Problem 1.4 |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 07-05-2016, 19:15 Problem 1.4
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Witam,
Ostatnio zauważyłem ze przy dojechaniu do skrzyżowania i ruszeniu z miejsca chmura niebieska:((((( auto śmiga przy normalnej jeździe nic nie ma takiego czy to początek konca słupka ??
Zbiorniczek wyrównawczy czysty, płynu nie ubywa. Oleju bierze:p tylko nie wiem czy jest jakas norma??:D:p? Od czego zacząć diagnozę? Cisnienie na cylindrach??
Pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-05-2016, 19:52
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Ciśnienie zmierz.
Ale skoro jest za tobą niebiesko jak za dwusuwem to masz pierścienie do zmiany.
Może nominał wystarczy a jak nie to szlif bloku na nadwymiar + kpl tłoków z pierścionkami.
Jeżeli pomiar sprężania będzie pozytywny to zostają uszczelniacze zaworowe. Roboty w cholerę ale jak sam ogrniasz temat mechaniki, to masz jedynie koszt 50zł za kpl uszczelniaczy. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 07-05-2016, 20:14
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Dzieki za odpowiedz. Kwestia bloku myśle Ok bo mam jeden z przebiegiem 60 tys. Głowiczka out i ściągania lasek z głowicy EH.. pod gumki. Ok sprawdzę cisnienie i bedzie wiadomo cos wiecej.
Dzieki pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-05-2016, 21:39
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Pierścionki j.w. do tego ten silnik powyżej 4 tys pali lekko olej nawet sprawny-teorie sprawdzone mam 2- 1-pasowanie tłoko-cylinder, druga powyżej 4 tys wali mocno wachą i po jakimś czasie sz 80% oleju/20 benzyny, dalej z automatu powoduje to większe zużycie gładzi.
Fiat nawet zalecał do tego silnika zmieniać lepkość na kosmiczne 10w60 |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-05-2016, 13:45
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | W sumie co drugie 16v które widuję jest na 10w60 |
Castrola Edge lub valvo vr1 semi 10w60 - ten drugi kiedyś Kałuża zalał do Astry 20.16v GSI chłodną jesienią i myślał, że panewkę obróciło po zapaleniu, albo źle wałki ustawił- taki to miód. |
|
|
|
 |
|