wymiana wązki zapłonowej w 899ccm |
Autor |
Wiadomość |
lukaszm
nówka sztuka ;)

Wiek: 37 Dołączył: 28 Wrz 2013 Posty: 49 Skąd: śląskie / łódzkie
|
Wysłany: 31-03-2016, 23:37 wymiana wązki zapłonowej w 899ccm
Bolid: Mazda3 BK, Fiat Seicento Young |
|
|
Cześć, zwracam się z prośbą o weryfikację i ewentualne skorygowanie w jakiej kolejności należy podpiąć nowe kable zapłonowe (okazało się, że były źle podpięte w związku z tym silnik nie pracował prawidłowo także nie mogę się wzorować na poprzednim podpięciu).
Zrzut ekranu dostępny pod adresem:
https://www.dropbox.com/s...icento.png?dl=0
Na rysunku kolorami zaznaczone są też różne długości kabli.
Z góry dzięki za pomoc. Silnik 899ccm |
_________________ Fiat Seicento Young  |
|
|
|
 |
Tailor93
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 253 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 01-04-2016, 06:12
Bolid: Fiat Seicento 900 "99 |
|
|
W dziale Warsztat jest przyklejony temat FAQ, tam wszystko znajdziesz |
_________________ Moje SC ^^ |
|
|
|
 |
lukaszm
nówka sztuka ;)

Wiek: 37 Dołączył: 28 Wrz 2013 Posty: 49 Skąd: śląskie / łódzkie
|
Wysłany: 01-04-2016, 08:55
Bolid: Mazda3 BK, Fiat Seicento Young |
|
|
o długościach kabli tam nic nie ma... |
_________________ Fiat Seicento Young  |
|
|
|
 |
Sieman
nówka sztuka ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 10 Gru 2013 Posty: 39 Skąd: Polska
|
Wysłany: 01-04-2016, 11:45
Bolid: Seicento 900 SX |
|
|
Najważniejsze żeby jedna cewka była podpięta do środkowych cylindrów a druga do skrajnych. Resztę możesz ustalić eksperymentalnie |
|
|
|
 |
lukaszm
nówka sztuka ;)

Wiek: 37 Dołączył: 28 Wrz 2013 Posty: 49 Skąd: śląskie / łódzkie
|
Wysłany: 01-04-2016, 12:02
Bolid: Mazda3 BK, Fiat Seicento Young |
|
|
wole nie eksperymentować auto jest dość fochliwe... rok temu eksperymentowałem teraz chce to zamontowac dobrze dlatego pytam |
_________________ Fiat Seicento Young  |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-04-2016, 08:30
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Ma być 4-1 2-3.
Ale każda cewka ma własne zasilanie i obojętne czy będzie na niej np 4-1 czy 1-4. Jak dostaje impuls to podaje iskre na obu kablach, bez względu na fazy w silniku. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|