FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem 1.4
Autor Wiadomość
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 07-05-2016, 19:15   Problem 1.4
   Bolid: Abarth 1.1


Witam,

Ostatnio zauważyłem ze przy dojechaniu do skrzyżowania i ruszeniu z miejsca chmura niebieska:((((( auto śmiga przy normalnej jeździe nic nie ma takiego :)) czy to początek konca słupka ??

Zbiorniczek wyrównawczy czysty, płynu nie ubywa. Oleju bierze:p tylko nie wiem czy jest jakas norma??:D:p? Od czego zacząć diagnozę? Cisnienie na cylindrach??

Pozdrawiam
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-05-2016, 19:52   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Ciśnienie zmierz.
Ale skoro jest za tobą niebiesko jak za dwusuwem to masz pierścienie do zmiany.
Może nominał wystarczy a jak nie to szlif bloku na nadwymiar + kpl tłoków z pierścionkami.

Jeżeli pomiar sprężania będzie pozytywny to zostają uszczelniacze zaworowe. Roboty w cholerę ale jak sam ogrniasz temat mechaniki, to masz jedynie koszt 50zł za kpl uszczelniaczy.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 07-05-2016, 20:14   
   Bolid: Abarth 1.1


Dzieki za odpowiedz. Kwestia bloku myśle Ok bo mam jeden z przebiegiem 60 tys. Głowiczka out i ściągania lasek z głowicy EH.. :( pod gumki. Ok sprawdzę cisnienie i bedzie wiadomo cos wiecej.

Dzieki pozdrawiam
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-05-2016, 21:39   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Pierścionki j.w. do tego ten silnik powyżej 4 tys pali lekko olej nawet sprawny-teorie sprawdzone mam 2- 1-pasowanie tłoko-cylinder, druga powyżej 4 tys wali mocno wachą i po jakimś czasie sz 80% oleju/20 benzyny, dalej z automatu powoduje to większe zużycie gładzi.
Fiat nawet zalecał do tego silnika zmieniać lepkość na kosmiczne 10w60 :))
 
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 08-05-2016, 21:42   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


W sumie co drugie 16v które widuję jest na 10w60 :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-05-2016, 13:45   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


dawiddawidowski napisał/a:
W sumie co drugie 16v które widuję jest na 10w60 :))

Castrola Edge :)) lub valvo vr1 semi 10w60 :)) - ten drugi kiedyś Kałuża zalał do Astry 20.16v GSI chłodną jesienią i myślał, że panewkę obróciło po zapaleniu, albo źle wałki ustawił- taki to miód. :mg:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum