Seicento 900 - Falowanie obrotów |
Autor |
Wiadomość |
Lepszy
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Sty 2015 Posty: 11 Skąd: DDZ
|
Wysłany: 16-05-2016, 20:53 Seicento 900 - Falowanie obrotów
Bolid: Seicento 1108 SPI |
|
|
Witam
Problem wygląda tak.....
Po odpaleniu (bez znaczenia jest temperatura silnika) podbija kilka razy obroty 12-16 razy, a następnie wchodzi na wysokie obroty....
Gdzie szukać przyczyny??? |
|
|
|
 |
pablo_b
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 23 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 18-05-2016, 14:00
Bolid: Pikaczento 9oo |
|
|
u mnie folowanie obrotów występowało na "luzie" ,przyczyną była pęknięta guma wezyka odmy ,ale nigdy u mnie obroty nie były tak wysokie
sprawdź sobie jeszcze czy ci się nie poluzowala
wtyczke do czujnika temp ,wygląda tak jak by komp dostawał info że cały jest niska temp. silnika
ewentualnie sonda lambda padła i cały czas ci ustala za bohata mieszankę |
|
|
|
 |
inskript
Nałogowiec

Wiek: 31 Dołączył: 25 Lut 2016 Posty: 106 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 18-05-2016, 14:12
Bolid: Vectra C, Seicento SX 98 0,9 LPG |
|
|
Sygnał sondy lambda jest brany pod uwagę dopiero po osiągnięciu przez silnik danej temperatury, tu problem występuje po odpaleniu.
Sprawdź węzyki gumowe pod maską, odmę, podcisnienia do mapsensora, do serwa... |
_________________ Początkujący Sejkomaniak z Torunia
SX'98 900 LPG 'Brzoskwinka'
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=371718
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-05-2016, 00:27 Re: Seicento 900 - Falowanie obrotów
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Lepszy napisał/a: | Witam
Problem wygląda tak.....
Po odpaleniu (bez znaczenia jest temperatura silnika) podbija kilka razy obroty 12-16 razy, a następnie wchodzi na wysokie obroty....
Gdzie szukać przyczyny??? |
Jak wygląda tależyk przepustnicy-czysty czy zasyfiony na czarno? Korpus czyszczony był kiedyś? Jak brudno kup sobie jakiś carb cleaner i spryskaj przepustnicę, korpus i jednocześnie gniazdo krokowego.
Jak nie pomoże wykręć go o oczyść, a jak dalej to szukaj tak jak Kolega napisał-przepustnica za to i kolektor będą czyste. Preparat nie musi być Liqui moly jak w reklamie BMW, może być zwykły stp.-tylko ostrożnie bo to palne jak bena.Ja to psikałem na tależyk, czekam całą noc, rano odpalam,ciepły lekko się robi, gaszę i ponownie psikam na zapalonym lekko trzymajac obroty wyższe bo zgaśnie. |
|
|
|
 |
Lepszy
nówka sztuka ;)
Dołączył: 01 Sty 2015 Posty: 11 Skąd: DDZ
|
Wysłany: 25-05-2016, 23:00
Bolid: Seicento 1108 SPI |
|
|
Sprawdziłem wspomaganie pompy hamulcowej i jest ok
Przewód od czujnika mass sparciały był ale obciąłem i wiele się nie zmieniło. Jak zaślepiłem śrubką to się uspokoiło. Potem odpiąłem czujnik i obroty bardzo spadły aż się w końcu zadusił i zgasł. Pogrzebałem w silniczku krokowym i teraz już całkiem ostro się na obroty wkręca.... |
|
|
|
 |
|