1.1mpi elektryka |
Autor |
Wiadomość |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-05-2015, 17:27 1.1mpi elektryka
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Przekręcając kluczyk raz za razem:
1. czasem pompa załączy się i nabije paliwo, czasem nie
i / lub
2. czasem załączy się kontrolka immo + temp, a czasem nic poza check'iem
3. w żadnej opcji nie włączają się kontrolki ładowania i oleju
4. do całokształtu nie włącza się el. magnes rozrusznika, na krótko z kostki stacyjki
Dla uściślenia sytuacji:
- na oko żadnych śladów po kunach w instalacji
- aku podmienione na sprawne naładowane
- stacyjka podmieniona, bez żadnych wypaleń
- wszystkie przekaźniki i bezpieczniki sprawne
- komp silnika działa bo auto odpali na pych i jako tako jedzie bez gaśnięcia czy szarpania
Jakieś sugestie / propozycje?? |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 05-05-2015, 18:09
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Na krótko rozrusznik kręci tzn jak podasz plus z pominięciem stacyjki na automat rozrusznika?
Zrób to ostrożnie - nie na biegu
Możesz mieć słabą masę od akumulatora na silnik (plecionka lub kabel) i na karoserię |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-05-2015, 23:46
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Póki co zostały sprawdzone wtyczki licznika i dolne przy progu. Wyszedł babol z wtyczką w komorze silnika i tam trzeba zrobić rozeznanie gdzie brakuje styku. Niestety nie było już czasu na rozgrzebywanie drutów więc cd jutro. Na pierwszy ogień pójdzie rozruch. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-05-2015, 22:30
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Temat zamknięty, a auto u właściciela.
Elektryka świrowała przez kiepski styk kilku pionów wtyczki łączącej wiązkę silnika z wiązką budy.
Ps
Niektórych gaziarzy powinno się nabijać na pal |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|