Strojenie |
Autor |
Wiadomość |
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 08-01-2016, 17:34 Strojenie
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Potrzebujemy wystroić pacjenta:
1.2 8v na Ecumasterze III
Duża przepustnica, dość ostry wałek, reg. koło wałka, Lekki zamach.
Powiększone kanały, Węglarski, Kol wydechowy 4-2-1 kałuża
Ktoś coś w Rzeszów/ Kielce/ Lublin ? |
_________________
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-01-2016, 13:19
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Spytaj węglarskiego czy zna kogoś bo to prawie jego okolice nr mam na stronie magsport, a Rzeszów czy Kielce to kolebka sc po tiunach. |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 13-01-2016, 19:39
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Owszem jest tych Rs-servisów Gregor, Cp tuning i innych magików.
Tylko wiekszość klepie Diesle i turbacze. W wolnossakach znikome doświadczenie.
To nie moje auto. Sam bym sie pobawił. Ale tu jest strasznie ostry wałek i to do 5tys. i tak nie będzie jechać ( typowo torowy) |
_________________
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14-01-2016, 22:38
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
wfm17 napisał/a: | Owszem jest tych Rs-servisów Gregor, Cp tuning i innych magików.
Tylko wiekszość klepie Diesle i turbacze. W wolnossakach znikome doświadczenie.
To nie moje auto. Sam bym sie pobawił. Ale tu jest strasznie ostry wałek i to do 5tys. i tak nie będzie jechać ( typowo torowy) |
Z tym jest faktycznie problem w 44turbo pytałeś, ostatio mieli clio rs na sofcie.
Jak jest detIII to już z Bogiem sprawa, kiedyś Huba stroił wałki pod 300stopni na ori epromie , i jeździły, ale już nie działa na rynku-robi dla swoich.
Jak ktoś z tych tuningowych firm usłyszy N/A to ucieka-jak to kiedyś mówił, pracy tyle , że 3 tdi-ki by zrobił na harcore zgarnął 5-6 tys i wypalił paczkę fajek i zjadł chińczyka bez podnoszenia maski, a tu godziny paprania się, bo tu dodam to tam mi ucieknie to co tam dodałem i poprzedzane oczywiście epitetami..q..a. W Łodzi Gość ogarnia na hamowni prawie szysko oprócz TSI, bo raz mu korbą po kanale dało-mój 283stopnie jest na ori epromie strojony i jest mega dobrze,(moc/przebieg momentu) -90nm jest od 2670do 5450-max 96/3260/78km/6670-kwestia też wałka-tu jest cat-cums-jest tak obliczony, żeby do sc go na epromie wystroić chyba.Silnik 1.1spi po mojej obróbce czapki, duża przepustnica kolektor SS, dolot dexcfraft,irydówki. |
|
|
|
|
PERSZING96PL
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Mar 2015 Posty: 18 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-01-2016, 22:51
Bolid: CCS 1.1 |
|
|
Nie wiesz co mówisz o CP-TUNINGu. Są tam ludzie, którzy mają ogromną wiedzę i w strojeniu wolnossących silników. Nawet nie masz pojęcia jakie silniki stroją, a ja wiem bo jestem z niektórymi na "Ty" |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 15-01-2016, 13:15
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
PERSZING96PL napisał/a: | Nie wiesz co mówisz o CP-TUNINGu. Są tam ludzie, którzy mają ogromną wiedzę i w strojeniu wolnossących silników. Nawet nie masz pojęcia jakie silniki stroją, a ja wiem bo jestem z niektórymi na "Ty" |
Super gratuluję kontaktów Tylko jest taki aspekt że wpada osoba spoza środowiska jak mój kumpel i podstawa strojenie na ecu det III to 1,5k i rośnie w zależności od hardcoru jaki jest w silniku.
Drugie. Dzwoniłem kiedyś ze starym projektem to oni do fiata preferują eprom.
Wiekszość woli zwiększyć doładowanie troche podlać żeby EGT było delikatnie ponad 900c i skosić 750-1000 niż siedzieć cały dzień z wollnossakiem bo tu jest ryzyko że klient nie będzie zadowolony.
A turbo nawet jak turbina kleka to zawsze coś na plus zrobisz i klient płaci.
Dawniej woziliśmy auta do chłopaków z krk i były świetne efekty przy opornych wollossakach, jednak sprzedali hamownie do rs-service.
Normalnie auto by pojechało do BanyMotorsport ale to nie rentowne ze względu na odległość.
ot. To jest forum, tu się pomaga a nie chwali kogo kto zna. Ja tu się nie chwale jakich słynnych magików od budowy projektów znam itd. |
_________________
|
|
|
|
|
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 17-01-2016, 23:30
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Rozmawialiśmy o tym z P.Kałużą tydzień temu w Sobote. |
_________________
|
|
|
|
|
|