| 
		Strojenie | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 wfm17  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 2 razy Wiek: 34  Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-01-2016, 17:34   Strojenie
                                 
               Bolid: Seicento 1.4 16v                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Potrzebujemy wystroić pacjenta:
 
1.2 8v na Ecumasterze III
 
Duża przepustnica, dość ostry wałek, reg. koło wałka, Lekki zamach.
 
Powiększone kanały, Węglarski, Kol wydechowy 4-2-1 kałuża 
 
 
Ktoś coś w Rzeszów/ Kielce/ Lublin ? | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-01-2016, 13:19   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Spytaj węglarskiego czy zna kogoś bo to prawie jego okolice nr mam na stronie magsport, a Rzeszów czy Kielce to kolebka sc po tiunach. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wfm17  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 2 razy Wiek: 34  Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-01-2016, 19:39   
                                 
               Bolid: Seicento 1.4 16v                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Owszem jest tych Rs-servisów  Gregor, Cp tuning i innych magików.
 
Tylko wiekszość klepie Diesle i turbacze. W wolnossakach znikome doświadczenie. 
 
 
To nie moje auto. Sam bym sie pobawił. Ale tu jest strasznie ostry wałek i to do 5tys. i tak nie będzie jechać ( typowo torowy) | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-01-2016, 22:38   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | wfm17 napisał/a: | 	 		  Owszem jest tych Rs-servisów  Gregor, Cp tuning i innych magików.
 
Tylko wiekszość klepie Diesle i turbacze. W wolnossakach znikome doświadczenie. 
 
 
To nie moje auto. Sam bym sie pobawił. Ale tu jest strasznie ostry wałek i to do 5tys. i tak nie będzie jechać ( typowo torowy) | 	  
 
Z tym jest faktycznie problem w 44turbo pytałeś, ostatio mieli clio rs na sofcie.
 
Jak jest detIII to już z Bogiem sprawa, kiedyś Huba stroił wałki pod 300stopni na ori epromie    , i jeździły, ale już nie działa na rynku-robi dla swoich. 
 
Jak ktoś z tych tuningowych firm usłyszy N/A to ucieka-jak to kiedyś mówił, pracy tyle , że 3 tdi-ki by zrobił na harcore zgarnął 5-6 tys i wypalił paczkę fajek i zjadł chińczyka bez podnoszenia maski, a tu godziny paprania się, bo tu dodam to tam mi ucieknie to co tam dodałem i poprzedzane oczywiście epitetami..q..a. W Łodzi Gość ogarnia na hamowni prawie szysko oprócz TSI, bo raz mu korbą po kanale dało-mój 283stopnie jest na ori epromie strojony i jest mega dobrze,(moc/przebieg momentu) -90nm jest od 2670do 5450-max 96/3260/78km/6670-kwestia też wałka-tu jest cat-cums-jest tak obliczony, żeby do sc go na epromie wystroić chyba.Silnik 1.1spi po mojej obróbce czapki, duża przepustnica kolektor SS, dolot dexcfraft,irydówki. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PERSZING96PL  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Dołączył: 26 Mar 2015 Posty: 18 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-01-2016, 22:51   
                                 
               Bolid: CCS 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie wiesz co mówisz o CP-TUNINGu. Są tam ludzie, którzy mają ogromną wiedzę i w strojeniu wolnossących silników. Nawet nie masz pojęcia jakie silniki stroją, a ja wiem bo jestem z niektórymi na "Ty"    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wfm17  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 2 razy Wiek: 34  Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-01-2016, 13:15   
                                 
               Bolid: Seicento 1.4 16v                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | PERSZING96PL napisał/a: | 	 		  Nie wiesz co mówisz o CP-TUNINGu. Są tam ludzie, którzy mają ogromną wiedzę i w strojeniu wolnossących silników. Nawet nie masz pojęcia jakie silniki stroją, a ja wiem bo jestem z niektórymi na "Ty"    | 	  
 
 
Super gratuluję kontaktów     Tylko jest taki aspekt że wpada osoba  spoza środowiska jak mój kumpel i podstawa strojenie na ecu det III to  1,5k i rośnie w zależności od hardcoru jaki jest w silniku.
 
 
Drugie. Dzwoniłem kiedyś ze starym projektem to oni do fiata preferują  eprom.
 
 
Wiekszość woli  zwiększyć doładowanie troche podlać żeby EGT było delikatnie ponad 900c i skosić 750-1000 niż siedzieć cały dzień z wollnossakiem bo tu jest ryzyko że klient nie będzie zadowolony.
 
A turbo nawet jak turbina kleka to zawsze coś na plus zrobisz i klient płaci.
 
 
Dawniej woziliśmy auta do chłopaków z krk i były świetne efekty przy opornych wollossakach, jednak sprzedali hamownie do rs-service.
 
 
Normalnie auto by pojechało do BanyMotorsport ale to nie rentowne ze względu na odległość.
 
 
 
ot. To jest forum, tu się pomaga a nie chwali kogo kto zna. Ja tu się nie chwale jakich słynnych magików od budowy projektów znam itd. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kubasfn  		  
		 
         Bywalec
  
                  Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 wfm17  		  
		 
         Bywalec
  
                  Pomógł: 2 razy Wiek: 34  Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-01-2016, 23:30   
                                 
               Bolid: Seicento 1.4 16v                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               
 
 
Rozmawialiśmy o tym z P.Kałużą tydzień temu    w Sobote. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |