FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Załączający się wentylator w czasie jazdy
Autor Wiadomość
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 07-07-2015, 15:08   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Problem rozwiązany, ale nurtuje mnie jedno, jak go pusczę pełnym butem to przy 5k/obrmin załącza się na chwile wentyl, a mam na uwadze fakt, że mój tłumik jest szczelny ale też za zkatem jest zgniecony i przepływ się zmniejszył o połowe. Czy ów fakt może mieć wpływ na wyższą temperature silnika przy wyskoich obrotach, jakbvy nienadązał odprowadzać spalin ?
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-07-2015, 22:32   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


W obecnych temp.+30, to tym bym sie aż tak nie przejmował, zgnieciony wydech to węższe gardło i spaliny wolniej opuszczają komore,a czy to ma wpływ na to ,że wentyl sie załączy nie wiem, wiem natomiast ,że ma wpływ na parametry-zwężki tam nie przewidywano :mg:
 
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 09-07-2015, 15:48   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Się wymieni przy okazji :) bo sie troche dusi na wysokich :)

Na razie wszystko jest ok, a to najwazniejsze :D
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-07-2015, 14:55   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


1922 napisał/a:
Się wymieni przy okazji :) bo sie troche dusi na wysokich :)

Na razie wszystko jest ok, a to najwazniejsze :D

Analogicznie zapchana,źle podpięta, czy w podłubanych seryjna zbyt wąska-tu jak korka nie wysadzi :wink: to będzie się mocnie grzał.
 
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 11-07-2015, 08:11   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Paweł1984, czy dwa wemntylatory typu spal 8 calowe (powinny wejść to jeszcze pomierze) moc 80W sztuka, będą lepsze niż jeden oryginalny (zamiennik :lol: ) ?

a tłumik spróbuje zrobić, kupie taką rurkę na średnice wydechu seicento, obetne i przyspawam zamiast tego wgniecenia, bo kiedyś to miał większy wygar
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
z0mek 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 404
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 11-07-2015, 12:51   
   Bolid: Odpychające się 95KM


1922 napisał/a:
czy dwa wemntylatory typu spal 8 calowe (powinny wejść to jeszcze pomierze) moc 80W sztuka, będą lepsze niż jeden oryginalny (zamiennik ) ?


Jeden SPAL w zupełności do serii Ci wystarczy bo robi tajfun dobry :)
_________________
dobry plan nigdy nie jest zły, bo zły plan rzadko bywa dobry

Borki 2010 #122
Szczyrk 2013 #124
Szczyrk 2014 #65
 
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-07-2015, 00:51   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


1922 napisał/a:
Paweł1984, czy dwa wemntylatory typu spal 8 calowe (powinny wejść to jeszcze pomierze) moc 80W sztuka, będą lepsze niż jeden oryginalny (zamiennik :lol: ) ?

a tłumik spróbuje zrobić, kupie taką rurkę na średnice wydechu seicento, obetne i przyspawam zamiast tego wgniecenia, bo kiedyś to miał większy wygar

2 to zbedne i mając do czynienie ze spalem i ilością miejsca w komorze sc to będzie rzeźba-chyba, że masz patent, ale ja go sobie nie wyobrażam :wink: -2,5cmx8=20cm x2-w sc :wink:
 
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 12-07-2015, 18:53   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Muszę to wszystko pomierzyć, bo na razie jeszcze zostanie serią, ale myślę że do zimy :)
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-07-2015, 23:34   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Seria niech zostanie serią, a nadmiernego grzania w normalnej temp. upatruj gdzie indziej-luz zaworowy prawidłowy?, uszczelka nie puszcza lekko-wiedz jedno sc 1.1spi w letnich temp. z butem i zatrzymaniem, czy w korkach będzie się często chłodziła i to jest jak najbardziej ok. w jeździe wentyl nie ma prawa się włączać-to jest nie ok.
Polecam wskaźnik AG peak podpięty w głowicę i monitorowanie temp.-jedyna metoda sprawdzenia sprawności układu-jako , że serii nie mam tylko podłubane 1.1spi to przy v-maxie i obrotach 6700(abarth) przez 30km na A2 temp wskoczyła przy 26 zewnętrzych do 95 stopni hamowanie silnikiem i zjazd pod bramkę zbił ją do 93 i chwilę podskoczyła do 97 wentyl się nie załączył dalej 60-70 na 5-ce i 90 stopni, bo olej pewnie miał ze 115.
Normalna jazda do 4 tys na 5-ce abarth to 85-90 stopni. :wink:
 
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 08-08-2015, 11:49   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


rotax24, poleciłbyś mi jeszcze jakiś filtr oleju ? Bo na dniach chcę zmienić, bo 10kkm już przekroczył dawno :))

Olej wezmę ten shell 0w40 który mi poleciłeś z galona, jeszcze filtr z tej stronki by się przydał.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
rotax24
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2015, 12:29   

1922 napisał/a:
jeszcze filtr z tej stronki by się przydał

http://galonoleje.pl/skle...-hu-713-16.html
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 30-08-2015, 11:30   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Nie chcę zakładać nowego tematu znów, więc napiszę tutaj

rotax24, zestaw polecony przez Ciebie został zakupiony, czekam na dostawę, i wymieniam :))

Pytanie odnośnie tematu :

Jakiej firmy sprawdzonej polecacie termostat ? Taki żeby otwierał się na full, bo mój przycina przez to się auto zagrzewa (zbyt mocno) gdy butem w gaz nacisnę :)) Miałem nowego verneta i jakoś nie działa tak jak powinien.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 30-08-2015, 11:35   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


w życiu już verneta nie kupię :P
Behr :ok: czyli ricambi originali
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 30-08-2015, 14:11   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Dziękuje za poradę, kupie wymienie i dam znać. Bo juz mnie to wkur.. :mad:
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 17-09-2015, 17:31   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Wymieniłem na Behra i dalej to samo.. na sprintach może trochę lepiej ale jak już sie rozgrzeje to strasznie długo się chłodzi, nawet gdy już potem jadę normalnym tempem (50 w zabudowanym, 90 w niezabudowanym) :lol: Silnik pracuję normalnie, olej jest czysty, płyn chłodniczy jest czysty (aktualnie różowy Dyngel) nie kopci ani na biało, ani na niebiesko, a mimo wszystkiego co już wymieniłem dalej jest jeden wielki chu... :-? :znudzony:
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum