FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
montaz seryjnego wspomagania kierownicy
Autor Wiadomość
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-02-2016, 19:28   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Impulsator z 1.1 nie pasuje do 900. Nie ta końcówka w napędzie ze skrzyni.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
marcelmax 
Bywalec

Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: CNA/CB lub CB/CNA
Wysłany: 22-02-2016, 19:32   
   Bolid: Seicento


w tej przejściówce pasuje bo to nie wchodzi w skrzynkę a na
_________________
SC 1.1 Hobby - Navy Blue. Jamex-owo i Michael-owo i 6-biegowo :)
 
 
 
Kosmicza235 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 2
Skąd: Sopot
Wysłany: 26-02-2016, 21:12   
   Bolid: Mazda 2009


To jak w końcu jest? Pasuje czy nie pasuje? :)
_________________
http://www.ebmia.pl/narze..._1349_1353.html
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-02-2016, 21:16   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Jak jest? Ja nie wiem bo rzekomej przejściówki nigdy na oczy nie widziałem przez ponad 10lat babrania się mechaniką seyów.
Na pewno normalny zdrowy impulsator z 900 jest inny niż normalny zdrowy z 1.1 :))
Mają różne końcówki które łączą sie z napędem ze skrzyni. I tyle.
Można sobie zrobić mix z połączenia obciętej końcówki linki 900 i impulsatora 1.1 i po problemie.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
marcelmax 
Bywalec

Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 81
Skąd: CNA/CB lub CB/CNA
Wysłany: 27-02-2016, 00:27   
   Bolid: Seicento


tak jest ze w spi było wspomaganie a prędkość brała centralka z tego

http://obrazki.elektroda.net/25_1211457208.jpg

http://obrazki.elektroda.net/14_1211457222.jpg

http://obrazki.elektroda.net/52_1211457237.jpg

Nr kat. 46523738 Fiat
_________________
SC 1.1 Hobby - Navy Blue. Jamex-owo i Michael-owo i 6-biegowo :)
 
 
 
Stanislaw1988 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 20 Wrz 2019
Posty: 17
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 28-09-2019, 08:06   
   Bolid: Seicento Sporting `98 1.1 SPI


Witam,

Chciałbym się zapytać, czy ktoś kok po kroku wytłumaczyłby totalnemu laikowi co potrzebuję by zamontować wspomaganie kierownicy (mam 1.1 SPI) i jak się do tego zabrać?
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-09-2019, 12:28   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


1. Przekładnia kierownicza z wersji ze wspomaganiem
2. Kompletna kolumna kierownicza wersji ze wspomaganiem bo w niej jest silnik el.
3. Komputer sterujący + wiązka przewodów do niego
4. Impulsator do skrzyni biegów zamiast linki prędkościomierza
5. Licznik w desce pod impulsator czyli elektroniczny czyli nie na linkę :)

- Na przekładni kierowniczej standardowej też działa tylko przypomina funkcję CITY z punto, trochę za lekko goni;
- Wspomaganie działa prawidłowo również bez podpięcia jego kontrolki w desce;
- Zasilanie centralki sterującej wspomagania musi iść przez oddzielny bezpiecznik:
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Stanislaw1988 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 20 Wrz 2019
Posty: 17
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 27-10-2019, 08:25   
   Bolid: Seicento Sporting `98 1.1 SPI


Mam pytanie, ponieważ udało mi się kupić elementy potrzebne do zamontowania wspomagania kierownicy (brat będzie miał co robić, bo ja się na tym kompletnie nie znam). Tylko teraz szybkie pytanko, czy ktoś posiada schemat jak to zamontować i czy coś trzeba jeszcze przerabiać, bo tutaj znalazłem info, że poduszka amortyzatora jest inna dla wersji bez wspomagania i ze wspomaganiem.
 
 
mario91 
Nałogowiec

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 551
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-11-2019, 02:42   
   Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD


Ja natomiast mam pytanie o wspomaganie w wersji MPI. Jeśli kolumna pasuje plug and play, to byłbym gotów się na to szarpnąć. Nie trzeba jakiejś rzeźby robić na 100%?

Licznik już mam na impulsator, kontrolkę sobie daruję, przekładni ani poduszek też nie zamierzam wymieniać. Nie od razu przynajmniej. Oprócz wady polegającej na bardzo lekkim kręceniu nic więcej nie będzie przeszkadzało?

Ogólnie wrzuciłem do sejka oponki 165/65 R13 wielosezonowe, na betonie i asfalcie w miejscu jest trochę ciężko ukręcić. Ja sobie jakoś radzę, ale dziewczyna ma czasem problemy z parkowaniem czy zawracaniem. Taka wspoma, nawet chodząca nieco za lekko, byłaby jak znalazł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum