FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy konieczny pogrzeb? (badanie techniczne)
Autor Wiadomość
barkor 
spamer team


Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29-06-2015, 23:56   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Gomez napisał/a:

Załóżmy że są dziury na wylot (może naprawde są). Która z 3 możliwości z pierwszego postu byłaby najlepsza?

Wszystkie opcje są złe. Kontrola policyjna to jedno, równie dobrze może ci się przydarzyć stłuczka z twojej winy i będziesz pokrywał koszty naprawy z własnej kieszeni.
Przede wszystkim możesz jechać do innego diagnosty. Skoro ten cię przepuścił (niby ostatni raz) to inny po roku może powie to samo a może w ogóle się nie przyczepi, w każdym razie ten diagnosta jest już spalony. A najlepiej byłoby jednak trochę popicować to podwozie nawet najbardziej druciarskimi sposobami, byleby nie było widać tej rdzy.
W każdym razie opcja jeżdżenia bez przeglądu jest bezsensowna, skoro to tylko skorodowane podwozie (które da się podrasować) a reszta jest sprawna, więc powinno się udać bez większych problemów przejść kolejny przegląd i jeździć bez ryzyka.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Gomez 
Nałogowiec

Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 110
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 30-06-2015, 22:13   
   Bolid: Seicento sporting '98


barkor napisał/a:
Gomez napisał/a:

Załóżmy że są dziury na wylot (może naprawde są). Która z 3 możliwości z pierwszego postu byłaby najlepsza?

Wszystkie opcje są złe. Kontrola policyjna to jedno, równie dobrze może ci się przydarzyć stłuczka z twojej winy i będziesz pokrywał koszty naprawy z własnej kieszeni.


A pomijając ewentualność kolizji? :grin:
_________________
Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 30-06-2015, 22:19   

Myślę że skromny pochówek bez ceremonii pogrzebowej wystarczy :))
 
 
Obywatel 
Bywalec


Wiek: 46
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 02-07-2015, 23:53   
   Bolid: PASSAT B5FL, CLIO III, było SC 900


Gomez napisał/a:


A pomijając ewentualność kolizji? :grin:


Przede wszystkim ustaliłbym, czy stan podwozia nie zagraża bezpieczeństwu jazdy. Do podwozia mocowane są również elementy zawieszenia więc nie ma z tym żartów. Jeżeli okaże się, że nie ma zaawansowanej korozji w newralgicznych miejscach, to wjechałbym na kanał, poczyścił druciakiem, pomalował podkładem i jakimś środkiem typu Bitex i po sprawie. Można w ciągu kilku popołudni przedłużyć samochodowi życie o kilka lat.
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 15-07-2015, 22:15   Re: Czy konieczny pogrzeb? (badanie techniczne)
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Gomez napisał/a:


1. Nie udawać się na przegląd w marcu tylko pojezdzić jeszcze do października (termin OC) i po tym czasie zezłomować.



Bez badania technicznego OC nie działa. Także zastanów się dwa razy, zanim wyjedziesz na ulicę. Przeczytaj sobie umowę z ubezpieczycielem.
_________________
Moje Seicento
 
 
Majk-l 
Nałogowiec
Przyjaciel SC.PL


Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 904
Skąd: WZY
Wysłany: 16-07-2015, 22:52   Re: Czy konieczny pogrzeb? (badanie techniczne)
   Bolid: Peugeot 406


ir3n3usz napisał/a:
Gomez napisał/a:


1. Nie udawać się na przegląd w marcu tylko pojezdzić jeszcze do października (termin OC) i po tym czasie zezłomować.



Bez badania technicznego OC nie działa. Także zastanów się dwa razy, zanim wyjedziesz na ulicę. Przeczytaj sobie umowę z ubezpieczycielem.


:ok:
_________________
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 01-08-2015, 19:21   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


moim zdaniem skoro auto jeszcze przegląd przeszło to niema tragedii , diagnosta nie idiota i nie wezmie na siebie odpowiedzialności za auto zagrażające bezpieczeństwu w ruchu drogowym
(Panowie nie chowajcie pacjenta z bólem zęba :)) )
 
 
Gomez 
Nałogowiec

Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 110
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-08-2015, 09:43   
   Bolid: Seicento sporting '98


Obywatel napisał/a:
wjechałbym na kanał, poczyścił druciakiem, pomalował podkładem i jakimś środkiem typu Bitex i po sprawie. Można w ciągu kilku popołudni przedłużyć samochodowi życie o kilka lat.


Dzięki! A jaki podkład polecacie? Bo szczerze mówiąc to jestem trochę zielony w tej kwestii :smile:
PS. Ile tego podkładu i czy BOLL 500ml wystarczy?
_________________
Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 
 
Obywatel 
Bywalec


Wiek: 46
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 24-08-2015, 11:10   
   Bolid: PASSAT B5FL, CLIO III, było SC 900


Podkład Corina, na to jakiś środek bitumiczny - baranek Boll, Bitex, w profile zamknięte Fluidol, Novol.
 
 
Gomez 
Nałogowiec

Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 110
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-08-2015, 22:11   
   Bolid: Seicento sporting '98


Dzięki wielkie kolego :smile:
_________________
Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 
 
Obywatel 
Bywalec


Wiek: 46
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 25-08-2015, 22:46   
   Bolid: PASSAT B5FL, CLIO III, było SC 900


Żaden problem :smile:
 
 
Gomez 
Nałogowiec

Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 110
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-12-2015, 18:05   
   Bolid: Seicento sporting '98


Chciałbym zakomunikować że mój rozpadający się wg diagnosty rok temu sej przeszedł badanie techniczne bez problemu :D Tzn. gość powiedział że są dziury ale pewnie gdy zobaczył że wszystko zabezpieczone czarnym podkładem to inaczej spojrzał na sprawę. Mimo wszystko udałem się na tę samą stację. Pomyślałem że jeśli od lat jeżdżę tylko w jedno miejsce to na nowej stacji moglo by to wydać się podejrzane. Dodam że przemaloałem czarnym podkładem KORAL.
Niemniej na kolejny rok spokój :grin:

Raz jeszcze dzięki koledzy za rady :wink:
_________________
Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 11-12-2015, 19:52   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Kolejny sejak uratowany :))
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 11-12-2015, 20:14   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


A chciałeś dobrego sejka zezłomować :p
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
sebekle 
Nałogowiec

Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 11-12-2015, 23:48   
   Bolid: Seicento 900


dobry sejek z dziurami w blachach :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum