Gdzie odelżyć i wyważyć koło zamachowe |
Autor |
Wiadomość |
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 22-09-2015, 20:14 Gdzie odelżyć i wyważyć koło zamachowe
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Jak w temacie koło do 1,2 16V |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-09-2015, 21:40
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Sporo ludzi nie tylko w sejach odchudza u Pana otoczaka. Ja już drugi raz robiłem u niego koło. Koszt odchudzenia i wyważenia to 160zł + wysyłki w obie strony. Znajdziesz go na allegro pod nickiem otoczak7. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 22-09-2015, 22:40
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Krzysztof Otocki
ul. Przedborska 31 97-500 Radomsko
tel 888826066.
Robiłem w moim 1.2 16V. Wyszło coś ok. 3,7kg, ale nic to nie dało bo mam seryjny silnik z gazem i jak tylko znajdę tanio seryjne koło to lekkie sprzedam. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 23-09-2015, 20:54
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Jego znalazłem ale do krk mam znacznie bliżej jak się nic nie znajdzie to wyśle
Do jakiej masy zszedłeś?
Są otwory czy tylko toczenie? |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 23-09-2015, 22:05
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Masę napisałem wcześniej, koło było toczone, frezowane i wyważane. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 24-09-2015, 20:25
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Jest mi w stanie ktoś powiedzieć ile dokładnie waży seria?
Czy odczuje jakieś efekty na + przy wolnym wydechu ,dolocie standard i sterowaniu MM? |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 26-09-2015, 18:17
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Łuka napisał/a: |
Czy odczuje jakieś efekty na + przy wolnym wydechu ,dolocie standard i sterowaniu MM? |
nie odczujesz, będzie tylko szybciej wkręcał się w obroty(dobry lans na spotach pod marketami)
poza tym, "wolny" wydech jest złym pomysłem w silniku N/A |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 26-09-2015, 19:37
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | Łuka napisał/a: |
Czy odczuje jakieś efekty na + przy wolnym wydechu ,dolocie standard i sterowaniu MM? |
poza tym, "wolny" wydech jest złym pomysłem w silniku N/A |
Rozwiń bo nie bardzo rozumiem |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-10-2015, 21:23
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Łuka napisał/a: | ir3n3usz napisał/a: | Łuka napisał/a: |
Czy odczuje jakieś efekty na + przy wolnym wydechu ,dolocie standard i sterowaniu MM? |
poza tym, "wolny" wydech jest złym pomysłem w silniku N/A |
Rozwiń bo nie bardzo rozumiem |
Charakterystyka mocy i momentu idzie w dół w dolnych i średnich partiach, chyba, że utrzymujesz go na któtkiej skrzyni w jeździe sportowej między 5-7tys obr.
Inaczej ani odelżone mocno koło zamachowe ani wolny wydech w N/A, który nie stawia oporu spalinom, co paradoksalnie daje wolniejsze opuszczanie takiego dydechu, w T świstak dmuch i jest ciśśnienie w N/A trzeba zrobić podciśnienie, żeby spaliny szybciej opuszczały wydech i komory, oraz dolot zastsasał mieszankę-w skrócie, a mega lekkie koło to tylko lepsza reakcja na gaz i wchodzenie na obroty na 3-ch pierwszych biegach, jeżeli skrzynia nie jest długa.
Wady-szybsze zużycie wału i panewek, skrajne przypadki w rozwalenie się takiego koła-Otoczak robi i wyważa dobrze ale ryzyko wzrasta. |
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 04-10-2015, 12:49
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Koło przyleci wtorek lub środa i się zobaczy
Cena mnie trochę przeraża ale cóż
Silnik będzie właśnie jeździł 1 ,2 lub 3 czasem rakieta i często gęsto do odcięcia
Zależy mi na jak najlepszym przyspieszeniu bo v max i tak 80 w teren to i tak za dużo
Mam oryginał w garażu tak więc jak co wrócę do serii |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-10-2015, 20:15
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Łuka napisał/a: | Koło przyleci wtorek lub środa i się zobaczy
Cena mnie trochę przeraża ale cóż
Silnik będzie właśnie jeździł 1 ,2 lub 3 czasem rakieta i często gęsto do odcięcia
Zależy mi na jak najlepszym przyspieszeniu bo v max i tak 80 w teren to i tak za dużo
Mam oryginał w garażu tak więc jak co wrócę do serii |
Ile i na ile to koło-1,2,3 jaka skrzynia długa eska/abarth, sporting. Na seryjnym komp do odcięcia mpi-coś jeszcze dłubane, bo powyżej 6000tys w 1.1 mpi masz już tylko gwałtowny spadek moc/moment. i na deser lpg... różne są upodobania......nie wnikam, ja się nie znam. |
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 10-10-2015, 20:14
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Paweł1984 napisał/a: | Łuka napisał/a: | Koło przyleci wtorek lub środa i się zobaczy
Cena mnie trochę przeraża ale cóż
Silnik będzie właśnie jeździł 1 ,2 lub 3 czasem rakieta i często gęsto do odcięcia
Zależy mi na jak najlepszym przyspieszeniu bo v max i tak 80 w teren to i tak za dużo
Mam oryginał w garażu tak więc jak co wrócę do serii |
Ile i na ile to koło-1,2,3 jaka skrzynia długa eska/abarth, sporting. Na seryjnym komp do odcięcia mpi-coś jeszcze dłubane, bo powyżej 6000tys w 1.1 mpi masz już tylko gwałtowny spadek moc/moment. i na deser lpg... różne są upodobania......nie wnikam, ja się nie znam. |
Gdzie ktoś pisałem o lpg?
Czegoś nie rozumiem |
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 16-10-2015, 20:41
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Koło dzisiaj przyleciało jestem pod wrażeniem tego 3,2 kg |
|
|
|
|
|