Komora silnika |
Autor |
Wiadomość |
Fast1028
Nałogowiec
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 29-03-2016, 23:06 Komora silnika
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Cześć.
Za jakiś czas będę wyciągał silnik aby to co pod maską było praktyczne a jednocześnie miłe dla oka zwłaszcza ,że teraz panuje tam chaos
W sumie to nie wiem czego się spodziewać i jak to wszystko ogarnąć. Tzn mam jakąś tam wizje i nie brakuje mi pomysłów jednak inaczej jest myśleć a inaczej robić
Rodzi się kilka pytań;
Czy silnik wyciągać razem ze skrzynią?
Co zrobić z całą elektroniką? Zostawić czy chować gdzieś? Jeśli chować to gdzie?
Nie powiem bo podoba mi się to rozwiązanie. U mnie z racji iż sporo miejsca zajmuje instalacja LPG akumulator znajduje się w bagażniku więc może i pomyśleć o reszcie?
Na silniku właściciel zrobił dwie odmy z racji turbo. Czy je zostawić? Jeśli tak to gdzie i jakie kupić gotowe łączniki i gumowe rury?
Za wszelkie pomysły i spostrzeżenia będę wdzięczny |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
|
Fast1028
Nałogowiec
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 30-03-2016, 08:02
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Tak wygląda teraz to u mnie
Tutaj pełny rozmiar |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 31-03-2016, 22:30
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Z tego co wiem to robi się dłuższe wiązki chowa w podłużnicach, kompa pod deską rozdzielczą a gaz też można obejść żeby nie było go zbytnio widać. Co do odm to zobacz sobie jak ma kolega z forum w t-jecie 330km z łodzi ten brązowy na bbs-ie |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
adrian
Nałogowiec
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 07 Cze 2014 Posty: 728 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 31-03-2016, 22:52
Bolid: Seicento 1.1 MPI Abarth |
|
|
tak jak Dawid pisze, ja teraz robie dokladnie tak samo, przedłużamy wiązkę i chowamy w podłużnicach co do kompa to niestety większa zabawa dlatego u mnie z lewej strony będzie clean (brak aku i schowane przewody) a prawa komp + schowane przewody |
|
|
|
|
Fast1028
Nałogowiec
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 31-03-2016, 23:25
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Adrian, a co robisz z nagrzewnicą?
Czy na przeglądzie nie będą się niczego czepiać? |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 31-03-2016, 23:59
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Generalnie przewodów nie trzeba przedłużać...
Jedynie ekranowy od lambdy.
Wywalasz kostkę łączącą wiązkę kabinową z silnikową i łączysz
Kompa do kabiny a przewody podłużnicami
Najlepiej do tego celu zrzucić deske i silnik
JA się właśnie zabieram za to:
|
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
Fast1028
Nałogowiec
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 01-04-2016, 07:34
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
proshotter, w którym miejscu będziesz osadzał kompa wraz z bezpiecznikami itp.
Z demontażem tej deski jest dużo roboty?
Ogólnie dużo jest zabawy z chowaniem elektroniki?
Pytam bo zakres prac się powiększa a chciałem wyrobić się w tydzień |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 01-04-2016, 12:56
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Komp będzie albo pod radiem albo tam gdzie czujnik zderzeniowy.
Zabawy troszkę jest trzeba zdjąć nawiewy radio obrotek licznik przełącznik zespolony...troszkę się schodzi |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
Fast1028
Nałogowiec
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 01-04-2016, 20:40
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
W których miejscach są śruby mocujące deskę |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 02-04-2016, 00:46
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Za lewym, prawym nawiewem za obrotkiem koło bezpieczników we wnęce obok pasażera
za nawiewem środkowym dodatkowo trzeba zdjąć kiere i przełącznik zespolony |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
adrian
Nałogowiec
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 07 Cze 2014 Posty: 728 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 02-04-2016, 11:26
Bolid: Seicento 1.1 MPI Abarth |
|
|
Fast1028, nagrzewnice na razie zostawiam ori a w perspektywie mam zamiar ją zrobić w kolor komory |
|
|
|
|
Fast1028
Nałogowiec
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 03-04-2016, 08:00
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Adrian napisał/a: | Fast1028, nagrzewnice na razie zostawiam ori a w perspektywie mam zamiar ją zrobić w kolor komory |
Jak masz zamiar to zrobić?
To trzeba jakoś zabudować tak |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 03-04-2016, 08:44
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Widziałem u jednego kolegi z forum zrobioną osłonę nagrzewnicy chyba z włókna szklanego na kształt seryjnej i pomalowana w kolor nadwozia, wyglądało to naprawdę imponująco na żywo |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
CenteK2
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 120 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 03-04-2016, 09:45
Bolid: sc 1.2 16v |
|
|
barkor Czyżby o mnie chodziło?
|
|
|
|
|
adrian
Nałogowiec
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 07 Cze 2014 Posty: 728 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 03-04-2016, 10:48
Bolid: Seicento 1.1 MPI Abarth |
|
|
rewelacja |
|
|
|
|
|