FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Załączający się wentylator w czasie jazdy
Autor Wiadomość
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 17-09-2015, 18:41   
   Bolid: Seicento 900


a łopatki w pompie jeszcze istnieją?
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 17-09-2015, 20:09   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Nowa pompa ma około 20 tysięcy przelotu...

Ale w sumie to chyba może być trop, bo reszta wymieniona na zbliżone najbardziej oryginałowi zamienniki, i dalej lipa
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-09-2015, 21:03   
   Bolid: Seicento 1242


Może większy wentylator rozwieje problem :)
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 18-09-2015, 09:09   
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


Przy okazji tematu wentylatora.
Czy wentylatory z cc700, 899, 1.1. Są takie same ? W sensie czy mają taką samą moc itd.
_________________


899->1242->?
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-09-2015, 12:26   
   Bolid: Seicento 1242


zegarek900 napisał/a:
Przy okazji tematu wentylatora.
Czy wentylatory z cc700, 899, 1.1. Są takie same ? W sensie czy mają taką samą moc itd.


704 wiem ,że ma inna chłodnice ,to i pewnie wentylator inny :) 899 i 1108 SPI mają identyczne chłodnice i wentylatory. 1108 MPI ma lekko dłuższą chłodnice i całkiem inny wentylator do niej. MPI wydajnościowo podobnie jak w przypadku SPI. Polecam silnik wentylatora od większego Fiata ,Punto I ,II ,Palio. U mnie taka różnica:

Rozmiar wiatraka ten sam ,ale silnik mocniejszy i szybciej chłodzi :)
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 18-09-2015, 15:52   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Pixar, chodzi o to ze podczas jazdy się załącza..
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-09-2015, 10:52   
   Bolid: Seicento 1242


Wiem ,wiem od początku temat śledzę :) A węże chłodnicze dobrze położone ,obieg jest ?
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 19-09-2015, 20:13   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Wszystko jest jak należy. Ciepłe powietrze leci z nawiewu, ale wygląda jakby układ był niewydajny.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-09-2015, 22:03   
   Bolid: Seicento 1242


1922 napisał/a:
Wszystko jest jak należy. Ciepłe powietrze leci z nawiewu, ale wygląda jakby układ był niewydajny.


Może nagrzewnica zalepiona ,płukankę robiłeś może ? :)
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
tierman 
Bywalec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 50
Skąd: Działoszyn/Warszawa
Wysłany: 20-09-2015, 00:03   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


1922 napisał/a:
Wszystko jest jak należy. Ciepłe powietrze leci z nawiewu, ale wygląda jakby układ był niewydajny.

Przeczytałem wątek od początku i zajrzał bym do pompy wody. Wymieniałeś płyn, węże (to wg mnie nie ma znaczenia) i chłodnicę - więc skoro odpowietrzyłeś tak jak powinno być to zrobione i jesteś tego pewien, to pozostaje coś co wymusza obieg wody, a więc pompa. Nie wiem jaką zakładałeś, ale z tego co piszesz, to nie sądzę, żeby najlepszy zamiennik lub oryginał. Więc obstawiam, że wcześniejszy płyn zjadł łopatki - kolega coś podobnego miał w lanosie, gdy kupił tani zamiennik.
Jak się szybko grzeje i słabo stygnie to obstawiam że jest słaby ruch wody - tak na logikę :)
_________________
tomek
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 20-09-2015, 07:39   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Pompy akurat nie robiłem ja tylko mechanik, więc pewnie będzie najtańsze chińskie gówno. :wink: W przyszłym tygodniu zaglądne tam i wymienie pompe na nową, dobrej jakości, że tak powiem. Mam nadzieje ze to rozwiąze sprawe, bo więcej pomysłów już nie mam :roll:
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
tierman 
Bywalec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 50
Skąd: Działoszyn/Warszawa
Wysłany: 20-09-2015, 10:02   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


1922 napisał/a:
Pompy akurat nie robiłem ja tylko mechanik, więc pewnie będzie najtańsze chińskie gówno. :wink: W przyszłym tygodniu zaglądne tam i wymienie pompe na nową, dobrej jakości, że tak powiem. Mam nadzieje ze to rozwiąze sprawe, bo więcej pomysłów już nie mam :roll:

Zanim wymienisz to zmierz długość łopatek i ogólny stan pompy. Może się jeszcze okazać, że masz jakieś gówno co przytyka gdzieś przepływ w silniku, np jakiś papier albo coś podobnego... choć to mało prawdopodobne.
_________________
tomek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum