FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie odelżyć i wyważyć koło zamachowe
Autor Wiadomość
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 22-09-2015, 20:14   Gdzie odelżyć i wyważyć koło zamachowe
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Jak w temacie koło do 1,2 16V
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-09-2015, 21:40   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Sporo ludzi nie tylko w sejach odchudza u Pana otoczaka. Ja już drugi raz robiłem u niego koło. Koszt odchudzenia i wyważenia to 160zł + wysyłki w obie strony. Znajdziesz go na allegro pod nickiem otoczak7.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 22-09-2015, 22:40   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Krzysztof Otocki
ul. Przedborska 31 97-500 Radomsko
tel 888826066.

Robiłem w moim 1.2 16V. Wyszło coś ok. 3,7kg, ale nic to nie dało bo mam seryjny silnik z gazem i jak tylko znajdę tanio seryjne koło to lekkie sprzedam.
_________________
Moje Seicento
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 23-09-2015, 20:54   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Jego znalazłem ale do krk mam znacznie bliżej jak się nic nie znajdzie to wyśle
Do jakiej masy zszedłeś?
Są otwory czy tylko toczenie?
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 23-09-2015, 22:05   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Masę napisałem wcześniej, koło było toczone, frezowane i wyważane.
_________________
Moje Seicento
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 24-09-2015, 20:25   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Jest mi w stanie ktoś powiedzieć ile dokładnie waży seria?
Czy odczuje jakieś efekty na + przy wolnym wydechu ,dolocie standard i sterowaniu MM?
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 26-09-2015, 18:17   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Łuka napisał/a:

Czy odczuje jakieś efekty na + przy wolnym wydechu ,dolocie standard i sterowaniu MM?


nie odczujesz, będzie tylko szybciej wkręcał się w obroty(dobry lans na spotach pod marketami)

poza tym, "wolny" wydech jest złym pomysłem w silniku N/A
_________________
Moje Seicento
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 26-09-2015, 19:37   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


ir3n3usz napisał/a:
Łuka napisał/a:

Czy odczuje jakieś efekty na + przy wolnym wydechu ,dolocie standard i sterowaniu MM?



poza tym, "wolny" wydech jest złym pomysłem w silniku N/A

Rozwiń bo nie bardzo rozumiem
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-10-2015, 21:23   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Łuka napisał/a:
ir3n3usz napisał/a:
Łuka napisał/a:

Czy odczuje jakieś efekty na + przy wolnym wydechu ,dolocie standard i sterowaniu MM?



poza tym, "wolny" wydech jest złym pomysłem w silniku N/A

Rozwiń bo nie bardzo rozumiem

Charakterystyka mocy i momentu idzie w dół w dolnych i średnich partiach, chyba, że utrzymujesz go na któtkiej skrzyni w jeździe sportowej między 5-7tys obr.
Inaczej ani odelżone mocno koło zamachowe ani wolny wydech w N/A, który nie stawia oporu spalinom, co paradoksalnie daje wolniejsze opuszczanie takiego dydechu, w T świstak dmuch i jest ciśśnienie w N/A trzeba zrobić podciśnienie, żeby spaliny szybciej opuszczały wydech i komory, oraz dolot zastsasał mieszankę-w skrócie, a mega lekkie koło to tylko lepsza reakcja na gaz i wchodzenie na obroty na 3-ch pierwszych biegach, jeżeli skrzynia nie jest długa.
Wady-szybsze zużycie wału i panewek, skrajne przypadki w rozwalenie się takiego koła-Otoczak robi i wyważa dobrze ale ryzyko wzrasta.
 
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 04-10-2015, 12:49   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Koło przyleci wtorek lub środa i się zobaczy
Cena mnie trochę przeraża ale cóż
Silnik będzie właśnie jeździł 1 ,2 lub 3 czasem rakieta i często gęsto do odcięcia
Zależy mi na jak najlepszym przyspieszeniu bo v max i tak 80 w teren to i tak za dużo
Mam oryginał w garażu tak więc jak co wrócę do serii
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-10-2015, 20:15   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Łuka napisał/a:
Koło przyleci wtorek lub środa i się zobaczy
Cena mnie trochę przeraża ale cóż
Silnik będzie właśnie jeździł 1 ,2 lub 3 czasem rakieta i często gęsto do odcięcia
Zależy mi na jak najlepszym przyspieszeniu bo v max i tak 80 w teren to i tak za dużo
Mam oryginał w garażu tak więc jak co wrócę do serii

Ile i na ile to koło-1,2,3 jaka skrzynia długa eska/abarth, sporting. Na seryjnym komp do odcięcia mpi-coś jeszcze dłubane, bo powyżej 6000tys w 1.1 mpi masz już tylko gwałtowny spadek moc/moment. :wink: i na deser lpg... różne są upodobania......nie wnikam, ja się nie znam.
 
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 10-10-2015, 20:14   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Paweł1984 napisał/a:
Łuka napisał/a:
Koło przyleci wtorek lub środa i się zobaczy
Cena mnie trochę przeraża ale cóż
Silnik będzie właśnie jeździł 1 ,2 lub 3 czasem rakieta i często gęsto do odcięcia
Zależy mi na jak najlepszym przyspieszeniu bo v max i tak 80 w teren to i tak za dużo
Mam oryginał w garażu tak więc jak co wrócę do serii

Ile i na ile to koło-1,2,3 jaka skrzynia długa eska/abarth, sporting. Na seryjnym komp do odcięcia mpi-coś jeszcze dłubane, bo powyżej 6000tys w 1.1 mpi masz już tylko gwałtowny spadek moc/moment. :wink: i na deser lpg... różne są upodobania......nie wnikam, ja się nie znam.

Gdzie ktoś pisałem o lpg?
Czegoś nie rozumiem
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 16-10-2015, 20:41   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Koło dzisiaj przyleciało jestem pod wrażeniem tego 3,2 kg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum