FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Strojenie
Autor Wiadomość
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 08-01-2016, 17:34   Strojenie
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Potrzebujemy wystroić pacjenta:
1.2 8v na Ecumasterze III
Duża przepustnica, dość ostry wałek, reg. koło wałka, Lekki zamach.
Powiększone kanały, Węglarski, Kol wydechowy 4-2-1 kałuża

Ktoś coś w Rzeszów/ Kielce/ Lublin ?
_________________

 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-01-2016, 13:19   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Spytaj węglarskiego czy zna kogoś bo to prawie jego okolice nr mam na stronie magsport, a Rzeszów czy Kielce to kolebka sc po tiunach.
 
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 13-01-2016, 19:39   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Owszem jest tych Rs-servisów Gregor, Cp tuning i innych magików.
Tylko wiekszość klepie Diesle i turbacze. W wolnossakach znikome doświadczenie.

To nie moje auto. Sam bym sie pobawił. Ale tu jest strasznie ostry wałek i to do 5tys. i tak nie będzie jechać ( typowo torowy)
_________________

 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-01-2016, 22:38   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


wfm17 napisał/a:
Owszem jest tych Rs-servisów Gregor, Cp tuning i innych magików.
Tylko wiekszość klepie Diesle i turbacze. W wolnossakach znikome doświadczenie.

To nie moje auto. Sam bym sie pobawił. Ale tu jest strasznie ostry wałek i to do 5tys. i tak nie będzie jechać ( typowo torowy)

Z tym jest faktycznie problem w 44turbo pytałeś, ostatio mieli clio rs na sofcie.
Jak jest detIII to już z Bogiem sprawa, kiedyś Huba stroił wałki pod 300stopni na ori epromie :wink: , i jeździły, ale już nie działa na rynku-robi dla swoich.
Jak ktoś z tych tuningowych firm usłyszy N/A to ucieka-jak to kiedyś mówił, pracy tyle , że 3 tdi-ki by zrobił na harcore zgarnął 5-6 tys i wypalił paczkę fajek i zjadł chińczyka bez podnoszenia maski, a tu godziny paprania się, bo tu dodam to tam mi ucieknie to co tam dodałem i poprzedzane oczywiście epitetami..q..a. W Łodzi Gość ogarnia na hamowni prawie szysko oprócz TSI, bo raz mu korbą po kanale dało-mój 283stopnie jest na ori epromie strojony i jest mega dobrze,(moc/przebieg momentu) -90nm jest od 2670do 5450-max 96/3260/78km/6670-kwestia też wałka-tu jest cat-cums-jest tak obliczony, żeby do sc go na epromie wystroić chyba.Silnik 1.1spi po mojej obróbce czapki, duża przepustnica kolektor SS, dolot dexcfraft,irydówki.
 
 
 
PERSZING96PL 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 14-01-2016, 22:51   
   Bolid: CCS 1.1


Nie wiesz co mówisz o CP-TUNINGu. Są tam ludzie, którzy mają ogromną wiedzę i w strojeniu wolnossących silników. Nawet nie masz pojęcia jakie silniki stroją, a ja wiem bo jestem z niektórymi na "Ty" :D
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 15-01-2016, 13:15   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


PERSZING96PL napisał/a:
Nie wiesz co mówisz o CP-TUNINGu. Są tam ludzie, którzy mają ogromną wiedzę i w strojeniu wolnossących silników. Nawet nie masz pojęcia jakie silniki stroją, a ja wiem bo jestem z niektórymi na "Ty" :D


Super gratuluję kontaktów :-P Tylko jest taki aspekt że wpada osoba spoza środowiska jak mój kumpel i podstawa strojenie na ecu det III to 1,5k i rośnie w zależności od hardcoru jaki jest w silniku.

Drugie. Dzwoniłem kiedyś ze starym projektem to oni do fiata preferują eprom.

Wiekszość woli zwiększyć doładowanie troche podlać żeby EGT było delikatnie ponad 900c i skosić 750-1000 niż siedzieć cały dzień z wollnossakiem bo tu jest ryzyko że klient nie będzie zadowolony.
A turbo nawet jak turbina kleka to zawsze coś na plus zrobisz i klient płaci.

Dawniej woziliśmy auta do chłopaków z krk i były świetne efekty przy opornych wollossakach, jednak sprzedali hamownie do rs-service.

Normalnie auto by pojechało do BanyMotorsport ale to nie rentowne ze względu na odległość.


ot. To jest forum, tu się pomaga a nie chwali kogo kto zna. Ja tu się nie chwale jakich słynnych magików od budowy projektów znam itd.
_________________

 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 17-01-2016, 13:46   
   Bolid: Seicento


W Piotrkowie zrobi http://www.evorider.com/.

W Kielcach zapytaj P.Kałuży.
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 17-01-2016, 23:30   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


kubasfn napisał/a:
W Piotrkowie zrobi http://www.evorider.com/.

W Kielcach zapytaj P.Kałuży.


Rozmawialiśmy o tym z P.Kałużą tydzień temu ;) w Sobote.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum