł nie będzie pokazywało-starczy peak-tylko na lato ustaw sobie warning na 120stopni-po upalaniu i gwałtownym wyłączeniu silnika i włączeniu po 5-10 min może chwile temp. płynu osiągnąć w głowicy te 110-115 i wtedy peak się odzywa-w serii to w upały,ale miałem paru takich co panikowali, że zegar zgupiał.
I daje to obraz dlaczego poza tandetną lpg, niewystrojonym setupem, jazdą na pb95, gaszenie zanim wentyl nie skończył modami z chipami gdzie są pod Pb98 pada uszczelka pod głowicą- :wink: Ale porównując układ chłodzenia spi Fajerki z innymi autami jest stworzony pod seryjną 39konną 900-kę, więc nie ma się co dziwić, że wentle chodzą ciągle w upały na mieście. :mg:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum