Poprawa Hamulca ? |
Autor |
Wiadomość |
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 06-07-2016, 07:49 Poprawa Hamulca ?
Bolid: Seicento |
|
|
Mam setup brembo max + ferrodo ds2500 + stalowy oplot to wszystko zalane motulem rbf, z tyłu bęben.
Sprawa wygląda tak że hebel dosyć ładnie hamuje nie przegrzewa się itp (jazda po torze) ale łapie dosyć nisko, jest jakiś sposób żeby łapał możliwie jak najwyżej ? |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 06-07-2016, 08:05
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Wymiana pompy, serwa na to z P1 ? |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 06-07-2016, 08:43
Bolid: Seicento |
|
|
P&P takie rozwiązanie ?
Ktoś testował ? |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 06-07-2016, 11:34
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Jeden kolega z forum (zdaje się nosferatu) podpowiadał, że można wykręcić trochę (max kilka obrotów) bolec w serwie wciskający tłoczek pompy i wtedy pedał łapie odczuwalnie wyżej. Do tego zabiegu trzeba by odkręcić pompę od serwa a chodzi o ten bolec schowany w środku serwa:
Cytat: | P&P takie rozwiązanie ?
Ktoś testował ? |
Jeśli masz seryjne hamulce to raczej pompę i serwo bym zostawił w spokoju. Rozwiązanie nie jest do końca plug&play, trzeba nawiercać nowy otwór na bolec łączący serwo z pedałem, bo w punto jest dłuższy ten trzpień który się łączy z pedałem hamulca. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-07-2016, 20:26 Re: Poprawa Hamulca ?
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
kubasfn napisał/a: | Mam setup brembo max + ferrodo ds2500 + stalowy oplot to wszystko zalane motulem rbf, z tyłu bęben.
Sprawa wygląda tak że hebel dosyć ładnie hamuje nie przegrzewa się itp (jazda po torze) ale łapie dosyć nisko, jest jakiś sposób żeby łapał możliwie jak najwyżej ? |
Podciągnąć linkę z tyłu dać tam dobre komponenty_ale uwaga można łatwo popalić okładziny>
dalej spróbować go odpowietrzyć jeszcze raz do bólu ale przy ds nie bedzie łapał od razu chociaż u mnie łapie ale na ds performance_linka jak kasta na kołach max pięc szesc zebów |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 20-07-2016, 12:08
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Zdecydowanie polecam zmianę serwa z pompą od p1.
średnica cylindra pompy hamulcowej 22,21mm w stosunku do 19mm cento robi znaczącą różnice.
Tylko musi być serwo w którym da sie nawiercić drugi otwór. Są takie w których nie ma takiej możliwości. Inaczej pedał hamulca będzie w podsufitce |
_________________
|
|
|
|
|
|