FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana wązki zapłonowej w 899ccm
Autor Wiadomość
lukaszm 
nówka sztuka ;)


Wiek: 37
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 49
Skąd: śląskie / łódzkie
Wysłany: 31-03-2016, 23:37   wymiana wązki zapłonowej w 899ccm
   Bolid: Mazda3 BK, Fiat Seicento Young


Cześć, zwracam się z prośbą o weryfikację i ewentualne skorygowanie w jakiej kolejności należy podpiąć nowe kable zapłonowe (okazało się, że były źle podpięte w związku z tym silnik nie pracował prawidłowo także nie mogę się wzorować na poprzednim podpięciu).
Zrzut ekranu dostępny pod adresem:
https://www.dropbox.com/s...icento.png?dl=0
Na rysunku kolorami zaznaczone są też różne długości kabli.

Z góry dzięki za pomoc. Silnik 899ccm
_________________
Fiat Seicento Young
 
 
Tailor93 
Nałogowiec


Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 253
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-04-2016, 06:12   
   Bolid: Fiat Seicento 900 "99


W dziale Warsztat jest przyklejony temat FAQ, tam wszystko znajdziesz ;)
_________________
Moje SC ^^
 
 
lukaszm 
nówka sztuka ;)


Wiek: 37
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 49
Skąd: śląskie / łódzkie
Wysłany: 01-04-2016, 08:55   
   Bolid: Mazda3 BK, Fiat Seicento Young


o długościach kabli tam nic nie ma...
_________________
Fiat Seicento Young
 
 
Sieman 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 39
Skąd: Polska
Wysłany: 01-04-2016, 11:45   
   Bolid: Seicento 900 SX


Najważniejsze żeby jedna cewka była podpięta do środkowych cylindrów a druga do skrajnych. Resztę możesz ustalić eksperymentalnie :lol:
 
 
lukaszm 
nówka sztuka ;)


Wiek: 37
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 49
Skąd: śląskie / łódzkie
Wysłany: 01-04-2016, 12:02   
   Bolid: Mazda3 BK, Fiat Seicento Young


wole nie eksperymentować auto jest dość fochliwe... :) rok temu eksperymentowałem teraz chce to zamontowac dobrze dlatego pytam
_________________
Fiat Seicento Young
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-04-2016, 08:30   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Ma być 4-1 2-3.
Ale każda cewka ma własne zasilanie i obojętne czy będzie na niej np 4-1 czy 1-4. Jak dostaje impuls to podaje iskre na obu kablach, bez względu na fazy w silniku.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum