Stabilizator do 900 |
Autor |
Wiadomość |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-05-2015, 01:12
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
1.-od góry
2.-amor od zrotnicy , a konkretnie całą kolumnę. Poduszki warto też zmieniać parami i jedne firmy.
Zbieżność nie, ale lekko kąt pochylenia zwrotnicy, wyprzedzenia sworznia.-raczej tego nie poczujesz nawet. |
|
|
|
 |
DanFal
Bywalec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2013 Posty: 50 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-05-2015, 13:03
Bolid: seicento 900 |
|
|
znalazłem taki manual w sieci gdzie ktoś nie odkręcał zwrotnicy od amortyzatora. Chciałbym tego uniknąć ,bo mam powiększone otwory w amortyzatorze a kiedyś już tak zrobiłem przy wymianie osłony przegubu i musiałem ustawiać zbierzność i kąt też ,bo już tak nie trafiłem jak było. Wie ktoś czy możliwe jest wykonanie tego co opisane jest w manualu ? Link:
http://www.autocentrum.pl...ora__2__44.html |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-05-2015, 22:32
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Możliwe, tylko 3 razy więcej roboty-wolał bym jechać na zbieżność/w Twoim przypadku geometrię. |
|
|
|
 |
|