FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1 spi & LPG]
Autor Wiadomość
michaltki 
nówka sztuka ;)

Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-12-2015, 12:05   [1.1 spi & LPG]
   Bolid: SC 1.1 SPI


witam wszystkich, otóż mam pewien problem z pracą silnika na lpg, na wolnych obrotach powstają wibracje silnika, trzyma niskie obroty, po zatkaniu wlotu powietrza ręką zdycha, podczas pracy na benzynie nie ma takich problemów. Dodam że instalka ma już ok 10 lat, czy możliwe jest to że reduktor już odmawia posłuszeństwa? Na dniach postaram się jeszcze odszukać i wymienić filtr gazu.
 
 
muniek 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy
Wiek: 51
Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-12-2015, 12:50   
   Bolid: Seicento 900


Reduktor ma 10 lat? Nawet jak był kiedyś czyszczony to membrany są już stwardniałe. Do wymiany - albo zestaw naprawczy jeśli lubisz majsterkować albo nowy reduktor.
 
 
siwucha170 
Bywalec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 11-12-2015, 22:58   
   Bolid: fiat seicento


proponuje wymienic reduktor, na allegro kupowalem tomasetto po 160zl bardzo fajny reduktor, mam go w swoim 1.1 i nie potrzeba nic wiecej :D

jak instalacja ma juz 10 lat to ja bym z miedzi przeszedl na faro, mam u siebie faro w dwoch samochodach i jest zdecydowanie lepsza od miedzi, filtry to podstawa, nawet filtr powietrza ma duzo do lpg
 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 11-12-2015, 23:46   
   Bolid: Seicento 900


w czym jest faro lepsze od miedzi skoro miedź już leży i nie trzeba jej układać? lepsze odejście jest na faro? :lol:
 
 
wojtek12321 
Nałogowiec

Pomógł: 65 razy
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 443
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 12-12-2015, 07:43   
   Bolid: Fiat seicento 900 SX


sebekle napisał/a:
w czym jest faro lepsze od miedzi skoro miedź już leży i nie trzeba jej układać? lepsze odejście jest na faro? :lol:

Nie wiem czy lepsze, czy gorsze, ale tu kilka opinii:
http://lpg-forum.pl/jakie...faro-t7648.html
 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 12-12-2015, 11:11   
   Bolid: Seicento 900


no właśnie. łatwiejszy jest jedynie montaż więc jeśli już leży miedź to po co się w koszty dodatkowe pchać?
 
 
michaltki 
nówka sztuka ;)

Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-12-2015, 14:35   
   Bolid: SC 1.1 SPI


w przyszłym tygodniu wezme się za regenerację parownika, wymienie membrany i wyczyszcze go, z tego co słyszałem to odkłada się tam szlam co dodatkowo zaburza poprawne funkcjonowanie parownika.

p.s ostatnio sprawdzałem świece zapłonowe i są czarne, zebrało się troche sadzy, czy ktoś już je czyścił za pomocą np. miedzianej szczotki drucianej , niektórzy mówią że można je czyścić a inni że zmienić na nowe .
 
 
ul7855 
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Ostróda
Wysłany: 13-12-2015, 21:16   
   Bolid: 1.1 MPI LPG


Czyszczenie świec miało sens w Syrenach, obecnie sprawne silniki nie brudzą świec. Jedynie przerwa się zwiększa, ale z racji elektronicznego zapłonu w każdym samochodzie nie jest to żaden krytyczny problem. Największym wrogiem jest wilgoć i przebicia kabli i fajek.

A 10 letni parownik to cud że jesze działa. Rozkręć go i zobacz co masz w środku, będziesz go szorował tydzień. :twisted:

Czarne świece piszesz - ciepłotę mają dobrą? Sadzy na pewno nie powinno być, chyba że wyjąłeś je zaraz po odpaleniu zimnego auta, lub też silnik już dobrze chłepce olej.
 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 14-12-2015, 17:56   
   Bolid: Seicento 900


mój silnik chodził na mieszance już-2 litry oleju na 50 litrów gazu a świece białe bo jednak układ zapłonowy był mocny i przepalał
 
 
michaltki 
nówka sztuka ;)

Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-12-2015, 15:33   
   Bolid: SC 1.1 SPI


zabrałem się za czyszczenie reduktora i nawet nie było maźi poza sporymi nalotami sadzy :D jeszcze musze zamówić membrany bym mógł to złożyć przed świętami, jedna była pofałdowana wokół a druga zaczęła się ksyć :D

a tu pare fotek:

http://zapodaj.net/8b399fcae6e5d.jpg.html
http://zapodaj.net/ae18c01959855.jpg.html
http://zapodaj.net/6967023f78893.jpg.html
http://zapodaj.net/8df5535dbd624.jpg.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum