[1.1 spi & LPG] |
Autor |
Wiadomość |
michaltki
nówka sztuka ;)
Wiek: 28 Dołączył: 06 Paź 2015 Posty: 22 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 11-12-2015, 12:05 [1.1 spi & LPG]
Bolid: SC 1.1 SPI |
|
|
witam wszystkich, otóż mam pewien problem z pracą silnika na lpg, na wolnych obrotach powstają wibracje silnika, trzyma niskie obroty, po zatkaniu wlotu powietrza ręką zdycha, podczas pracy na benzynie nie ma takich problemów. Dodam że instalka ma już ok 10 lat, czy możliwe jest to że reduktor już odmawia posłuszeństwa? Na dniach postaram się jeszcze odszukać i wymienić filtr gazu. |
|
|
|
 |
muniek
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 51 Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-12-2015, 12:50
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Reduktor ma 10 lat? Nawet jak był kiedyś czyszczony to membrany są już stwardniałe. Do wymiany - albo zestaw naprawczy jeśli lubisz majsterkować albo nowy reduktor. |
|
|
|
 |
siwucha170
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 62 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 11-12-2015, 22:58
Bolid: fiat seicento |
|
|
proponuje wymienic reduktor, na allegro kupowalem tomasetto po 160zl bardzo fajny reduktor, mam go w swoim 1.1 i nie potrzeba nic wiecej
jak instalacja ma juz 10 lat to ja bym z miedzi przeszedl na faro, mam u siebie faro w dwoch samochodach i jest zdecydowanie lepsza od miedzi, filtry to podstawa, nawet filtr powietrza ma duzo do lpg |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 11-12-2015, 23:46
Bolid: Seicento 900 |
|
|
w czym jest faro lepsze od miedzi skoro miedź już leży i nie trzeba jej układać? lepsze odejście jest na faro? |
|
|
|
 |
wojtek12321
Nałogowiec
Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 443 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 12-12-2015, 07:43
Bolid: Fiat seicento 900 SX |
|
|
sebekle napisał/a: | w czym jest faro lepsze od miedzi skoro miedź już leży i nie trzeba jej układać? lepsze odejście jest na faro? |
Nie wiem czy lepsze, czy gorsze, ale tu kilka opinii:
http://lpg-forum.pl/jakie...faro-t7648.html |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 12-12-2015, 11:11
Bolid: Seicento 900 |
|
|
no właśnie. łatwiejszy jest jedynie montaż więc jeśli już leży miedź to po co się w koszty dodatkowe pchać? |
|
|
|
 |
michaltki
nówka sztuka ;)
Wiek: 28 Dołączył: 06 Paź 2015 Posty: 22 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 13-12-2015, 14:35
Bolid: SC 1.1 SPI |
|
|
w przyszłym tygodniu wezme się za regenerację parownika, wymienie membrany i wyczyszcze go, z tego co słyszałem to odkłada się tam szlam co dodatkowo zaburza poprawne funkcjonowanie parownika.
p.s ostatnio sprawdzałem świece zapłonowe i są czarne, zebrało się troche sadzy, czy ktoś już je czyścił za pomocą np. miedzianej szczotki drucianej , niektórzy mówią że można je czyścić a inni że zmienić na nowe . |
|
|
|
 |
ul7855
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 171 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 13-12-2015, 21:16
Bolid: 1.1 MPI LPG |
|
|
Czyszczenie świec miało sens w Syrenach, obecnie sprawne silniki nie brudzą świec. Jedynie przerwa się zwiększa, ale z racji elektronicznego zapłonu w każdym samochodzie nie jest to żaden krytyczny problem. Największym wrogiem jest wilgoć i przebicia kabli i fajek.
A 10 letni parownik to cud że jesze działa. Rozkręć go i zobacz co masz w środku, będziesz go szorował tydzień.
Czarne świece piszesz - ciepłotę mają dobrą? Sadzy na pewno nie powinno być, chyba że wyjąłeś je zaraz po odpaleniu zimnego auta, lub też silnik już dobrze chłepce olej. |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 14-12-2015, 17:56
Bolid: Seicento 900 |
|
|
mój silnik chodził na mieszance już-2 litry oleju na 50 litrów gazu a świece białe bo jednak układ zapłonowy był mocny i przepalał |
|
|
|
 |
michaltki
nówka sztuka ;)
Wiek: 28 Dołączył: 06 Paź 2015 Posty: 22 Skąd: Kielce
|
|
|
|
 |
|