FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbina do 1.1
Autor Wiadomość
Olonor 
Nałogowiec


Wiek: 35
Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Łódź / Selkirk
  Wysłany: 16-10-2015, 13:02   Turbina do 1.1
   Bolid: One Point One MPI


siema wszystkim
dawno mnie nie było bo swojego seja sprzedałem i kupiłem E91
al mam zamiar kupić seja 1.1 między 2001 a 2003 z przebiegiem do 160tys. km
i zastanawiam się nad Turbo :D
Tak wiem zaraz poleją się hejty ze drogo i swap lepszy tyle że SWAP w moim przypadku odpada ze względu na UK gdzie jest to jeszcze mniej mozliwe niż w Polsce :(
a dwa to Turbo to Turbo choć by kosztowało 7-8k :)
Pytanie czy ktoś juz sie w to bawił i czy da się ogarnąć zestaw Plug&play... tak żeby ktoś mi to zmajstrował w Polsce wysłał tu a ja tu pozakładam i jadę??
_________________

One Point One - Multi Point Injection
 
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 16-10-2015, 16:13   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Trs z Częstochowy ogarnie turbawe a na pewno będzie full profi bo już kilka t-jetów wyjechało często podłubanych na +200Km więc taka zabawka to najmniejszy problem :)) Swoją drogą lepiej to zrobić z 1.2 8v po pierwsze wytrzyma więcej, lepsze parametry i więcej mocy a co najlepsze dla niewtajemniczonych wygląda jak 1.1 :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-10-2015, 00:01   Re: Turbina do 1.1
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Olonor napisał/a:
siema wszystkim
dawno mnie nie było bo swojego seja sprzedałem i kupiłem E91
al mam zamiar kupić seja 1.1 między 2001 a 2003 z przebiegiem do 160tys. km
i zastanawiam się nad Turbo :D
Tak wiem zaraz poleją się hejty ze drogo i swap lepszy tyle że SWAP w moim przypadku odpada ze względu na UK gdzie jest to jeszcze mniej mozliwe niż w Polsce :(
a dwa to Turbo to Turbo choć by kosztowało 7-8k :)
Pytanie czy ktoś juz sie w to bawił i czy da się ogarnąć zestaw Plug&play... tak żeby ktoś mi to zmajstrował w Polsce wysłał tu a ja tu pozakładam i jadę??

Nie sądzę, żeby nawet Tomek z TRS-u wysłał Ci części do 1.2 T-złożyć tak na miejscu i dostroić nie problem, kwestia póżniej rozłożyć i wysłać :))
Ps. wiem , że terminów nie mają do końca roku, a Twój plan jest ambitny czasowo.
BTW. w dzisiejszych czasach oprócz TRS-u i Szarego z Częstochowy nie znam firmy która zrobiła by porządnie 1.2 T nie skasowała jak za zboże/drutu nie dała a o wysyłce zapomnij.
Teraz się zarabia na chiptuningu 3 godzinnym TDI ciepło, stroją, hamują wychodzi sporo, kładziesz 2 koła i czysty w dwu aspektach zysk-nawet nie trzeba silnika oglądać :))
 
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 12-12-2015, 23:09   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Jeśli dalej szukasz to pod koniec stycznie znowu będę jechał do Yorku...
Jak coś mógłbym CI skompletować większość gratów albo kupić jakiś komplet i Ci przywieść.
Do Szkocji jednak się nie przeprowadziłeś ;p
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum