pomoc przy wycenie części |
Autor |
Wiadomość |
piotr13
Nałogowiec
Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 107 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 01-05-2015, 20:57 pomoc przy wycenie części
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
witam:) prosze o pomoc w wycenie części do mojego seicento 1.1 spi:)
Przewody wysokiego napiecia
koncowki drazkow przod tuleje wahaczy tyl uszczelka pokrywy zaworow
dobry olej polsyntetyk
filtry oleju powietrza paliwa
podpiecie pod kompa
zaozenie wskaznika temperatury wody |
_________________
 |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 01-05-2015, 21:13
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Temat raczej na HP a nie warsztat
chcesz wycenę wymiany tych części bo przy wycenie samych części to musisz podać ich producentów |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 02-05-2015, 12:00
Bolid: Seicento 1.1 Van |
|
|
Przewody NGK lub Sentech ok (ngk 50zł sentech 35..)
Wskaźnik zależy jaki.. Auto Gauge Peak ok 150zł Smoke 100zł do tego czujnik temperatury z CC sporting ok 25zł
Podpięcie pod kompa coś koło 20-30zł + usunięcie opcjonalnych usterek
Filtr oleju ok 20zł
Olej - mistrz od olejów może tutaj wpadnie przywołany do tablicy
Uszczelka koło 20-30zł
reszte luknij na allegro + robocizna ale to już zależy czy będziesz robił sam, czy u mechanika |
_________________ Seicento VAN '99 Zapraszam |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2015, 12:17
|
|
|
piotr13 napisał/a: | dobry olej polsyntetyk |
świetny półsyntetyk w doskonałej cenie - http://allegro.pl/shell-h...5255407676.html
jak znajdziesz lepszy półsyntetyk w tej cenie z tą lepkością choćby o zbliżonych parametrach to osobiście go kupię dla Ciebie i wyślę na mój koszt |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-05-2015, 12:30
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
rotax24 napisał/a: | piotr13 napisał/a: | dobry olej polsyntetyk |
świetny półsyntetyk w doskonałej cenie - http://allegro.pl/shell-h...5255407676.html
jak znajdziesz lepszy półsyntetyk w tej cenie z tą lepkością choćby o zbliżonych parametrach to osobiście go kupię dla Ciebie i wyślę na mój koszt |
5w40 i nie jest napisane olej syntetyczny , pełny syntetyk-cena minaralnego lotosa 10w40 w makro -uczciwi na allegro jeszcze są |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-05-2015, 12:42
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
1922 napisał/a: | Przewody NGK lub Sentech ok (ngk 50zł sentech 35..)
Wskaźnik zależy jaki.. Auto Gauge Peak ok 150zł Smoke 100zł do tego czujnik temperatury z CC sporting ok 25zł
Podpięcie pod kompa coś koło 20-30zł + usunięcie opcjonalnych usterek
Filtr oleju ok 20zł
Olej - mistrz od olejów może tutaj wpadnie przywołany do tablicy
Uszczelka koło 20-30zł
reszte luknij na allegro + robocizna ale to już zależy czy będziesz robił sam, czy u mechanika |
Z AG tylko wersja peak na oryginalnym czujniku, jak chcesz mieć zawyżony tylko o 2-3 stopnie odczyt i zegar nie ma być tylko dla ozdoby.
Czujnik (oryginalny dać do tokarza i wytoczyć tulejkę na jego wymiary-mowa o tym w głowicy), wtedy widać dlaczego należy po pałowaniu, włączeniu wiatraka nie gasić od razu-w głowicy z 95 stopni po zgaszeniu , gdy wentyl chodzi płyn dochodzi do 110-115stopni przez chwilę.
AG smoke pokazuje jak chce-10 w tą 10 w drugą-w każdym miejscu i na różnych czujnikach-to taki gadżet informacyjny tylko, jak co nie halo Ci pokarze.-nie spotkałem dotąd pokazującego dokładniej z kompem jak 8 stopni różnicy-na czujce z ccs jest przy 92 stopniach na komp.-98 na smoke. |
|
|
|
 |
piotr13
Nałogowiec
Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 107 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 03-05-2015, 22:01
Bolid: Fiat Seicento Sporting |
|
|
zegar ma mi pokazywac idealnie moge dac za niego nawet 200 ale jade w lipcu 1000km z jedną osoba i pelnym bagaznikiem wiec chce miec przed oczami temperature:) nie wiem czemu ale nie moge jezdzic tym samochodem powoli bo nie umiem czasem go dre ostro:) leje 98 i chodzi jak potrzeba ale jak juz mowlem to chcialbym to widziec:) mam dobrego goscia od tego to juz powinien wiedziec co dobrego wsadzic:) w kazdym badz razie dzienki wszystkim za pomoc:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-05-2015, 22:30
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
piotr13 napisał/a: | zegar ma mi pokazywac idealnie moge dac za niego nawet 200 ale jade w lipcu 1000km z jedną osoba i pelnym bagaznikiem wiec chce miec przed oczami temperature:) nie wiem czemu ale nie moge jezdzic tym samochodem powoli bo nie umiem czasem go dre ostro:) leje 98 i chodzi jak potrzeba ale jak juz mowlem to chcialbym to widziec:) mam dobrego goscia od tego to juz powinien wiedziec co dobrego wsadzic:) w kazdym badz razie dzienki wszystkim za pomoc:) |
To kupuj AG peak czujnik oryginalny od tego zegara w tulejkę w głowicę, kabel od lampki zailoluj i odejmu sobie 3-5 stopni od wskazań
Im szybciej jedziesz możesz go cisnąć na autostradzie do maxa będzie max 95stopni w serii -sej grzeje się najbardziej stojąc w korku -mowa o temp. płynu.
100km A2 jechałem max poza skalę i AG peak nie pokazał powyżej 95stopni 78konnym spi-dlatego tak ważne jest powietrze-dolot, niepozaginana, drożna chłodnica.
A przy dziadkowej jeździe wystarczą 2 postoje na światła i skacze do 97-92-93 realne i włacza wentyl.
Idealnie to myślę, że VDO za 500zł nie będzie pokazywało-starczy peak-tylko na lato ustaw sobie warning na 120stopni-po upalaniu i gwałtownym wyłączeniu silnika i włączeniu po 5-10 min może chwile temp. płynu osiągnąć w głowicy te 110-115 i wtedy peak się odzywa-w serii to w upały,ale miałem paru takich co panikowali, że zegar zgupiał.
I daje to obraz dlaczego poza tandetną lpg, niewystrojonym setupem, jazdą na pb95, gaszenie zanim wentyl nie skończył modami z chipami gdzie są pod Pb98 pada uszczelka pod głowicą- Ale porównując układ chłodzenia spi Fajerki z innymi autami jest stworzony pod seryjną 39konną 900-kę, więc nie ma się co dziwić, że wentle chodzą ciągle w upały na mieście. |
|
|
|
 |
|