FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło - jakie?
Autor Wiadomość
patrycja249 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączyła: 11 Mar 2012
Posty: 183
Skąd: Myszków
  Wysłany: 12-11-2015, 22:36   Sprzęgło - jakie?
   Bolid: Fiat Seicento


Heej wam,
w najbliższym czasie, po przejechaniu prawie 175 tys km, czeka mnie wymiana sprzęgła, prawdopodobnie moje łożysko w sprzęgle sie rozsypuje, bo od czasu do czasu jak zapalam to tak coś "huczy" az nie miło, a jak wcisne sprzęgło i dodam troche gazu mozna oguchnąć...
Pytanie do was forumowicze, ktoś już pewnie wymieniał kompletne sprzęgło do seja 1,1 MPI z 2003r?! Jakie polecacie...??? Jakiej firmy? Fiatowskie troche drogie bo prawie 500zł... firmy LUK? czy jakiejś innej....? 500zł troche za dużo, ale znowu za 120 nie bedę kupować..

Pomożecie;)?
_________________
http://www.seicento.pl/vi...ghlight=#428297
 
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-11-2015, 23:01   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Sachs :wink:
 
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 13-11-2015, 10:28   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Witam , moim zdaniem jakość kupionej części zależy ,jak długo mamy zamiar użytkować autko .
U mnie Valeo 801422,komplet naprawczy ,proszę pamiętać o łożysku wyciskowym odpowiednim do skrzyni biegów .
 
 
SkrzysiekS212 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 17 Kwi 2015
Posty: 42
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 13-11-2015, 13:41   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Witam, w Lipcu wymieniałem u siebie. Zamówiłem sprzęgło kompletne Luk, też mam sejka z 2003r MPI. Z mojej strony mogę polecić, śmiga aż miło :]
 
 
patrycja249 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączyła: 11 Mar 2012
Posty: 183
Skąd: Myszków
Wysłany: 13-11-2015, 17:31   
   Bolid: Fiat Seicento


dzięki wszytskim:) cos bede musiałą wybrać...raczej autko zostaje ze mną na dłużej, wiec chciałabym przejeździc na nowym sprzegle mniej wiecej tyle co na starym;)))
_________________
http://www.seicento.pl/vi...ghlight=#428297
 
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 13-11-2015, 18:18   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Polecił bym luk lub Valeo
Sachs nie koniecznie
Ja u siebie montowałem OE Fiat -satysfakcja 100%
 
 
patrycja249 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączyła: 11 Mar 2012
Posty: 183
Skąd: Myszków
Wysłany: 13-11-2015, 21:00   
   Bolid: Fiat Seicento


Łuka napisał/a:
Polecił bym luk lub Valeo
Sachs nie koniecznie
Ja u siebie montowałem OE Fiat -satysfakcja 100%


czyli oryginalne montowałes? Ile mniej wiecej wymiana może kosztować? Oryginalne fiatowski to prawie 5stów....innej firmy to trzeba dac ponad 300zł..
_________________
http://www.seicento.pl/vi...ghlight=#428297
 
 
 
gajowwy 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 123
Skąd: dokładnie
Wysłany: 13-11-2015, 21:12   
   Bolid: seicento 900


u mnie LUK rozpadł się po 10 tys km. Puściły nity. Reklamacje rozpatrzono negatywnie - niewłaściwe użytkowanie... auto nie katowane normalna jazda.
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 13-11-2015, 22:07   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


W pracy często montują luka i jeszcze reklamacji nie było a często gęsto do dostawczych gdzie robią 100-120 tys rocznie
Ja kupiłem z wyprzedaży magazynowej nie kompletne[brak łożyska w zestawie]więc dokupiłem luka w pudełku ja się okazało ina
Byłem zadowolony
Poprzednie było Valeo ale docisk prawie się rozpadł
odnośnie Sachs-a montowali wysprzęglik -zdechł ->niepoprawne użytkowanie ?
montowali amory -po pół roku przeglądu nie przeszły
 
 
SkrzysiekS212 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 17 Kwi 2015
Posty: 42
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 13-11-2015, 22:36   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Ja zakupiłem Luka po poleceniu przez znajomego. Zrobiłem od czasu wymiany 5 tyś km i jak na razie żadnych problemów. Zobaczymy jak długo wytrzyma :wink:
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-11-2015, 01:05   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Sachs-jedyne sprzęgło, którego nie udało mi się zakatować przez 50tys i działa bdb nadal.
Valeo pękł docis na pół.
Luk oporowe, raz zaczeło piszczeć, dwa wbiło się w docisk.
Oryginalne- pękłą sprężyna.
W Pandzie po 60 tys fabryczne powiedziało good bye i zawitał sachs-lżej chodzi bez be problemów.
Przy rewizji tulejek skrzyni w sc obejrzałem sachsa i nic niepokojącego-do serii da dłuższy czas mój nr 1.
 
 
 
talar88 
Nałogowiec


Dołączył: 03 Wrz 2015
Posty: 146
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-11-2015, 15:54   
   Bolid: seicento s 1.1 MPI


sachs - sprężynki powodują stukanie... Znowu trzeba zrzucić sprzęgło... porażka
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-11-2015, 17:49   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Zależy jak trafisz ale po samej budowie oporowego, docisku widać, że to powinno działać lepiej, druga kwestia, znam gościa co ma sprzęgło AD aftermarket i w 1.2.8v z każdego KJs-u wraca wysprzęglając i parę lat jeździ na co dzień.
Sachs do sc to nie ta fabryka i jakość co np. sachs do wv, BMW, Audi, skoda. :wink: , ale z Luków, Valeo, czy Ori z serwisu(też pewnie albo luk, albo Valeo) to jest najpewniejsze dla mnie.
Kwestia jeszcze montarzu. :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum