FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento 900 - Falowanie obrotów
Autor Wiadomość
Lepszy 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 11
Skąd: DDZ
Wysłany: 16-05-2016, 20:53   Seicento 900 - Falowanie obrotów
   Bolid: Seicento 1108 SPI


Witam

Problem wygląda tak.....
Po odpaleniu (bez znaczenia jest temperatura silnika) podbija kilka razy obroty 12-16 razy, a następnie wchodzi na wysokie obroty....

Gdzie szukać przyczyny???
 
 
pablo_b 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 23
Skąd: śląsk
Wysłany: 18-05-2016, 14:00   
   Bolid: Pikaczento 9oo


u mnie folowanie obrotów występowało na "luzie" ,przyczyną była pęknięta guma wezyka odmy ,ale nigdy u mnie obroty nie były tak wysokie

sprawdź sobie jeszcze czy ci się nie poluzowala
wtyczke do czujnika temp ,wygląda tak jak by komp dostawał info że cały jest niska temp. silnika
ewentualnie sonda lambda padła i cały czas ci ustala za bohata mieszankę
 
 
inskript 
Nałogowiec


Wiek: 31
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 106
Skąd: Toruń
Wysłany: 18-05-2016, 14:12   
   Bolid: Vectra C, Seicento SX 98 0,9 LPG


Sygnał sondy lambda jest brany pod uwagę dopiero po osiągnięciu przez silnik danej temperatury, tu problem występuje po odpaleniu.
Sprawdź węzyki gumowe pod maską, odmę, podcisnienia do mapsensora, do serwa...
_________________
Początkujący Sejkomaniak z Torunia
SX'98 900 LPG 'Brzoskwinka'
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=371718
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-05-2016, 00:27   Re: Seicento 900 - Falowanie obrotów
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Lepszy napisał/a:
Witam

Problem wygląda tak.....
Po odpaleniu (bez znaczenia jest temperatura silnika) podbija kilka razy obroty 12-16 razy, a następnie wchodzi na wysokie obroty....

Gdzie szukać przyczyny???

Jak wygląda tależyk przepustnicy-czysty czy zasyfiony na czarno? Korpus czyszczony był kiedyś? Jak brudno kup sobie jakiś carb cleaner i spryskaj przepustnicę, korpus i jednocześnie gniazdo krokowego.
Jak nie pomoże wykręć go o oczyść, a jak dalej to szukaj tak jak Kolega napisał-przepustnica za to i kolektor będą czyste. Preparat nie musi być Liqui moly jak w reklamie BMW, może być zwykły stp.-tylko ostrożnie bo to palne jak bena.Ja to psikałem na tależyk, czekam całą noc, rano odpalam,ciepły lekko się robi, gaszę i ponownie psikam na zapalonym lekko trzymajac obroty wyższe bo zgaśnie. :]
 
 
 
Lepszy 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 11
Skąd: DDZ
Wysłany: 25-05-2016, 23:00   
   Bolid: Seicento 1108 SPI


Sprawdziłem wspomaganie pompy hamulcowej i jest ok :)

Przewód od czujnika mass sparciały był ale obciąłem i wiele się nie zmieniło. Jak zaślepiłem śrubką to się uspokoiło. Potem odpiąłem czujnik i obroty bardzo spadły aż się w końcu zadusił i zgasł. Pogrzebałem w silniczku krokowym i teraz już całkiem ostro się na obroty wkręca....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum